На українському ринку комерційних авто з'явився новий лідер
ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-08-03 11:25:16 (4954 разів прочитано)
На ринку легких комерційних автомобілів (повною вагою до 3,5 т) відбуваються масштабні трансформації. Вже другий місяць поспіль в AUTO-Consulting спостерігають значне підсилення одного бренду, яке привело його до лідерства.
Як свідчить статистика продажів нових автомобілів для бізнесу у липні, №1 тепер посідає Volkswagen. У липні цьому бренду віддали перевагу 25% усіх покупців на українському ринку. Крім того, VW вдалося збільшити продажі на 55%, у порівнянні з червнем 2022 року.
На друге місце у липні вийшли автомобілі Hyundai, яким лише на 1 авто вдалося випередити Renault.
А от загальний показник продажів усього сегменту LCV у липні виявився надзвичайно низьким. Загалом, за даними AUTO-Consulting, було реалізовано 289 нових легких автомобілів для бізнесу (LCV), що на 81% менше, ніж рік тому.
Більше того, таких низьких показників у AUTO-Consulting не спостерігали у 2014-2015 роках, коли продажі авто для бізнесу були також на низькому рівні. Але, на жаль, падіння, яке відбувається на ринку у літку 2022 року - є наймасштабнішим за останні два десятиліття спостережень, - констатують у AUTO-Consulting.
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.