Крістін Вольбург, головний бренд-директор бренду Volkswagen: «З власного переконання, ми вже багато років підтримуємо як жіночий футбол, так і жінок у футболі. Тому спонсорство жіночого чемпіонату Європи УЄФА цього літа є ще одним свідченням нашої відданості принципам видимості, справедливості та справжньої участі».
Як і на попередньому турнірі, Volkswagen, окрім кампанії з розвитку емоційного стилю, переслідує другу важливу мету в рамках цього партнерства: «Ми також використовуємо сцену, щоб представити наші моделі з повністю електричної родини ID. міжнародній аудиторії», – оголошує Вольбург.
Volkswagen є партнером не лише жіночого чемпіонату Європи з футболу 2025 року, а й семи з 16 національних збірних-учасниць: окрім Німеччини та Швейцарії, що приймає чемпіонат, це Франція, Нідерланди, Данія, Фінляндія та Італія. У цих країнах було підписано спонсорські угоди між відповідними імпортерами Volkswagen та національними футбольними асоціаціями. Volkswagen також організовуватиме заходи на інших ринках, де шанувальники футболу, до та під час чемпіонату Європи.
Гі-Лоран Епштейн, директор з маркетингу УЄФА, сказав: «УЄФА рада знову вітати Volkswagen як офіційного спонсора жіночого Євро-2020 УЄФА. Їхня постійна підтримка демонструє спільну віру в силу та потенціал жіночого футболу. Оскільки турнір незабаром розпочнеться у Швейцарії, це партнерство допоможе нам не лише провести рекордні змагання, але й залучити значні інвестиції в розвиток жіночого футболу та створити більше можливостей для жінок та дівчат на всіх рівнях цього виду спорту».
Жіночий чемпіонат Європи з футболу (ЄВРО) відбудеться у восьми містах Швейцарії та, як очікується, стане найуспішнішим на сьогоднішній день, з рекордною відвідуваністю, інвестиціями та залученням уболівальників.
Александра Попп, амбасадорка Євро від Volkswagen, гравчиня збірної Німеччини, яка провела 145 матчів за збірну, та капітанка «Вольфсбурга»: «Жіночий футбол за останні роки зробив фантастичний крок вперед: професіоналізм, якість та увага розвивалися надзвичайно позитивно. Volkswagen підтримував нас з самого початку – як на клубному рівні з «Вольфсбургом», так і на національному рівні в Німецькій футбольній асоціації, а також у Європі, як зараз на жіночому Євро УЄФА. Ця відданість і це визнання високо цінуються у футбольному світі».
На останньому жіночому чемпіонаті Євро УЄФА, який довелося перенести з 2021 на 2022 рік через пандемію коронавірусу, Volkswagen привернув увагу своєю кампанією #KeinFrauenfußball, або #НежіночийФутбол. Цим навмисно провокаційним гаслом було вказано на те, що загальне вживання мови у футболі та жіночому футболі відрізняється – ніби це різні види спорту.
Жіноча команда «Вольфсбурга», дочірньої компанії, що повністю належить Volkswagen AG, також отримує підтримку компанії: вже дванадцять років футболістки цього німецького футбольного клубу є одними з найуспішніших у Європі, двічі вигравши Лігу чемпіонів УЄФА серед жінок, а також сім разів чемпіонат Німеччини та одинадцять разів Кубок Німеччини.
|