Двигатель 1,2i/47kW для Шкода Фабия

Здесь собираются любители и владельцы автомобилей VW, Audi, Skoda, Seat. Делитесь опытом, советами, проблемами. Присоединяйтесь...

Модераторы: DIGEST, Valeriy, Женя Букин, AK-47, vindsor

WOLFF
USER
USER
Сообщения: 8
Зарегистрирован: Пн фев 26, 2007 5:51 pm
Контактная информация:

Сообщение WOLFF » Вт фев 27, 2007 1:57 pm

Интересует мнение по поводу АКП на Фабиях а то жена не хочет ездить на механике.

Kontr
Сообщения: 3
Зарегистрирован: Ср фев 28, 2007 11:00 am

Сообщение Kontr » Ср фев 28, 2007 1:03 pm

прочитал ВСЕ - упарился, но очень интересно.

заказал себе в салоне фабию хетчбэк стандарт.
подскажите:
- стоит ли ставить туда эл.стеклоподьемники вообще и стоит ли это делать на официально сервис центре? (ЦЗ обещали поставить бесплатно);
- брать ли сигналку на официальном сервисе или ставить левую?
- какой сервис центр шкоды в киеве сейчас самый качественный и недорогой?

Lease
Профи
Профи
Сообщения: 702
Зарегистрирован: Чт июл 31, 2003 12:13 pm
Контактная информация:

Сообщение Lease » Ср фев 28, 2007 3:22 pm

Раньше была Фабия/комби 1,6i
Господа, все-таки, вы не путаете Фабию с Фелицией?
И вообще, будьте добрее! :)

1342
Классик
Классик
Сообщения: 9190
Зарегистрирован: Ср июл 26, 2006 10:07 am
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение 1342 » Ср фев 28, 2007 5:59 pm

стоит ли ставить туда эл.стеклоподьемники вообще и стоит ли это делать на официально сервис центре? (ЦЗ обещали поставить бесплатно);
- брать ли сигналку на официальном сервисе или ставить левую?
- какой сервис центр шкоды в киеве сейчас самый качественный и недорогой?
По электроподъемникам:
Мое мнение они не нужны, ну кроме случаев если грачуешь, чтобы правое окошко приоткрыв, спросить "Скока?"
В Фабии стоит салонный фильтр зачем лишнюю пыль пускать через окна? А если иногда и захочется, то влом открутить ручку?
По сигналке:
Если ставят ЦЗ, то раскрути их на ЦЗ и дистанцией, а это и получится сигналка.
По сервису: Наша компания обслуживается в Автохаузе на осокорках (ближе, но дороже) и на Берестейской (ссори, не помню назву) - эти оперативнее, дешевле (на 20...25%). Качество у обоих приемлимо.

CD
USER
USER
Сообщения: 7
Зарегистрирован: Ср фев 08, 2006 3:12 pm

Сообщение CD » Пт мар 09, 2007 4:30 pm

Можно ли поставить амортизаторы помягче? Кто-то ставил? Подвеска и так супер, но часто приходится возить толстых пассажиров и ямы чувстуются :(

Андрей Кеворкян
USER
USER
Сообщения: 15
Зарегистрирован: Сб май 06, 2006 8:02 pm

Сообщение Андрей Кеворкян » Сб мар 10, 2007 12:18 am

Амортизаторы на Фабию - больной вопрос. Дело в том, что весь ассортимент альтернативных амортизаторов, в основном, газомаслянные, т.е. они по определению более жесткие. Единственное исключение - KONI. Этой весной буду ставить именно их. Цену пока не знаю, но думаю около $150 за штуку. Каябу, Бельштайн и прочие "дутые" бренды ставить не советую. Фабия их не оценит. Кстати, о Каябе - похоже они не делают амортизаторы в составе пакета "плохие дороги", по крайней мере мне они не подошли по длине.

Аватара пользователя
arman23
МессиЯ
МессиЯ
Сообщения: 2030
Зарегистрирован: Вс май 08, 2005 7:19 pm
Откуда: Zaporozhye
Контактная информация:

Сообщение arman23 » Пт апр 13, 2007 2:39 pm

Зачем менять амортизаторы на новой машине? Я ездил много раз на фабии 2006 г.в. 1.2 так там подвеска вообще не пробивается. Странно что Вас не устраивает подвеска фабии. Как по мне она одна из самых сбитых и комфортных. То что нужно для наших "дорог".

Biz
Профи
Профи
Сообщения: 587
Зарегистрирован: Пн сен 25, 2006 6:53 pm
Откуда: Киев

Сообщение Biz » Пт май 04, 2007 5:42 pm

А как вам новая Фабиа http://www.drive.ru/skoda/news/2007/05/ ... dachu.html

taras
USER
USER
Сообщения: 17
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 11:55 pm

Сообщение taras » Чт июн 28, 2007 12:05 am

Місяць тому купив собі Фабію - 1,2-12. Радості - повні штани. Все класно: машина-живчик, бензину їсть небагато (недавно зробив обкатку хорошу - за 2 дні - 850 км через Карпати. Так вона взяла 5,2 л на 100 км(це не по комп'ютеру, а сам вирахував, при тому що їздив по крутих гірських серпантинах, по дорозі часто вмикав кондиціонер)). Тільльки от не беріть машину білого кольору - смолу замахаєтесь драти з кузова:). До речі - хто не знає: смолу дуже класно чистить МАРГАРИН СТОЛИЧНИЙ. Сам чистив - дуже ефективно. А сьогодні на мийці сказали, що ще чистить смолу кока-кола. Правда сам не пробував.
Стосовно машини - хто думає, купуйте не пожалієте.

Аватара пользователя
Gurzufsky
Аффтар Жжот!!!
Аффтар Жжот!!!
Сообщения: 3628
Зарегистрирован: Пт июл 14, 2006 3:49 pm
Откуда: из Гурзуффа
Контактная информация:

Сообщение Gurzufsky » Чт июн 28, 2007 1:09 am

taras писал(а):Місяць тому купив собі Фабію - 1,2-12. Радості - повні штани. Все класно: машина-живчик, бензину їсть небагато (недавно зробив обкатку хорошу - за 2 дні - 850 км через Карпати. Так вона взяла 5,2 л на 100 км(це не по комп'ютеру, а сам вирахував, при тому що їздив по крутих гірських серпантинах, по дорозі часто вмикав кондиціонер)). Тільльки от не беріть машину білого кольору - смолу замахаєтесь драти з кузова:). До речі - хто не знає: смолу дуже класно чистить МАРГАРИН СТОЛИЧНИЙ. Сам чистив - дуже ефективно. А сьогодні на мийці сказали, що ще чистить смолу кока-кола. Правда сам не пробував.
Стосовно машини - хто думає, купуйте не пожалієте.
:wink:

ни гвоздя ни жезла :wink:
бонжур тужур.. вот ваш президент.. гыы.. всей Украине хорошо будет.. и тебе демократию сделаем... так репетиция закончена - все по нарам (с)

ALUKARD55
Читатель
Читатель
Сообщения: 31
Зарегистрирован: Ср май 23, 2007 2:50 pm
Откуда: Киев

Сообщение ALUKARD55 » Вт июл 03, 2007 9:19 am

taras писал(а):Місяць тому купив собі Фабію - 1,2-12. Радості - повні штани. Все класно: машина-живчик, бензину їсть небагато (недавно зробив обкатку хорошу - за 2 дні - 850 км через Карпати. Так вона взяла 5,2 л на 100 км(це не по комп'ютеру, а сам вирахував, при тому що їздив по крутих гірських серпантинах, по дорозі часто вмикав кондиціонер)). Тільльки от не беріть машину білого кольору - смолу замахаєтесь драти з кузова:). До речі - хто не знає: смолу дуже класно чистить МАРГАРИН СТОЛИЧНИЙ. Сам чистив - дуже ефективно. А сьогодні на мийці сказали, що ще чистить смолу кока-кола. Правда сам не пробував.
Стосовно машини - хто думає, купуйте не пожалієте.
1.2 движок лучше чем 1.4 на фабии! А про маргарин это шутка?
ПАССАТ 2.0 ТУРБОДИЗЕЛЬ!!! DSG

taras
USER
USER
Сообщения: 17
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 11:55 pm

Сообщение taras » Ср июл 04, 2007 4:26 pm

Так двигун кращий, але з кодиціонером вона стає тупенька. Але це проблема всіх двигунів з об'ємовм до 1,6. У мене службовий ланос, так та сама проблема. На серйозних підйомах стараюсь конд за 5 секунд виключати.
А стосовно маргарину - то чиста правда - не брешу. За дві години з другом відчистили весь правй, лівий боки та задній бампер + багажник. Рецепт простий - купляєш пачку маргарину, натираєш його на чистий кузов (бруд буде царапати кузов), а потім через хвилин 5-10 тряпочкою, краще за все від старого світера, відтерати. Результат - моментальне відчищення. Правда, потім треба буде мити 2-3 рази хорошим шампуньм машину, так як жир погано змивається.
У Львові за чистку кузова від бітуму на мойках і сервісах беруть 100 грн.

taras
USER
USER
Сообщения: 17
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 11:55 pm

Сообщение taras » Пт июл 06, 2007 1:28 pm

Дозвольте поділитись враженнями!
Наїхав вже чуть більше 3000 км за місяць.
Перші 1,5 тис. км не заганяв мотор більше ніж 3000 обертів. Після 1,5 тис. час-від-часу стрілка тахометра заходила в зону 4 - 4,5.
Бензин - тільки 95. Розхід: по трасі 5,2 - 5,3. По місту - 7,1 - 7,2.
Як на мене ходова трохи жосткувата.
До речі, питання: колеса якої марки стояли на придбаних Вами ластівочках (фабіях)? У мене стоять Kleber французького виробництва - дуже м'які, так що довелось підкачати колеса до рівня 2,1. А так в основному ставлять BARUM або MATADOR.
Один раз зупинився на крутому підйомі і зажав ручнік, так засмерділи колодки.
В салоні ковриків не дали, мусив докуповувати + ще й болотники (салон Галич-Авто) у Львові.
Поставив магнітолу сам. Прийшлось ще й купувати планку, що ставиться над ним (25 грн. за 10 см пластмаси) (хто має фабію, той знає).
Машина білого кольору - смолу видну за 5 метрів.
Матеріал сидінь та оббивка салону дуже мажуться - постійно чищу та мию.
Кліренс високий - плюс величезний. На Ланосі б по такій дорозі, як їхав на фабії обдер би все на світі.
При запуску холодного двигуна, відчувається вібрація протягом 1 секунди. Потім нормально.
До звуку мотора довго привикав, таке враження що маленький трактор.
Автопідготовка:
Колонок спереду, як на мене, вистачає. Якщо якомусь меломану буде мало, то можна доставити ззаду. В їх рідне місце влазають тількии десятки. Врізати у задню панель, думаю, що не має змісту, так як панель маленька - і відчуття стерео не буде. І ще щось на заводі напутали з проводкою: коли включити магнітолу при відсутності ключа запалювання, то музика не включається, всі станції збиваються і вилазить диск із шахти (на іншій машині з тією ж магнітолою такого не було).
Місця в салоні вистачає і спереду і ззаді. Торпедо потужне:).
Кондиціонер студить солідно, хоча машина помітно тупіє.
Потужності мотора вистачає як при обгонах, так і на підйомах.
Хоч на вулиці липень, але у нас так сильно похолодало, що учора включав пічку - салон, вікна прогріваються досить швидко.
Рульова - одна приємність, машина йде рівно, в сторону не тягне, ГУР нормальний.
Захист мотора пластиковий. Бруд у відсік не попадає, так що мотор чистий, тільки весь радіатор в мухах.
Хочу ще затонувати вікна.
Отже, після перших 3 тис. км:
- машиною задоволений. Оціна - тверда четвірка.
Після першого СТО напишу ще враження.
Нехай Вам Ваші ластівочки приносять одне задоволення. І не щзабувайте про жінок. Бо моя почала возмущатись, мол більше уваги став приділяти не їй, а машині :)

tolid
Думающий
Думающий
Сообщения: 55
Зарегистрирован: Ср июн 20, 2007 11:34 pm
Откуда: Гондурас

Сообщение tolid » Пт июл 06, 2007 2:09 pm

taras
так що довелось підкачати колеса до рівня 2,1
уровень 2.1 является стандартным давлением для колес на Fabia c 1.2, насколько я знаю

taras
USER
USER
Сообщения: 17
Зарегистрирован: Ср июн 27, 2007 11:55 pm

Сообщение taras » Вт июл 10, 2007 1:04 am

пардон, за помилку - 2.3

Olegus
Читатель
Читатель
Сообщения: 39
Зарегистрирован: Пт мар 09, 2007 1:04 pm

Сообщение Olegus » Ср июл 18, 2007 3:47 pm

кто-то знает уже цены на новую фабию?

Аватара пользователя
arman23
МессиЯ
МессиЯ
Сообщения: 2030
Зарегистрирован: Вс май 08, 2005 7:19 pm
Откуда: Zaporozhye
Контактная информация:

Сообщение arman23 » Ср июл 18, 2007 7:17 pm

tolid писал(а):taras
так що довелось підкачати колеса до рівня 2,1
уровень 2.1 является стандартным давлением для колес на Fabia c 1.2, насколько я знаю
Давление для таких машин 2.1 это слишком много! 1.9-2.0 ВОТ НОРМА!

tolid
Думающий
Думающий
Сообщения: 55
Зарегистрирован: Ср июн 20, 2007 11:34 pm
Откуда: Гондурас

Сообщение tolid » Ср июл 18, 2007 7:35 pm

arman23 писал(а):
tolid писал(а):taras
так що довелось підкачати колеса до рівня 2,1
уровень 2.1 является стандартным давлением для колес на Fabia c 1.2, насколько я знаю
Давление для таких машин 2.1 это слишком много! 1.9-2.0 ВОТ НОРМА!
пардон, но я предпочитаю верить производителю :)
Не ту страну назвали Гондурасом ...

1342
Классик
Классик
Сообщения: 9190
Зарегистрирован: Ср июл 26, 2006 10:07 am
Откуда: Киев
Контактная информация:

Сообщение 1342 » Чт июл 19, 2007 10:41 am

tolid писал(а):
arman23 писал(а):
tolid писал(а):taras уровень 2.1 является стандартным давлением для колес на Fabia c 1.2, насколько я знаю
Давление для таких машин 2.1 это слишком много! 1.9-2.0 ВОТ НОРМА!
пардон, но я предпочитаю верить производителю :)
Есть же инфа на крышке бензобака, где все написано.
Я езжу именно на 2.1. Если меньше - машина не едет, не говоря уже о вреде самой резине.

tolid
Думающий
Думающий
Сообщения: 55
Зарегистрирован: Ср июн 20, 2007 11:34 pm
Откуда: Гондурас

Сообщение tolid » Чт июл 19, 2007 10:48 am

1342 писал(а): Есть же инфа на крышке бензобака, где все написано.
Я езжу именно на 2.1. Если меньше - машина не едет, не говоря уже о вреде самой резине.
не говоря уже о безопасности
Не ту страну назвали Гондурасом ...

Ответить