Коли закінчиться чип-криза?: Авто новини від AUTO-Consulting - чип

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: чип
• Коли закінчиться чип-криза?
• Коли закінчиться чип-криза в автомобільному бізнесі, та як на неї впливає росія
• Чип-криза набирає нових обертів
• Чи зник в Україні дефіцит нових авто, зумовлений чип-кризою
• Після чип-кризи авторинку загрожує новий глобальний дефіцит
• Производители чипов останавливают поставки в РФ
• Чип-кризис вынуждает производителей выпускать некомплектные автомобили. Что с ними дальше происходит?
• ЧИП-кризис затянется до конца 2022 года
• Сколько автомобилей не выпустил мировой автопром из-за дефицита чипов
• Дефицит чипов вынуждает Toyota в январе остановить 5 заводов
Ще по чип...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Коли закінчиться чип-криза?

ринок автомобілів | Опубліковано - 2022-10-25 08:24:40 (5425 разів прочитано)
Коли закінчиться чип-криза? - чип
Дефіцит напівпровідникових мікрочіпів вже кілька років тримає в напруженні автомобільних виробників. А також - потенційних покупців, адже їм доводиться чекати деякі моделі, а окремі - взагалі тимчасово припинили виробляти. Експерти McKinsey спрогнозували дату можливого завершення чип-кризи. AUTO-Consulting зʼясував подробиці.
Автомобільні виробники давали різні прогнози, щодо завершення чип-кризи. Вони базувалися на різноманітних підходах - від закінчення пандемічних обмежень до налагодження власного виробництва мікрочіпів. У McKinsey пішли шляхом аналізу попиту та пропозиції.

Як змінився модельний ряд автомобілів у провідних операторів авторинку

Чип-криза набирає нових обертів

Сьогодні попит на автомобільні мікросхеми стрімко зростає, оскільки технологія транспортних засобів стає все складнішою. Деякі OEM-виробники були змушені припинити або сповільнити виробництво, через неможливість отримати достатню кількість напівпровідників.

Коли закінчиться чип-криза? - чип

Аналіз McKinsey показав, що загальний дохід від автомобільних чіпів може зрости з 41 мільярда доларів США у 2019 році до 147 мільярдів доларів США до 2030 року. Це зростання стимулюють три напрямки — автономне водіння, підключення автомобілів до мережі інтернет та їхня електрифікація. У зв’язку із цим, за даними McKinsey, річний попит на 12-дюймові еквівалентні автомобільні пластини може зрости приблизно з 11 мільйонів у 2019 році до 33 мільйонів до 2030 року.

Продовжуючи модель прогнозу споживання, у McKinsey передбачають, що велику частку майбутнього попиту на автомобільні пластини становитимуть вузли 90 нанометрів (нм) і вище. Адже багато контролерів транспортних засобів і електричних силових агрегатів, включаючи інвертори та приводи електричних двигунів, базуються на цих чіпах. У 2030 році на такі вузли припадатиме близько 67 відсотків автомобільного попиту.

Коли закінчиться чип-криза? - чип

Компанії, що займаються виробництвом напівпровідників, збільшують виробництво 90-нм мікросхем. Але аналіз McKinsey свідчить, що середньорічний темп зростання обсягів їх виробництва поки залишатиметься на рівні лише 5%. В усякому разі - протягом 2021-2026 років. Цього звісно недостатньо, щоб усунути невідповідність попиту та пропозиції. Більше того, OEM-виробники, які покладаються на 90-нм чіпи для багатьох додатків, не мають стимулів переходити на менші вузли. Такий перехід вимагатиме додаткових витрат на розробку та кваліфікацію, а також - більше персоналу для досліджень і розробок.

Звичайно, OEM-виробникам іноді потрібні передові чіпи, наприклад, щоб значно покращити системи автономного водіння. Ці чіпи мають трохи вищий темп зростання виробництва - приблизно 9% з 2021 по 2026 рік. Але виробники комплектного обладнання все ще можуть мати проблеми з отриманням достатньої їх кількості. Адже існує інтенсивна міжгалузева конкуренція між автомобільними компаніями, високотехнологічними компаніями, компаніями споживчої електроніки та іншими виробниками, які хочуть мати передові чіпи для покращення ефективності своїх продуктів. І вони готові платити більше, щоб забезпечити їх постачання. Таким чином, прогнозують у McKinsey, невідповідність попиту та пропозиції у середньостроковій перспективі зберігатиметься для всіх розмірів вузлів.

Коли закінчиться чип-криза? - чип

У McKinsey вперше дослідили дефіцит автомобільних чіпів ще 2021 році. Ще тоді зазначалося, що швидко вирішити цю проблему, ймовірно, неможливо. Але відтоді ситуація ще погіршилася. До того ж, зростаючий дефіцит мікросхем спонукає автомобільну промисловість замовляти надлишки напівпровідників. Їх наразі замовляють приблизно на 10-20% більше, ніж потрібно. Так автовиробники намагаються забезпечити запаси та захистити виробництво. І подібний ефект спостерігається у різних галузях промисловості протягом багатьох років.

Наприклад, у 2022 році очікується, що OEM-виробники та постачальники рівня 1 розмістять замовлення на таку кількість автомобільних чіпів, якою можна оснастити приблизно 120 мільйонів нових автомобілів. Але прогнозується, що річний обсяг продажу автомобілів становитиме близько 83 мільйонів. Компанії інших галузей також розміщують більше спеціальних замовлень, часто за надзвичайно високою середньою ціною продажу. Нові тенденції замовлення не дають негайного полегшення, враховуючи тривалий час виробництва чіпів. Вони також вносять додаткову невизначеність у ланцюжок постачання напівпровідників, відзначають у McKinsey.

Коли закінчиться чип-криза? - чип

Вторгнення Росії в Україну внесло додаткові невизначеності як у ланцюжок поставок напівпровідників, так і в автомобільний попит. Наприклад, Україна постачає від 25% до 35% світового очищеного газу неону, який використовується для напівпровідників, а Росія постачає від 25% до 30% паладію. Ще одна проблема: багато напівпровідників транспортуються повітрям, але транспортні витрати значно зросли, тоді як доступний обсяг доставки впав. Окрім цього, виробники комплектного обладнання не змогли отримати критично важливі компоненти транспортних засобів, такі як джгути проводів. У відповідь вони зменшили обсяги виробництва, що додало ще більше невизначеності, через зниження попиту на деякі компоненти на основі напівпровідників.

У McKinsey вважають, що не існує короткострокових рішень для кризи автомобільних напівпровідників. Тривалість виробництва чіпів становить, у середньому, щонайменше чотири місяці, якщо потужності доступні й розширення не потрібне. В іншому випадку це, ймовірно, займе щонайменше 18 місяців. Розширення виробництва може здатися очевидною відповіддю. Проте, потрібно більше трьох років, щоб побудувати нову фабрику та збільшити виробництво пластин. Терміни постачання виробничого обладнання також зросли за останні два роки, оскільки COVID-19 зруйнував ланцюжки поставок. І це ще більше ускладнило розширення виробництва.

Коли закінчиться чип-криза? - чип

Уважно вивчивши галузь, включно із останніми тенденціями попиту та пропозиції, у McKinsey дійшли висновку, що дефіцит напівпровідників, ймовірно, зберігатиметься в окремих технологічних вузлах принаймні протягом наступних трьох-п’яти років.

Коли закінчиться чип-криза в автомобільному бізнесі, та як на неї впливає росія

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Що не так з Tesla Cybertruck?
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• «Агенція оборонних закупівель» підписала меморандум з корейським виробником пікапів
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Який пікап будуть обирати для ЗСУ?
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• На новий електричний Renault 5 E-Tech вже утворилась черга з 50 тис. покупців
• Який зараз рівень дефіциту кадрів на автомобільному ринку. Які спеціальності найзатребуваніші
• Концепт-кар на дорозі. Новий Toyota C-HR вже доступний в мережі автосалонів GM GROUP
• В Україні стартували продажі та набирає популярності кросовер JAC JS6
• OPEL Astra визнано «Легковим автомобілем року в Україні 2024»
• Новий Jeep Avenger вже скоро буде доступний в Україні. Оголошено версії та комплектації
Головні новини
• Стали відомі учасники та новинки автовиставки ComAutoTrans 14-16 травня 2024 року
• В Італії спалахнув політичний скандал через нову модель Alfa Romeo
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Львів отримав 10-й трамвай місцевого виробництва
• Stellantis створить в Україні мережу альтернативних автосервісів під брендом EUROREPAR Car Service
• Новий PEUGEOT Е-3008 отримав нагороду за видатний дизайн Red Dot Award 2024
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Тролейбуси "Богдан" вже 10 років працюють у Вінниці
• Енергетики Харьківщини отримали ще 9 автовишок на шасі Iveco Daily
• На купівлю автомобілів PEUGEOT, CITROEN, DS Automobiles, OPEL та JEEP діють вигідні програми фінансування та гранти
• ROM пропонує комплексний догляд за паливною системою
• Тест-драйв Nissan Qashqai e-Power. Перші враження
• Бренд EUROREPAR планує створити в Україні мережу автосервісів для обслуговування постгарантійних авто
• В новому законі про мобілізацію передбачено позбавлення права керування ТЗ
• Компанія "Нібулон" замовила для усіх своїх водіїв курс з безпечного керування вантажними автомобілями Scania
• Новий власник ЛАЗу збирається відновити виробництво автобусів
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• На шасі JAC N200 виготовлено нову модель муловсмоктуючого автомобіля
• Stellantis у 2024 році виведе на український ринок 24 новинки. Що це будуть за моделі
• В 2024 році Stellantis планує зайняти 11,4% ринку нових автомобілів в Україні
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• PEUGEOT представляє новий 7-ми місний кросовер Peugeot 5008
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• В Україні стартують продажі пікапу нового покоління JAC T9
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• В Україні стартують продажі доступного електрокара
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
Акції у дилерів...
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
• Характер, що надихає. BMW 3 серії в наявності за спеціальною ціною
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.