Волонтери з Кіровоградщини ремонтують та постачають ЗСУ військові мотоцикли: Авто новини від AUTO-Consulting - Днепр МВ650

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Днепр МВ650
Ще по Днепр МВ650...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Волонтери з Кіровоградщини ремонтують та постачають ЗСУ військові мотоцикли

військова техніка | Опубліковано - 2022-08-04 11:10:40 (6063 разів прочитано)
Волонтери з Кіровоградщини ремонтують та постачають ЗСУ військові мотоцикли - Днепр МВ650
Місяць як волонтери з міста Знам’янки Кропивницького району збирають мототехніку 60-90-х років минулого століття у будь-якому стані та без документів, аби ремонтувати її та відправляти на передову. Олександр Міхрін — механік, який безпосередньо працює над відновленням разом з товаришами, задача Андрія Головченка — виставляти оголошення, шукати запчастини, бо він займається й іншими волонтерськими напрямками.


З Олександром ми познайомилися у перші дні війни. У місцевій групі я шукав британські вилки — на нуль потрібні були спеціальні перехідники для перетворювачів електричної енергії. Придбати їх неможливо, треба було робити самостійно. На моє прохання відгукнувся Олександр, який мав необхідне. Якийсь час ми не спілкувалися, а коли до нього звернулися з передової щодо мотоциклів, тоді вже він розшукав мене. Так ми і розпочали співпрацювати в напрямку відновлення мототехніки, нещодавно ремонтували й авто, яке нам пригнали з передової. Зараз військові зацікавилися багі — невеликими легкими автомобілями високої прохідності з відкритими колесами, але ми фінансово поки не в силах придбати машину-донора".



Олександр Міхрін

Побачив у соцмережах, що хлопці з фронту просять відремонтувати мотоцикл, який у них у використанні. Вирішив виконати прохання. На сьогодні з передової зробив тільки один, бо труднощі з доставкою – воїнам складно відлучатися з позицій, щоб спочатку передати транспорт нам, а потім його зустріти. Дізнавшись про такі незручності, а головне — що це неоперативно, у мене виникла ідея готувати техніку на місці і відправляти на замовлення. Для цього почав збирати по людях старі мотоцикли у будь-якому стані без документів безплатно — і справа пішла.

Публікуємо оголошення в соцмережах, люди відгукуються, телефонують і пропонують. Техніка надійшла зі Знам’янки та сусідніх сіл, інших населених пунктів Кіровоградщини, а також з Черкащини. Менше місяця нам знадобилося, аби відновити чотири тяжких мотоцикли та китайський мопед. Якщо всі деталі вже знайдені, то сама робота займає 5-7 днів. Багато часу йде не тільки на збирання, а й на обкатку, щоб нові деталі притерлися. Неперевірені машини не віддаємо, бо вони будуть тільки тягарем.

В Устинівці працює мій товариш Павло Дюков, який паралельно зі мною веде збирання машин, товариш з Городища Черкаської області Руслан Гнатенко налагоджує карбюратори, ремонтує коробки передач, мости. Поки я займаюся мотором, хлопці працюють над іншими вузлами, якими обмінюємося за допомогою сервісів доставки. Потім відремонтовану одиницю фарбуємо в бойовий окрас, цим займається знам’янський аерограф Анатолій Кабаніст. Мопед, який він вручну розмалював під піксель, вийшов справжнім шедевром, бійці його гладили і милувалися не один день, бо в цю роботу він вклав не тільки майстерність, а й душу. Є ідея назвати техніку нашої зборки «Оркодав». Поки виношуємо цю думку (сміється).

Ми добре скооперувалися, та було б чудово, якби до нас підключалися й інші майстри. Вони поки що мовчать, бо розуміють, яка це робота і які витрати. Але окрім таких любителів помогти більше нема кому, тож чим більше нас буде, тим легше українська армія нищитиме ворога.

Щодо запчастин, то багато чого за роки роботи з технікою маю сам, або розшукуємо безплатно серед знайомих, які, як і я, люблять техніку і навпомацки підберуть будь-який болтик чи шайбочку, або купуємо за зібрані кошти чи за власні, допомагав з фінансами на придбання комплектуючих до запалення, акумуляторів, сальників, прокладок голова профспілки Знам'янського загону воєнізованої охорони Валерій Кучер. Потрібні кошти й на паливо, щоб з’їздити за технікою до її господаря та для обкатки. У транспортуванні допомагає мій сусід Ярослав Костенко, бо я своєю невеликою автівкою мотоцикл не привезу.

Просять мотоцикли ті, хто є мотоциклістами. Бо і командуванню складно зрозуміти, що таке мотоцикл на війні, якщо вони не є його користувачами. Звісно, техніку можна віддати будь-кому, але це буде неефективно без навичок їзди й обслуговування. Наші замовники – і наші земляки зі Знам’янщини та Кіровоградщини, і хлопці з усієї України – знайомі наших знайомих або ті, що дізналися про нас за допомогою сарафанного радіо. Є всеукраїнські групи любителів важких мотоциклів, і там самі ж мотолюбителі звертаються за допомогою.



Андрій Головченко

Мотоцикли на війні мають очевидні переваги: вони маневрені і більш мобільні, добре їздять по лісах, посадках, на авто там вже не проїдеш, де проїде мотоцикл, і не так швидко скриєшся чи покинеш борт. На них легко вночі, бо немає лобового скла, яке створює перешкоду для очей, та й маскувати їх легше. Ірбіти і зараз є на озброєнні угорської армії, є мотоцикли й в армії Росії. В Україні важкі мотоцикли виробляв Київський мотоциклетний завод (КМЗ), який вже, на жаль, не діє. У повоєнний час їх не продавали, направляли тільки на військові підрозділи, у широкому вжитку вони стали з’являтися тільки в 70-х роках.

Чому ці старі моделі – Урал, МТ, Дніпро? Сучасна техніка не має бокового причепа, вона повезе хіба що автоматника з рюкзаком, а на боковому причепі можна встановити кулемет чи гранатомет і возити пристойний запас снарядів. Хоч такий важкий мотоцикл потребує достатньо багато палива, але він виправдує такий розхід своєю тягловою силою.

З апаратів ми прибрали усе зайве, тут немає електрики, залишилася тільки механіка, тож мало чому є ламатися. У цих моделей були слабкі місця, але ми їх усунули. Забезпечуємо світломаскування або на прохання бійців знімаємо фару. Залишилися питання по звуку, бо дійсно він дещо голосний, але придбання заводських глушників – велика стаття витрат, тож поки без них. Ще одна складність – шини, вони старі, полопані, лисі і однозначно потребують заміни. Але їх купують вже самі воїни. Було б добре, аби на транспорт ще мати маскувальні сітки, можливо, нам допоможуть у цьому охочі.



Олександр Міхрін

Знаю напевне, що ще чимало таких мотоциклів-ваговиків можна знайти по гаражах та сараях. Документи на них не потрібні, їх поставлять на облік вже у військових підрозділах. Вони можуть бути у занедбаному стані, але то не біда, я знаю, як ефективно використати кожну деталь. Швидкі й енергійні одиначки типу ендуро теж потрібні – мобільні групи на них діють надзвичайно ефективно – раптово з’являються, відпрацьовують і миттєво зникають. Можна і мопеди, але не скутери.

Ми багато часу проводимо за відновленням механізмів (а ми ж ще й на основній роботі працюємо), рідні скучають за нами. Але зупинятися не збираємося. Хлопцям треба допомагати будь що не стало. Їм видніше, що там потрібно, наша справа якомога швидше робити це тут.

☎️ Дзвоніть, у якому куточку України ви б не знаходилися, питання доставки ми беремо на себе. 0955106801, Олександр.
FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі військова техніка


Цікаве по темі...
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Українська САУ “Богдана” отримала нове шасі
• Підбитий Roshel Senator на трьох колесах зміг евакуювати наших військових
• ЗСУ почали передавати сотні мотоциклів та квадроциклів
• Канада передасть Україні БТР Bison та Coyote з сімейства LAV
• В Україні розгорнули виробництво бронеавтомобілів Roshel Senator
• Сумщину будуть захищати доопрацьовані "Козаки"
• В Україні розробили евакуаційний причіп
• ЗСУ знищили десятки тисяч автомобільної техніки ворога
• Українські байкери будуть готувати бійців мотоциклетних підрозділів
• Українську бронетехніку намагаються швидкими темпами захистити антидроновими екранами
• Міноборони відкрило випробувальний центр для тестувань різних систем розмінування
• Бронемашини «Козак» стали цифровими командно-штабними пунктами
Головні новини
• Що за 3 роки зміг змінити закон про локалізацію?
• Якими були автовози за останні 75 років
• Київ збирається придбати нові тролейбуси за кредитні кошти
• Українські митники викрили схеми незаконного ввезення кількох тисяч автомобілів
• Укртранснафта оновлює парк спецтехніки сучасною електролабораторією вітчизняного виробника
• В Україні запустили найбільший паркінг з сонячною електростанцією
• Rheinmetall передала Україні ще одну мобільну медичну станцію
• Львівщина підсилила оборонців ще 25 позашляховиками иа 2 мотобайками
• Данія профінансувала потужний транспорт для Миколаївських рятувальників
• Renault представляє нову модель SUV в сегменті С
• Peugeot, Citroen та Opel зміцнюють позиції на ринку LCV: більше 30% та позиція лідера в Україні
• Систематична робота – заслужене визнання. Як український автохолдинг роками будував репутацію відповідального бізнесу
• Яким буде наступне покоління броньованих німецьких військових вантажівок
• В Україні виготовили бортову платформу з потужним краном-маніпулятором
• Лідер у галузі гальмівних систем: TRW пропонує найширший асортимент на ринку
• Наступний етап війни - наземні роботи. Що вже є у ЗСУ
• Українські аграрії масово переходять на нові вантажівки і ось чому?
• Київ отримає нові автобуси
• Коли у Києві почалася автомобільна ера
• У Кременчузі виготовили сучасний аграрний самоскид на заміну КАМАЗам
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• Український балістичний ракетний комплекс йде у серійне виробництво
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Українська компанія представила позашляховий автобудинок
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
Акції у дилерів...
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
• На Lexus NX 200 діє акційна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.