Своїми думками з цього приводу поділився директор компанії А-95 Сергій Куюн, який спостерігав черги на київські АЗС за бензином для генераторів. Приводимо його думку тут.
Багато було розмов про переваги і необхідність термінової електрифікації транспорту. Це ж так модно, молодьожно, типу по-європейські!!!
І хто і куди тепер поїде?
Прям бачу, як вуличні трансформатори у селах «лягають» один за одним, коли нарешті дають світло за графіком і всі починають заряджати павербанки та домашні батарейки разом з декількома «електричками» на 30-60 кВ на одній вулиці.
Поточна ситуація дає наочну відповідь на питання, чому електрифікація транспорту має бути поступовою. Бо нема інфраструктури! Це проблема і Європи, і Штатів. Деякі країни Європи згортають програми електрифікації саме через застарілість мереж, модернізація яких потребує сотень мільярдів доларів і євро. Не можна нарощувати споживання, коли не готова інфраструктура. А у нас за два роки кількість «електричок» зросте у 2,5 рази!
В Україні до неготовності мереж додається ще й проблема генерації, яку ми всі дуже добре відчуємо. І тоді постане інше питання: наскільки по-людські заряджати електрокар, якщо сусіду потрібна електрика для обігріву і приготування їжі?
Іронія долі також в тому, що заряджатися будуть й від генераторів на ненависному бензині і дизелі. Не хочеться, тоді заряджайтесь від сонця, його так багато довгими осінніми і зимовими днями!
Нагадаємо, що це була думка Сергія Куюна після сьогоднішнього обстрілу енергетичної інфраструктури. |