Довжина універсала зі зміною покоління зросте до 4917 міліметрів - на 144 міліметри більше, ніж у попередника. Значна частина (50 міліметрів) припаде на колісну базу. Ширина збільшиться на 20 міліметрів, висота – на сім.
Зрозуміло, такі зміни позначаться на внутрішньому просторі. Простір для ніг розшириться на 50 міліметрів, місткість багажника - на 40 літрів і на 140 літрів з піднятими та складеними спинками задніх сидінь, досягнувши 690 літрів та 1920 літрів відповідно.
Основні елементи оснащення співпадають із соплатформним Tiguan: це 10,25-дюймова цифрова панель приладів і 12,9-дюймовий екран мультимедійної системи, який за доплату збільшать до 15 дюймів. За доплату запропонують проекційний дисплей та матричні фари з дальнім світлом, що висвітлюють дорогу на 500 метрів уперед, а також оновлений варіант адаптивної підвіски DCC Pro.
Що стосується двигунів, то Passat запропонують із бензиновими, дизельними моторами та PHEV-установками. Гібриди, що підключаються, розвиватимуть від 204 до 272 кінських сил, а їх акумулятори забезпечать до 120 кілометрів ходу на електриці і підтримуватимуть зарядку постійним струмом.
Неофіційно наступником седана Passat називають флагманський електрокар ID.7. Це ліфтбек, він більший за розміром (близько п'яти метрів завдовжки) і базується на модульній платформі MEB, що лежить і в основі інших моделей ID-лінійки. У його арсеналі — 286-сильний електромотор, «розумна» кліматична установка з датчиком сонця та інша передова електроніка. |