тест-драйви | Опубліковано - 2023-07-21 19:34:50 (16090 разів прочитано)
До України нарешті добралося нове покоління Opel Astra L. Цю модель у нас поважали завжди, особливо після старту виробництва на ЗАЗі у 2002 році тоді ще Astra покоління G, яка отримала ім’я Astra Classic. Йшли роки, змінювалися покоління Astra, але незмінними залишалася повага українців до цієї моделі Opel. Все-таки німецька якість, за адекватну ціну – це у Opel незмінно було завжди.
Але останнім часом українці почали все більше пересідати на кросовери, і популярність хетчбеків значно знизилася. Крім того, Opel цього разу трохи затримав вихід на наш ринок нової Astra, на що були об’єктивні причини. Ринкова ситуація наразі складається так, що Astra тепер доведеться наново завойовувати собі місце на ринку і повагу споживачів. А це, при домінуванні кросоверів, вже не буде так легко, як у 2000-х. То ж ми вирішили взяти нове покоління Opel Astra L на тест і з’ясувати: А можливо зарано споживачі кинулися пересідати на кросовери, можливо є сенс знову розглядати хетчбек?
Новий вигляд
Opel Astra створена на спільній компактній платформі концерну Stellantis, має спільні двигуни з Peugeot, Citroen, Fiat та Jeep. Але при цьому Opel має яскраво виражений власний вигляд, завдяки фірмовому дизайнерському стилю Visor в оформленні передньої частини. Відчувається, що при створенні Astra дизайнери згадували і про Opel Kadet E, про що нам каже невеличкий трикутник за задніми дверцятами.
Opel Astra залишилася класичним хетчбеком С-класу і має довжину 4374 мм, висоту 1441 мм та колісну базу 2675 мм. Позаду невеличкий багажнік, який має місткість 422 л. Але у поколінні L Astra перетворилася із майже бюджетного типового автомобіля у яскраву індивідуальність. Тепер можна замовити фарбування даху в інший колір, а попереду тепер можуть бути матричні LED-фари. Такою «модницею» Opel Astra ми ще не бачили.
Німецький стиль
В інтер’єрі теж Astra не впізнати. Тут тепер поєднанні два 10’ монітори, як тепер модно в авто преміальної групи. Цифрові лаконічні прибори і тач-монітор для виборів режимів мультімедіа. Частина важливих функцій продубльована фізичними кнопками, щоб довго не ритися в налаштуваннях. І все це оформлено доволі фактурними матеріалами на передній панелі, бокових картах дверцят. Кут повороту бічного монітору дає нам зрозуміти, що головний тут – водій.
Подбали про нього і при проектуванні сидінь, які розробляла німецький інститут ортопедів (AGR). Сидіння і справді дуже зручні, навіть через сотні кілометрів не відчуваєш втоми. А ще на Astra дебютували нові сучасні матеріали оббивки - також дуже якісна екологічна тканина, яка зараз набирає популярність у всьому автопромі.
Не зважаючи на доволі велику колісну базу (2675 мм) для задніх пасажирів місця не багато. Колінами у спинку передніх сидінь вони не упруться, але великого простору позаду не має.
Сучасні матеріали, цифровий стиль - створили зовсім нові відчуття всередині Astra. До того ж тут подвійне скло, яке фільтрує шуми від дороги. В підсумку, в середині Opel Astra відчувається вже не як пересічний, а як доволі добротний сучасний німецький автомобіль. Ні, тут немає відчуття преміуму, але все виконано дуже не погано.
Двигуни
На українському ринку Opel Astra представлена з двома типами двигунів: бензиновим 1,2 Puretech 130 к.с., та дизельним 1,5 BluHDi 130 к.с. Коробка передач – 8-ступеневий «автомат». Комплектація з кожним двигуном лише одна: Edition для бензинового двигуна 1,2 л за 969900 грн, та Elegance з дизелем за 1 104 000 грн. Фактично, при купівлі Opel Astra вибір буде тільки між бензиновим чи дизельним двигуном, бо в комплектації Elegance вже дуже багато є опцій. Тут навіть є підігрів переднього скла та декілька систем допомоги водію.
Наш автомобіль був з дизельним двигуном 1,5 BluHDi 130 к.с., який вже знайомий і по кросоверу Opel Grandland, і по моделям DS 4. Цей двигун має чудовий крутний момент у 300 Нм, демонструє дива економічності, але не слід розраховувати, що він буде ставити рекорди у спринті, бо розгін до 100 км\год з ним триватиме 12,1 с. Хай вас не лякає така цифра, бо по відчуттям Astra здається більш динамічною і недостачі потужності у місті ніколи не виникає. Єдине, де нам би хотілося прискорення побільше, це при обгонах на трасі зі швидкості 100+ км\год. Але і тут можна трохи покращити відчуття, перейшовши у режим «Спорт», чи взагалі понизивши передачу під рульовими перемикачами.
Але є й великий бонус. Де б ви не їздили, скільки б не втоплювали педаль газу, з цим двигуном витрати пального будуть тільки радувати: 5,0-5,4 л\100 км. Є ще й економічний режим, для тих, хто звик ставити рекорди мінімального споживання пального.
Комфорт
Пам’ятаємо, що попередні покоління Opel Astra завжди любили за комфортну підвіску. Нова Opel Astra L вас точно не разочарує, бо по комфорту – це один з найкращіх авто на ринку. Які б не були ями чи розбиті дороги, Opel Astra дуже вправно їх відпрацовує. Тут треба подякувати ще й гарно підібраним шинам 205/60 R16, які взагалі поглинають усі дрібниці дорожнього покриття.
У поворотах Opel Astra теж доволі стабільна, але проста задня балка все ж вдається в знаки, то ж не треба вимагати від неї спортивної чіткості на великих швидкостях.
У підсумку Opel Astra дуже не погано їде, адаптована до наших міських доріг (кліренс тут 120 мм), має повноцінне запасне колесо і навіть вміє заїжджати на бордюри. У місті взагалі не виникає жалю, що це – не кросовер. Тим паче, що більшість кросоверів зараз – взагалі не мають повного приводу. Opel Astra – чесний, якісний та економічний автомобіль для міських мешканців. Такий, яким Astra завжди й була і за що ми її любили у 2000-х. Інше питання, що з тих пір авторинок змінився. І зараз Opel Astra – це вже не хедлайнер продажів, а нішевий автомобіль для тих, хто розуміється на якості, стилі і не хоче зайвого.
Одне можу сказати напевне, що із тих Opel Astra, на яких мені довелося поїздити, це покоління Astra L – найкраще з усіх.
Автомобіль на тест було надано представництвом «Стелантис Україна»
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.