Наразі в переліку вже понад 560 найменувань від 26 заводів-виробників.
Програма компенсації 15% вартості української техніки та обладнання — одна зі складових політики «Зроблено в Україні». Детальніше про це AUTO-Consulting розповів заступник голови комітету Верховної Ради з питань економічного розвитку Дмитро Кисилевський.
Нас цікавило залучення автомобільних інвесторів. І скажу вам так, що після розмови з Дмитро Кисилевським з'явилася впевненість, що тепер це вдасться. Звісно, що вже після війни.
А ще мене вразило, як Дмитро ретельно вивчив світовий досвід успішних країн, і як він намагається створити економічні інструменти, які будуть стимулювати попит і сприяти виробництву.
А розпочали ми розмову з діагнозу: Чому в Україні не відбулося автомобільного виробництва, бо ефективна терапія починається з правильного діагнозу. І можу сказати, що вийшов з офісу Зроблено в Україні я з впевненістю, що ми тепер на правильному шляху. Нажаль. дуже піздно, але ще не все втрачено.
Чому Україна не змогла стати автомобільною державою. Часина 1. Роки 90-і
Чому Україна не змогла стати автомобільною державою. Часина 2. Роки 2000-і
Чому Україна не змогла стати автомобільною державою. Часина 3. Останнє десятиліття
Велике інтерв'ю з Дмитром Кисилевським про напрямки подальшої політики "Зроблено в Україні" - вже незабаром на AUTO-Consulting.
Щоб не пропустити важливі новини на авторинку – долучайтеся до наших каналів:
AUTO-Consulting в Telegram AUTO-Consulting в Facebook
|