Почнемо з обсягів. За вересень продажі нових мотоциклів збільшилися на 11%. Це, звісно, не пікові +65%, які ми спостерігали у травні, але теж доволі непогано. І у підсумка 9 місяців дало змогу дилерам завершити мотосезон з показником +20%.
А от якщо подивитися по класах мотоциклів, то можна констатувати, що в Україні користується популярністю лише два сегменти: naked\classic, на які припадає до 62% всіх продажів нових мотоциклів, і сегмент ендуро (30%). Дивно, але всі інші сегменти ледве дотягують до 1% ринку, за винятком скутерів, які відвойювали собі 4%. До речі, у минулому році вони контролювали 5%.
Отже, український моторинок все більше дрейфує в сторону ендуро (+23% зростання продажів за 9 місяців), але ще тримає міцні позиції традиційні класичні або міські мотоцикли.
Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Зі станом моторинку розібралися, а тепер що ж у нас відбувалося з лідерами. І тут вже стає цікавіша конкурентна боротьба, бо сталого лідера, як в минулі роки, у 2025 році не спостерігалося. У вересні №1 місце посів Lifan, для якого це вже другий місяць лідерства у 2025 році. До цього він очолював український моторинок у квітні.
Китайські Spark, Musstang, Forte - сперичалися весь рік. І за підсумками 9 місяців лідерство поки зберігає саме Spark, але... Ми бачимо, що великі амбіції мають і інші бренди, то ж чекаємо на завершення року.
Електромобільність набирає популярність і в мото- сегменті в Україні
Цікаво, що серед відомих брендів у вересні значно додала Honda, яка майже догнала навіть індійський Bajaj, який виступає в low-cost сегменті. Але якість і маркетинг Honda вдається в знаки і їй вдалося випередити не тільки Yamaha, Suzuki, а у вересні навіть китайський Viper. (А пам'ятаєте колись Viper не можливо було навіть мріяти догнати в обсягах). От такі підсумки вересня на моторинку.
Більше про цікаві події, знахідки і новинки - дізнавайтеся у Telegram-каналі:
Telegram-канал AC garage News
|