За даними Frankfurter Allgemeine Zeitung, наглядова рада Volkswagen має «чітке бажання піти з росії». Аналітики впевнені, що налагодити постачання важливих комплектуючих в найближчому майбутньому не вийде, попит падатиме, і в такій ситуації підприємство у Калузі стає тягарем. Його хочуть продати російському чи китайському інвестору — але остаточного рішення ще не ухвалено.
Від радикальних кроків Volkswagen зупиняє фінансова відповідальність перед 4000 співробітників та гарантійні зобов'язання з ремонту автомобілів. Компанія зможе повністю піти з країни лише після того, як вирішить ці питання.
За чутками, пропозиції щодо купівлі заводу надходили від казахстанської Asia Auto та австрійської Steyr Automotive, проте переговори з цими компаніями у Volkswagen офіційно не підтверджують.
Завод Volkswagen Group Rus у технопарку «Грабцеве» зупинив конвеєр навесні. Тут збирали моделі Tiguan, Polo та Skoda Rapid, тоді як на виробничому майданчику «Групи ГАЗ» у Нижньому Новгороді було організовано випуск Volkswagen Taos, Skoda Kodiaq, Skoda Octavia та Skoda Karoq.
За даними Асоціації європейського бізнесу, продаж Volkswagen у росії в 2021 році впав на 14 відсотків, до 86,1 тисяч штук. При цьому за 9 місяців 2022 року в росії було продано трохи більше 16 тисяч автомобілів.
Toyota починає закриття російського заводу
|