На вибір запропонують три модифікації. Початкова Single Motor – це LFP-батарея ємністю 51 кіловат-година (доступні 49 кВт•год) та задній електромотор на 272 кінські сили та 343 Нм крутного моменту. Запас ходу такої машини - 344 кілометри (WLTP), і підійде для поїздок на короткі відстані.
Середній варіант Single Motor Extended Range та двомоторний Twin Motor Performance оснащені акумулятором NMC ємністю 69 кіловат-годин (доступні 64 кВт•год). Віддача в першому випадку ті ж 272 сили та 343 Нм, у другому - 428 сил та 533 Нм. Extended Range - найбільш далекобійний у сімейства (480 км), а Performance - найшвидший (3,6 с до ста).
Медіасистема EX30 підтримує всі основні сервіси Google, а також бездротовий Apple CarPlay, зв'язок 5G і оновлення «по повітрю». Діагональ центрального дисплея - 12,3 дюйма, причому він бере на себе функції приладки.
Серед інших особливостей — динамік-саундбар під лобовим склом, розташований у центрі ящик рукавичок, кишеньки для смартфонів у спинках передніх сидінь і розмірна шкала на дверях багажника.
До переліку електронних асистентів вперше включено функцію безпечного відкриття дверей, яка розпізнає велосипедистів. За доплату на кросовер можна буде встановити напівавтопілот Pilot Assist наступного покоління та автопарковника Park Pilot.
2024 року у EX30 з'явиться спеціальна версія Cross Country. Таке виконання означає збільшений дорожній просвіт, 19-дюймові колеса чорного кольору, захисні пластини спереду та ззаду, чорні накладки передка та корми, а також крихітний прапор Швеції на краю капота.
Прийом замовлень на звичайні кросовери відкриють сьогодні. Виробництво EX30 почнеться до кінця цього року, але початку постачання потрібно буде чекати до наступного. |