В Україну прибув перший електричний тягач MAN eTGX
ринок вантажівок | Опубліковано - 2025-10-20 18:14:02 (6866 разів прочитано)
От і настав цей час. В Україні розпочалася ера електровантажівок в сегменті тягачів. До Києва власним ходом прибув перший електричний тягач MAN eTGX 20.540, який прийняв участь у масштабному івенті на українському ринку. AUTO-Consulting з'ясував всі подробиці і навіть проїхав на електро тягачу.
Поки що це був демо-тягач, який спеціально під подію привезли із Польщі для вивчення можливостей і попиту клієнтів. А вже незабаром українські дилери зможуть приймати замовлення на електричні вантажівки від MAN.
Отже, зафіксуємо для історії, що перший електричний тягач був бренду MAN і мав позначення eTGX 20.540. Відповідно, його електричний двигун має 540 к.с. і з крутним моментом 1250 Нм, на тягачі встановлено 6 батарей загальною ємністю 534 кВт*год і це дає змогу мати запас ходу до 500 км.
Ззовні електричний MAN eTGX не відрізняється від дизельного аналогу. Єдине, що видає його походження - це наліпки і шильдики eTGX, а також відсутність паливних баків по боках. Замість них - елегантні екрани, за якими скриваються ті самі електричні акумулятори.
Електричний двигун встановлено в традиційному місці замість дизельного, а КПП на 4 передачі розташована у базі тягачу. Цікаво, що від неї ще йде карданний вал до заднього мосту. В кінематиці підвісок особливих змін ми не побачили. Вага такого тягачу +2 т від дизельного аналогу. Відповідно, що він і розрахований на експлуатацію у складі автопоїзда 44 т (+2 т).
В кабіні теж ніяких відмінностей ми не помітили. Все таке ж саме, як і у дизельного аналогу, за винятком індикації на панелі приладів, яка має свої специфіку. А от запускається електричний eTGX від ключа - так само як і дизельна версія.
Поїздили ми на електричному eTGX на тестовому майданчику. Перше враження - це повна відсутність звуку двигуна, тому в кабіні тихо і чуєш ті звуки, на які, зазвичай, не звертаєш уваги, бо їх заглушав рокот дизелю. В електричному тягачі ніяких моторних шумів не має, а тяга відчувається з перших метрів.
Отже, можемо констатувати, що початок ери електричних тягачів вже настав. Цей екземпляр прибув до Києва своїм ходом із Польщі. На шляху він двічі заряджався: одного разу після проходження кордону, щоб заповнити емності батарей на весь шлях, а другий раз у м. Звягель, щоб мати запас ходу ще й до Києва і по місту та обратно.
Більше подробиць про електричний eTGX дивіться у цьому відео:
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.