Сучасні електроприводи PACCAR EX-D1 та EX-D2
- Потужність від 170 кВт (230 к.с.) до 350 кВт (480 к.с.)
- Триступенева трансмісія з планетарним редуктором: легка, ефективна, комфортна та надзвичайно швидка у перемиканні
- Надзвичайно низький рівень споживання енергії
Індивідуальні модульні батарейні блоки
- Конфігурації від двох до п’яти блоків: від 210 до 525 кВт·год
- Пробіг без викидів від 200 до понад 500 км
- Розумна система управління батареєю
- Повністю LFP-батареї:
--- Без кобальту та нікелю
--- Тривалий термін служби, гарантія 8 років
--- Можливість зарядки до 100% без шкоди для терміну служби
--- Високий рівень безпеки
- Підтримка AC-зарядки та швидкої DC-зарядки
Високий рівень зручності для виробників надбудов у шасі XD та XF Electric
- Опціональний електричний PTO на 650 В
- Пакет Bolt & Play для бокових завантажувачів
Різноманіття конфігурацій осей та кабін
- Стандартна DAF XD та XF ДНК
- Електричні моделі: 4x2 тягачі та шасі, 6x2 шасі з керованою або підтримуючою віссю
- Повна маса автопоїзда до 50 тонн
- Кабіни: денна, спальна та спальна з високим дахом
--- Низьке розташування кабіни, велике лобове скло та низька лінія вікон — неперевершена пряма видимість
--- Система цифрового огляду DAF та камера кутового огляду — чудова непряма видимість
--- Висока зручність використання та винятковий комфорт водіння
--- Режим керування однією педаллю
- Стримані блакитні акценти в екстер’єрі та інтер’єрі
У 2018 році компанія DAF Trucks стала першим виробником вантажівок у Європі, який вивів на ринок повністю електричну вантажівку для перевезень. Відтоді десятки електричних тягачів і шасі CF Electric, а також шасі LF Electric були введені в експлуатацію провідними транспортними операторами для перевезень без викидів по всій Європі. Ці вантажівки використовуються для постачання супермаркетів, перевезення контейнерів і збору відходів у міських районах.
З новим поколінням DAF XD Electric та XF Electric компанія DAF піднімає електричний транспорт на новий рівень. Обидві інноваційні серії базуються на багаторазово відзначених нагородами моделях XD та XF. Вони забезперчують ту саму неперевершену якість, ефективність і безпеку, поєднані з вражаючим комфортом для водія.
Сучасні силові установки
Нові моделі DAF XD Electric та DAF XF Electric укомплектовані ефективними та надійними електроприводами з постійними магнітами: PACCAR EX-D1 та PACCAR EX-D2, які забезпечують потужність від 170 кВт (230 к.с.) до 350 кВт (480 к.с.).
Приводи надзвичайно компактні й складаються з двох окремих електродвигунів та центральної інтегрованої триступеневої трансмісії. Планетарні редуктори гарантують правильний вибір передавального числа в будь-який момент. При частковому навантаженні, якщо можливо, активується лише один з двох електродвигунів для максимальної ефективності. Як тільки потрібна більша потужність або крутний момент — наприклад, під час прискорення, руху по пагорбам або рекуперативного гальмування — друга частина приводу активується миттєво та плавно. Компактне рішення з двома планетарними редукторами також значно легше за традиційну трансмісію. Це дозволяє збільшити корисне навантаження вантажівки та забезпечує швидке й надзвичайно комфортне перемикання передач.
PACCAR EX-D1: XD Electric
Привід PACCAR EX-D1 встановлюється на DAF XD Electric для одиночного використання з повною масою до 29 тонн. Доступні три варіанти потужності: 170 кВт (230 к.с.), 220 кВт (300 к.с.) та 270 кВт (370 к.с.), кожен з максимальним крутним моментом 1 500 Н·м. Двигуни можуть поєднуватися з двома до п’яти батарейними блоками загальною ємністю від 210 до 525 кВт·год. Приводи PACCAR EX-D1 ідеально підходять для доставки товарів до магазинів, збору контейнерів та відходів. Максимальна потужність рекуперативного гальмування для всіх приводів PACCAR EX-D1 становить 270 кВт.
PACCAR EX-D2: XD та XF Electric
Для більш вимогливих завдань DAF пропонує потужніший електродвигун PACCAR EX-D2. Він доступний у моделях XD та XF Electric і має варіанти потужності 270 кВт (370 к.с.), 310 кВт (420 к.с.) та 350 кВт (480 к.с.). Ці силові установки забезпечують вражаючий крутний момент 2 400 Н·м і підходять для автопоїздів з повною масою до 50 тонн. Привід комплектується мінімум трьома та максимум п’ятьма батарейними блоками загальною ємністю від 315 до 525 кВт·год. PACCAR EX-D2 з потужністю рекуперативного гальмування 350 кВт є оптимальним вибором для важких завантажень і транспортування на далекі відстані.
Індивідуальні модульні батарейні блоки
Щоб максимально адаптувати електричні вантажівки до потреб клієнтів, компанія DAF пропонує широкий вибір конфігурацій батарей — від двох до п’яти блоків. Зрештою, не кожному клієнту потрібен максимальний запас ходу у 500 км без викидів — особливо якщо вантажівка щодня долає невелику відстань, повертається на базу ввечері та може бути там заряджена. Такий підхід зменшує вагу транспортного засобу та збільшує корисне навантаження.
Втім, конфігурація з п’ятьма батарейними блоками дозволяє подолати понад 500 км без викидів на одному заряді. За умови оптимального планування маршруту та зарядки, моделі XD та XF Electric можуть на практиці долати до 1 000 км на день у повністю електричному режимі, що робить їх придатними для міжміських перевезень.
Вражаючий запас ходу забезпечується завдяки високоефективним силовим установкам PACCAR EX-D1 та EX-D2 у поєднанні з розумною системою керування батареєю DAF, яка оптимально розподіляє енергію між приводом та іншими компонентами.
Надзвичайно аеродинамічний дизайн вантажівок також відіграє важливу роль у забезпеченні енергоефективності та великого запасу ходу. Обтічна форма кабіни з округленими кутами, лобовим склом, відсутністю швів і щілин між панелями мінімізує опір повітря, що безпосередньо знижує енергоспоживання. Бокові накладки, дефлектори, обтічники та аеродинамічна нижня панель під кабіною також сприяють цьому, як і цифрові камери, що замінюють дзеркала.
Амстердам замовив 40 повністю електричних вантажівок DAF
|