Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками: Авто новини від AUTO-Consulting - зерно

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: зерно
• На українському ринку з`явився універсальний самоскид-зерновоз
• Scania поставить для "Нібулон" велику партію зерновозів
• На українському ринку з'явилася доступна пропозиція зерновозів Ford Trucks
• Американський фонд надав українським аграріям напівпричепи-зерновози
• Український агрохолдинг замовив велику партію зерновозів
• В Україні почали виготовляти зерновози IVECO T-Way
• Що чекає транспортний сектор після провалу перемовин по продовженню "зернової угоди"
• В Україні сформували склад нових зерновозів, вже готових до роботи
• Техкомплект продемонстрував роботу зерновоза та автопаливозаправника прямо в полі
• Аграріям доведеться закуповувати додаткові зерновози, щоб вивезти урожай-2023
Ще по зерно...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно за новими напрямками

ринок вантажівок | Опубліковано - 2022-06-24 18:56:56 (6499 разів прочитано)
Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно
Як вже неодноразово повідомлялося, в Україні заблокованими залишається 20 млн т зерна з 2021 року, а на підході вже новий урожай. Скільки знадобиться транспорту, щоб його вивезти через західні кордони, і чи можливо це взагалі? AUTO-Consulting намагався порахувати сучасні потреби українських аграріїв у зерновозах.
Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Війна повністю змінила усю логістику експорту українського зерна. Тепер замість моря везти потрібно через західні кордони, або через порти на Дунаї. Везти можливо лише залізницею та автомобільним транспортом. І тут з’ясувалося, щоб перевезти таку кількість зернових потрібен величезний парк зерновозів, якого країні бракує.

На чем будут возить Урожай-2021: Обзор грузовой техники выставки «АГРО»

На чем будут возить урожай в 2020 году. Обзор новинок выставки Агро-2020

На чем будут возить Урожай-2019. Обзор новинок выставки Агро-2019

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Нові реалії експорту зерна
Як свідчить статистика, за травень вдалося експортувати лише 1,1 млн.т зернових. Такими темпами вивозити минулорічне зерно Україна буде більше року. Але й цей обсяг виявився неочікуваний для західної логістики. Як пише «АгроПравда», румунський порт Констанца не справляється з потоком українського зерна і поки що вивіз лише 242 т українського збіжжя.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Є багато проблем і з вивозом урожаю залізницею. Тут їх цілий клубок: і різна ширина колій, і відсутність перевантажувальних терміналів, і обмежена кількість вагонів, і ще багато багато інших складних питань, про які АгроПравді розповіли аграрії.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Отже, потрібно шукати нові маршрути, переважно автомобільні, а для цього аграріям доведеться різко збільшити парк зерновозів. Як повідомила AUTO-Consulting директор з продажу «Schmitz Cargobull Україна» Оксана Білик: «За нашим оцінкам в Україні в обігу знаходиться приблизно 5 тис. напівпричепів-зерновозів. Але вони різні. Кількість техніки, яка вже зараз може виїхати за кордон приблизно 2 тис., з них пр. 700 од. техніка виробництва Schmitz Cargobull. Щоб повністю закрити ринок перевезень с/г продукції тільки наземним транспортом, не враховуючи залізницю, то знадобиться ще додатково 15-20 тис. зерновозів. А їх неможливо залучити за один рік.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

З цими оцінками погоджуються і в «Сканія Україна». Як повідомив AUTO-Consulting комерційний директор Андрій Курило, Україна потребує не менше 10 000 зерновозів вже сьогодні, аби перекрити потреби в експорті. Але на жаль, дорожня логістика України та сусідніх держав не витримають такої кількості додаткового транспорту. Не має необхідної інфраструктури і зберігання та перевантажування тих об’ємів зерна, які мають українські виробники. І такої кількості зерновозів та тягачів для них не має де взяти. Не вистачить і фінансів на цю закупівлю, отже прийдеться розраховувати на щось реальне.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Погоджується з цим і керівник дивізіону комерційної техніки AMAKO Олег Боднар. «При умові що 1 напівпричепом можна вивозити по 25 тон, щоб вивезти минулий та новий врожай, то це виходить 2 400 000 автоходок за 1 рік. Тобто в середньому за день має вирушати більше 6 575 вантажних авто із напівпричепами, тобто 4,5 авто щохвилини. І це надзвичайно велике завдання.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Який може бути реальний ринок зерновозів у цьому році?
Але подолати за 1 рік такий великий виклик Україна не зможе. Оператори ринку оцінюють реальні потреби, з урахуванням купівельної можливості аграріїв та наявності техніки, у значно скромніших обсягах. Так, Валерій Стецюк (напівпричепи «Stas», Бельгія) прогнозує, що парк зерновозів має збільшитись у двічі для поновлення та заміни не ефективних ( важких та зношених) напівпричепів.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Директор ТОВ ВАРЗ Голікова Анна прогнозує реальний ринок цього року на рівні 2000 напівприцепів-зерновозів. В компанії TAD теж бачать тенденції значного зростання ринку ( у мирні часи коливався 700-800 од.), але більш обережні в оцінках, через обмеженість у ресурсах аграріїв, які не змогли вивільнити кошти від продажу зерна, об’єми реальних продажів зростатимуть поступово.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Олег Боднар з AMAKO бачить ще й виробничі проблеми, які будуть заважати стрімкому збільшенню ринку. «Із-за недостатньої кількості вільних вісей, а також проблемами із постачанням інших комплектуючих, таких, як алюміній, пневматична система, електричні деякі елементи, а також опорні лапи, кількість поставок в Україну, за моїми власними підрахунками, за рік загалом може ще й зменшиться на 25-30 % відносно попередніх років. Але тенденція потроху покращується».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

З проблемою недостатньої кількості вісей для напівпричепів зараз стикається багато виробників у Європі, бо там також стрімко виріс попит на цю продукцію. Тобто, цей ризик також має місце бути.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Чи зможуть закрити потреби українські виробники зерновозів
До війни в Україні існувало майже 10 виробників напівпричепів-зерновозів, які вийшли на досить якісний рівень і конкурували з європейськими моделями. Як зазначає керівник напрямку вантажівки та причепи компанії «Автек» Георгій Гогінадзе: «Рік тому значну частину таких замовлень забезпечили б українські виробники зерновозів, але багато з них припинили свою діяльність через бойові дії, або окупацію росією території розташування їх виробництв.» Отже, можливості вітчизняних виробників зараз обмежені, але вони є.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Так, директор «TAD» Віталій Мельник вважає, що: «Україна все ж зможе забезпечити потреби в напівпричепах зерновозах власними силами майже повністю, і зараз як ніколи ми маємо бути консолідованими, адже гроші мають працювати в Україні, ми мусимо створювати валовий продукт, платити податки, створювати нові робочі місця, економіка це дуже важливий фронт який ми всі разом мусимо тримати.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Дефіцит напевно не буде можливо подолати швидко, бо проблеми є в багатьох світових виробників різної техніки, тому зараз дуже часто є випадки коли напівпричіп готовий, але стоїть чекає поки буде автомобіль.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як повідомила AUTO-Consulting директор ТОВ ВАРЗ Голікова Анна, їхне підприємство здатне забезпечити постачання 150 одиниць напівпричепів. Це – напівпричепи ВАРЗ НПС 2750 та ВАРЗ НПС 2750А, причіпи ВАРЗ ПС 2034 та ВАРЗ ПС 1325, контейнеровози ВАРЗ НПК 3212 та ВАРЗ НПК 3208.

Як повідомив нам заступник директора ПП «ТАД» Бабкін Андрій: «TAD зараз вже виконує замовлення для агрохолдингів загальною кількістю близько 60 одиниць, які мають бути передані до серпня 2022 року, а також працює над збільшенням потужностей для задоволення ситуативного попиту і зможе виготовити близько 25-30 одиниць/щомісяця. Найбільш популярна модель зерновозу - це TAD.AGRO 55-3 на 55м куб,хоча ми можемо виготовити і на 50 чи 60м куб.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Готові підставити плече аграріям і на заводі ім. Кобзаренка. Там навіть є вільних 4 зерновози прямо зараз.

Але все ж по цифрах ми бачимо, щоб швидко здолати транспортний виклик, доведеться закуповувати багато зерновозів і за кордоном.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Закордон нам допоможе?
Треба зазначити, що і у минулі роки на українському ринку доля імпортних зерновозів була досить висока. А що аграріям зможуть запропонувати іноземні виробники зараз?

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як повідомив AUTO-Consulting генеральний директор «Wielton Україна» Олег Сапожніков, аграрії вже замовили 100 зерновозів у Wielton, а з вересня польський виробник зможе постачати 70-100 напівпричепів щомісяця.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

В компанії AMAKO також вже фіксують замовлень напівпричепів Bodex навіть до жовтня. А Оксана Білик підкреслила, що Schmitz Cargobull ще навесні проналізував ситуацію, та намагався максимально підлаштувати своє виробництво під вимоги ринку. Наразі невелика кількість - до 10 од. - техніки можлива з поставкою у липні-серпні. На даний момент можна замовити техніку з поставкою ще у вересні цього року. Компанія готова виробляти до 100 од. щомісяця, починаючи з вересня.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Серед самих поширених моделей Schmitz Cargobull на українському ринку є зерновоз з міцною сталевою рамою та легким алюмінієвим кузовом. Тара н/п менша за представлених на ринку інших виробників приблизно на 300-1000 кг.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Георгій Гогінадзе нам повідомив, що: «Автек протягом трьох місяців, при необхідності, зможе забезпечити поставку до 100 сідлових тягачів FORD з напівпричепами-зерновозами виробництва Туреччини та Польщі та близька 100 зерновозів на базі шасі FORD.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Також нами були законтрактовані у виробництво регіональні сідлові тягачі FORD 1848T та потужні магістральні тягачі F-MAX, також протягом 2-3 місяців можемо забезпечити поставку напівпричепів-зерновозів Kassbohrer та Mega.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

На базі замовлених шасі FORD 3542 можливе встановлення самоскидних та контейнерних кузовів об'ємом 30-32 куб.м українських та закордонних виробників надбудов.».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Є навіть декілька вільних напівпричепів Stas зараз на складі у Валерія Стецюка. А у цьому сезоні він прогнозує, що будуть користуватися попитом напівпричепи з вагою тари 5800-7000 кг та об’емом 55-60 м куб. Саме такі і пропонуються.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Але ситуація з тягачами під напівпричепи дуже складна. Як повідомив нам комерційний директор «Сканія Україна» Андрій Курило: «У цьому році Scania в Україні відвантажить близько 80 зерновозів – більше не підтверджує завод. Складських запасів вже немає, а техніку під замовлення доведеться очікувати 12 місяців.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Похожа історія і у інших виробників вантажівок, бо вони ще не оговталися від чип-кризи, яка паралізувала виробництво техніки по усьому світові у 2021-2022 роках.

Інші рецепти порятунку
Як бачимо, українські і закордонні виробники не обіцяють аграріям швидкого вирішення проблеми експорту зерна саме спеціалізованими зерновозами. Але ж зерно вивозити треба і швидко. Які ж рішення ще можуть бути?

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Як зазначає AUTO-Consulting, тимчасовою альтернативою може бути перевезення зернових у біг-бегах (великих мішках). Їх можна вантажити у звичайний шторний напівпричіп. Так, трохи не зручно, та й вага виходить менша, але це є альтернативою. Крім того, звичайний напівпричіп дозволяє виконувати корисні перевезення на обох маршрутах: у Європу українське зерно, звідти – інший товар. Це покращує логістику, бо спеціальний зерновоз везе тільки зерно в один біг, а назад їде порожнім. Є також альтернативні рішення з перевезення олії у flex-контейнерах.

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Крім того, шторних напівпричепів в Україні є достатньо, щоб виконати необхідні перевезення. Але ще один момент. Як зазначає директор з продажу «Schmitz Cargobull Україна» Оксана Білик: «Не слід залишати поза увагою також давно наболіле питання з водіями. Наразі воно ускладнилося через те, що лише невелика група водіїв може перетинати кордон. Крім того, треба розуміти, що робити з усією цією технікою, коли наприклад восени порти будуть розблоковані, та 95% експорту зернових повернеться через портові термінали.»

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Олег Сапожніков з «Wielton Україна» наголошує, що не потрібно намагатися значно збільшувати парк, а замість того інвестувати у переробку. Це буде і правильно, і вигідно, і корисно для України. «Замість того, щоб гоняти через всю Європу десятки тисяч зерновозів, стояти сутками у чергах на кордоні, не знати як і де їх вивантажити, краще будувати переробку тут, в Україні, і возити борошно, замість зерна. Це і простіше, і вигідніше, ніж продавати сировину.» - підкреслює генеральний директор «Wielton Україна».

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

Важко не погодитись. З цієї зернової кризи треба робити висновки. Минула модель економіки аграрного сектору України вже вмерла. Отже треба дивитися на багато років вперед.

Чи допоможуть українські виробники бензовозів подолати дефіцит палива в Україні

Битва зерновозів: Чи зможе Україна вивезти на експорт власне зерно - зерно

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок вантажівок


Цікаве по темі...
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• В Україні набирають популярність бурокрани на автомобільних шасі
• У Volvo фіксують збільшення інтересу українських замовників до топ-виконання FH 500
• В Україні вперше виготовлено 29-метровий автогідропідіймач DASAN на базі MAN
• В Україні пропонують УЯР-01 для ремонту доріг
• Renault Trucks привезла до України флагманську модель T-серії High 2024
• Українські громади отримали сміттєвози Ford Trucks
• DAF почав постачати в Україну вантажівки, оснащені за новими європейськими стандартами безпеки
• TATRA продовжує поставки вантажівок в Україну
• Ford Trucks та IVECO підписали Меморандум про взаєморозуміння
• Стало відомо, скільки в Україні вже працює машин для розмінування і що їм вдалося зробити
• На шасі DAYUN пропонуються сміттєвози для оновлення автопарків регіональних громад
• На шасі DAYUN CGC1210 випустили 13-кубовий самоскид з тристороннім розвантаженням
• Зеленський відвідав виробництво пожежних машин
Головні новини
• Україна демонструє найбільші темпи зростання авторинку в Європі
• Як пропонують боротися з фіктивною локалізацією у сегменті автовиробництва
• Верховна Рада проголосувала у першому читанні законопроєкт про вживаний авторинок
• Як визначити скручений пробіг авто і не дати себе ошукати: 10 дієвих порад експертів
• Спритні ділки навчилися обходити вимоги закону про локалізацію. Тільки за березень 26% угод було з фіктивними "виробниками"
• На українському ринку пропонується ще одна модель пікапу JAC T8
• Stellantis створив альянс з закупівельним союзом Nexus для просування власного бренду запчастин
• В Україну прибули 30 нових самоскидів DAEWOO NOVUS 6х4 за спеціальною ціною
• MG створила гіперкар з прискоренням 1,9 с до "сотні"
• Україна отримала партію бронетранспортерів M577 від Литви
• В Україні значно збільшується попит на перереєстрацію транспортних засобів
• Яким буде кросовер Opel Grandland нового покоління
• Британія передасть Україні 400 військових транспортних засобів
• Україна значно посилила позиції на електромобільному європейському авторинку
• Скільки зараз авто купують у кредит. Статистика за 1 квартал 2024 року
• МЕТРО закупило чергову партію рефрижераторів на базі IVECO Daily
• Європейський авторинок продемонстрував максимальне падіння за останні 16 місяців
• В Україні доступна партія JAC N56 з дубль кабіною
• Бориспільський автозавод продали за 108 млн грн
• В Україні відкрився перший сервісний центр МВС в укритті
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Українське підприємство створило власну версію пікапу, з урахуванням досвіду на фронті
• Як в Україну везуть величезний трансформатор для ТЕС
• На Львівщині знайшли старовинний мотоцикл, який більше 80 років пролежав у землі
• Франція пріоритетно відправлятиме в Україну БТР VAB та САУ Caesar
• Стало відомо, хто ще став регулярно їздити на російському лімузині Aurus
• Україна нарощує виробництво власної бронетехніки
• В Україні з`являться нові серії номерних знаків
• Хто став новим власником ЛАЗу і що тепер буде з підприємством?
• Стало відомо, хто буде постачати Києву велику партію нових автобусів
• Більше 50% замовників автомобіля Xiaomi вже відмінили заказ
• Українські військові отримали одну з найбільших партій пікапів
• Volvo показала, навіщо потрібні найпотужніші тягачі FH780
• У Верховній Раді пояснили, які саме автомобілі вилучатимуть у громадян на потреби ЗСУ
• Недооцінений: тест-драйв Citroen C5 Aircross
• Тест-драйв: Чим здивував Jeep Compass e-Hybrid
Акції у дилерів...
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
• На Mitsubishi Eclipse Cross 2023 року виробництва діє вигода до 129 000 грн.*
• В Євромоторс у Хмельницькому діє цілий ряд акційних пропозицій на нові та вживані автомобілі
• Автобезпека світового рівня Vodafone Guardian тепер доступна за 0 грн.
• BMW 3 серії доступні в Україні по ціні від 1 500 000 грн.
• На автомобілі CUPRA на складі в Україні діють спеціальні ціни
• На броньовані автомобілі BMW Х5 М50i VR6 діє спеціальна пропозиція
• В автосалонах GM GROUP діють вигідні умови по підготовці авто після зими
• Кросовер Opel Grandland — в наявності в Україні зі знижкою 40 000 грн.
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.