Документи, опубліковані в рамках останньої угоди материнської компанії Jeep, Stellantis, з Об'єднаною профспілкою працівників автомобільної, аерокосмічної та сільськогосподарської промисловості Америки (UAW), розкривають кілька майбутніх моделей компанії, що виробляються в США, в тому числі і Wrangler.
Нинішнє покоління Wrangler включає гібридну модель 4xe, але вона не доступна в багатьох країнах. Як і його брат-пікап Gladiator, Wrangler отримає оновлені гібридні силові агрегати у 2025 році, а потім буде знятий з виробництва у 2028 році, йдеться в документах.
Потім їх замінить новий Wrangler покоління J70 з електричними силовими установками та "Range Electric Paradigm Breaker" (скорочено REx або “електрична силова установка з двигуном внутрішнього згоряння”. Простіше кажучи – гібрид). Система REx буде вперше використана в 2025 році на пікапі Ram 1500 REV, заснованому на платформі STLA Frame, яка, як очікується, також ляже в основу електричного Wrangler.
Ця платформа – частина нового сімейства архітектур електромобілів, на яких будуть створені всі новинки Stellantis з наступного року, буде зосереджена на вантажопідйомності та буксирувальних можливостях. Наприклад, модель Ram 1500 REV вантажопідйомністю 1224 кг може буксирувати до 6350 кг, що значно більше, ніж у Ford F-150 Lightning.
Рама STLA Frame також може вмістити великі акумулятори, щоб впоратися з традиційно високими пробігами і великими робочими навантаженнями комерційних транспортних засобів. Модель 1500 REV буде пропонуватися з двома електричними силовими установками та батареями на 168 кВт-год і 229 кВт-год, що забезпечують пробіг 560 км і 800 км між підзарядками.
Компанія Jeep кілька разів натякала на те, чого очікувати від електричного Wrangler, востаннє – концептом Magneto 3.0, дивовижним позашляховиком на базі Wrangler потужністю 641 к.с., який приводиться в рух, як не дивно, шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Перед тим, як представити серійний Wrangler EV, Jeep представить міцний електричний позашляховик під назвою Recon, який обіцяє подібну прохідність, але базується на більш дорожній платформі STLA Large від Stellantis.
"Recon в Європі буде автомобілем білою вороною", – нещодавно заявив європейський бос Jeep Антонелла Бруно в інтерв'ю журналу Autocar, підтвердивши, що електричні повнопривідні автомобілі можуть співіснувати. "Це унікальний автомобіль, дуже компактний і дуже потужний. Він займе нижню частину ринкового сегменту після Wrangler".
Jeep: 80-річна історія підкорення бездоріжжя
Повернення легенди: Історія появи Jeep, Willys та Overland
|