Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV: Авто новини від AUTO-Consulting - Honda

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Історія автономерів
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Honda
• Представлений новий Honda Accord
• Honda знову підтвержує свою надійність. Знайдено Civic, який за рік проїхав 400 тис км
• Яким буде новий Honda Pilot
• Яким буде новий седан Honda Accord
• Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV
• 74 роки тому була заснована компанія Honda
• Восени дебютує новий Honda Pilot
• Honda готує випуск електромотоциклів
• Honda представить новий Honda CR-V з витратою палива 1,6 л/100 км
• 30-річчя Honda в Україні. Як все починалось у 1992-1998 рр.
Ще по Honda...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV

тест-драйви | Опубліковано - 2022-09-30 19:49:49 (8538 разів прочитано)
Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda
Нова генерація компактного кроссовера Honda HR-V e:HEV демонструє якісний стрибок японської марки. AUTO-Consulting з’ясував, як інженерам Honda вдалося зробити цей автомобіль всередині більшим ніж зовні. Чим довелося пожертвувати, та чому самі японці не називають HR-V e:HEV гібридом. Ну і, звичайно ж, про нове бачення славетного другого дихання хондівських двигунів та асоціації із спортивними баварцями.
Про зовнішність нової Honda HR-V e:HEV багато говорити не треба. Кроссовер - сучасний, симпатичний і привертає до себе увагу. Особливо у двокольоровому окрасі, який був у тестового авто. Фісташковий із чорним дахом. Хоча, насправді, колір кузова по військовому називається Khaki Sand - тобто “Пісочний Хакі”.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Футуристичний вигляд кроссовера - це не просто новий хондівський погляд на дизайн своїх автомобілів, а новий рівень і в дизайні, і в технологіях. Не випадково, японці написали на шильдику Honda HR-V не традиційне “Гібрид”, а e:HEV. Хоча, це - гібридний автомобіль.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Та про все по порядку. У нас на тесті був гібридний Honda HR-V e:HEV із загальною потужністю силової установки 131 к.с. та 253 Нм крутного моменту, варіатором e-CVT та переднім приводом.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Ще трохи про дизайн
У тестовому авто були повністю світлодіодні фари із функцією підсвічення поворотів, та динамічними вказівниками поворотів. Вони майже,як у Audi “розбігаються” у різні боки. Особливістю зовнішності тестової комплектації була темно помаранчева смужка у районі порогів та синя і червона пластикові вставки у радіаторній решітці. Останні викликали асоціацію із BMW Motorsport. Але про це ми поговоримо трохи пізніше. А от фірмову приховані ручки задніх дверей японці зберегли. Їх так само шукають ті пасажири, які вперше сідають у Honda HR-V.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

А для шанувальників Honda на склі багажної двері є маленький сюрприз. Невеличка машинка, яка наче виїздить із темної смуги кріплення скла по периметру. Машинка, як і 18-дюймові диски - вже у стандарті.

У салоні стиль комплектації підтримують помаранчева вставка біля важеля перемикання передач та така ж сама помаранчева строчка на сидіннях та шкіряному кермі.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У поєднання із двокольоровим інтерʼєром та культурною комбінованою обивкою сидінь, все це виглядає дуже симпатично. Ба - навіть преміально. Особливо із урахуванням того, що пластик на підвіконнях дверей мʼякий і спереду, і ззаду. А це рідко буває у В-класі. Та й звучання аудіосистеми “нонейм” із 10-ма динаміками було настільки відмінним, що хотілося слухати радіо Jazz або Classic. Підключення флешки із якісними записами ще поліпшило враження від аудіосистеми.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

До речі, мультимедійна система тут нового покоління із приємною сучасною графікою, гарною роздільною здатністю та досить швидким відгуком. Особливо треба відзначити кнопки керування. Вони не лише сенсорні, а й фізичні (по лівому краю 8-дюймового дисплея) та вмикаються із тихим клацанням.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Чудову картинку навіть в темний час дає камера заднього огляду. І вона має кілька режимів огляду - від ширококутного до здатного буквально зазирнути під задній бампер. А на екрані - є динамічні направляючі, котрі прогнозують напрямок вашого руху під час маневрів та відстань до перешкоди. Паркувальні датчики, до речі, визначають цю відстань досить коректно.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Ще один приємний нюанс - у HR-V e:HEV вперше доступна система допомоги зʼїзду із пагорбу. Вона забезпечує стабільний рух на крутих схилах із поганим зчепленням.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Звідки простір?
Honda HR-V e:HEV - кроссовер В-класу. Серед його конкурентів, наприклад Nissan Juke та Renault Captur.

Тест-драйв нового Nissan Juke: Уже не легкомысленный, но такой же задорный

Неожиданно интересный. Первое знакомство с новым Renault Captur

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Габарити Honda HR-V e:HEV - 4340х1790х1582 мм (ДхШхВ). І колісна база кроссовера не найбільша у класі - 2610 мм. Тим не менше, кореспондент AUTO-Consulting зі зростом у 185 см, не лише легко розмістився позаду налаштованого під себе водійського крісла. Простору для ніг на задніх сидіннях було так багато, що можна було закинути ногу на ногу. А над головою місця вистачало із запасом. На другому ряду, не впираючись головою у стелю, може сидіти людина зі зростом у 195 см.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Такого простору японські інженери досягли завдяки розташуванню акумуляторної батареї. Вона не під підлогою салону, як це буває зазвичай. Акумулятор у Honda HR-V e:HEV - під багажником. Таке рішення збільшило простір для ніг у салоні на 35 мм.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Проте, зменшило багажний відсік. Він у Honda HR-V e:HEV - 304 л. І це менше, ніж у нового Nissan Juke. До того ж тут нема запасного колеса чи докатки. Лише ніша для щіточок та інших речей. Накрита, до речі, дуже практичним гумово-пластиковим килимком, який можна мити.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Гарна новина у тому, що по-перше, ви не кожного дня їздите у подорожі. Тим більше, що Honda HR-V e:HEV - міський кросовер. А по-друге, тут є фірмові хондівські магічні сидіння. Склавши спинки задніх сидінь, можна отримати серйозних 1274 л. багажного відсіку із рівною підлогою. Хоча спати тут зможе хіба що дитина. Хондівські Magic Seats не лише в один рух складають спинки, але й піднімають подушки сидінь. Таким чином, у салоні утворюється місце для перевезення, наприклад, комоду, невеликого холодильника, пральної машинки тощо.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Чому не гібрид?
Японці свідомо не написали на шильдику Honda HR-V “Гібрид”, а позначили кроссовер, як e:HEV. Хоча, за великим рахунком HR-V - це гібрид, але не простий, а розумний. Тому тут позначка e:HEV, як, наприклад, на Honda Jazz.

Маленький практичный японец. Тест-драйв Honda Jazz E:HEV

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Двигун у Honda HR-V e:HEV - бензиновий 1,5-літровий атмосферний із циклом Аткинсона. Він має потужність 106 конячок та 131 Нм крутного моменту. Все разом по науковому це називається 1.5 i-MMD Hybrid і має 131 к.с. потужності та максимальний крутний момент - 253 Нм. Це загальна потужність силової гібридної системи. Не дуже багато, проте, - й не так вже і мало для кроссовера В-класу.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У чому ж розумність такої гібридної системи? Як і інші звичайні (а не плагін) гібриди HR-V e:HEV не треба заряджати від мережі. Система сама себе заряджає. Та сама вирішує, на якому двигуні їхати - бензиновому чи електричному, щоб заощаджувати пальне та давати достатню потужність.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Акумулятро гібридної системи заряджається або від бензинового двигуна, або від рекуперації під час гальмування. Для підсилення цього ефекту серед позначок режимів руху біля важеля “коробки перемикання передач” є літера “В”. В такому режимі майже не треба користуватися педаллю гальма. Кросовер сам пригальмовує, коли відпускаєш педаль акселератора, та заряджає акумулятор.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Інтелект - тобто компʼютер - гібридної системи сам визначає, як краще їхати. Зазвичай HR-V e:HEV зрушає з місця та їздить містом на електриці. Під час розгону для допомоги електричному двигуну підключається бензиновий. У деяких випадках бензиновий двигун може навіть напряму крутити колеса. Тому в HR-V e:HEV, як у чистих електромобілях, немає традиційної коробки перемикання передач.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Якщо цікаво подивитись, як все відбувається, можна вивести на панель приладів “відео” роботи гібридної системи. І хоча у HR-V e:HEV є система, яка може сама загальмувати перед перешкодою попереду, варто не лише дивитись на зарядку, а й стежити за дорогою. За безпеку та вчасне гальмування у HR-V e:HEV відповідає передня камера. Вона ж читає дорожні знаки.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

У результаті, японці обіцяють споживання пального за містом більше, ніж у місті. Зазвичай - навпаки. У місті - 3,2 л/100 км, за містом - 4,8 л/100 км. Це тому, що їздити містом можна, практично на електриці. У нас за час тесту середнє споживання пального вийшло 4,4-4,5 л/100 км. А коли ми на трасі розганяли HR-V e:HEV до 170 км/год, споживання пального зросло до 4,9 л/100 км.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Друге дихання
Раніше багато хто хвалив дивовижні хондівські двигуни, які розкрутившись, здавалося б до максимуму, раптом, наче відкривають друге дихання та знову підхоплюють автомобіль, ще більше розганяючи його. Під час їзди на HR-V e:HEV інколи складаються враження, що тут є турбіна. Особливо, коли їдеш трасою у режимі спорт. Так - тут є перемикач Drive Mode, яким можна обрати режим “Еко”, “Нормальний” або “Спортивний”. Одночасно змінюється вигляд панелі приладів. До речі, у ліве вікно панелі приладів можна вивести, наприклад, підказки навігатора або дані про споживання пального. Та ще багато іншої корисної інформації.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Відчуття турбіни виникає коли під час розгону, на допомогу електродвигуну підключається бензиновий двигун. Використовуючи силу обох двигунів можна, точно за технічними характеристиками, розігнати HR-V e:HEV на трасі до 170 км/год.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Є тут і підкермові пелюстки, як в спорткарах. І коли бачиш їх, та пригадуєш синю та червону смужки на радіаторній решітці HR-V e:HEV, чомусь думаєш про баварські спорткари. Насправді, на жаль, ні. Баварці тут ні до чого. Коли HR-V e:HEV набирає швидкість у 150 км/год, подальший розгін йде відчутно повільніше. А швидкість у 100 км/год HR-V e:HEV набирає за 10,7 с. Що, насправді, зовсім непогано для міського кросовера із середнім споживанням пального у 4,4 л/100 км.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Підвіска HR-V e:HEV може на початку здатися трохи жосткуватою. Але, насправді, вона нормальна і оберігає тих, хто в салоні від великих нерівностей на дорозі. А от шумоізоляція виявилася нормальною лише на невеликих швидкостях. Зі збільшенням швидкості шуму від дороги стає все більше. Особливо від низу автомобіля та його колісних арок. Хоча, на трасі, десь після 120 км/год ви вже не звертаєте на це уваги. Тобто - шум не критичний.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Не можна не згадати про кліренс HR-V e:HEV. Він - 188 мм. А це чудово та практично для наших доріг, та значно розширює сферу використання міського кросовера. Навіть незважаючи на передній привод, на HR-V e:HEV можна не боячись виїздити за межі міста.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda


В Україні на цю красуню цін ще нема. Орієнтовно, це $28-30 тис. Що не так уже й багато для автомобіля, який демонструє всьому світу, що у японської компанії відкрилося друге дихання і вона здатна випускати насправді сучасні автомобілі.

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

За інформацією AUTO-Consulting, офіційні продажі Honda HR-V e:HEV стартують із першого кварталу наступного року.

Дякуємо компанії “Прайд Мотор” за допомогу у проведенні тесту

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

Друге дихання Honda. Тест-драйв гібридного кроссовера Honda HR-V e:HEV - Honda

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Японський баланс. Тест-драйв нового Nissan Qashqai
Головні новини
• Технологія Nissan e-POWER отримує нагороду «Краща інновація»
• Виробники спецтехніки в Україні освоюють нове шасі
• З нового року очікується подорожчання японських автомобілів по всьому світу
• Як бронеавтомобіль MLS Shield витримав обстріл з "Граду"
• Як в Україні буде працювати нова система взаємодії з дилерами BMW
• Як збільшити запас ходу електромобіля в мороз. Корисні поради
• В Україні будуть стимулювати виробництво електротранспорту
• Новий PEUGEOT 408 став фіналістом конкурсу Car Of The Year 2023
• Як правильно зберігати пальне в каністрах. Поради спеціалістів
• УКР ТРАК пропонує широкий асортимент автопідйомників по вигідним цінам
• У 2025 році ZF представить покращену модульну енергетичну трансмісію
• Автовишки від заводу "Техкомплект" стали "зброєю" на енергетичному фронті
• Стали відомі фіналісти премії «Автомобіль року 2023»
• Xiaomi хоче продавати 10 млн електрокарів на рік
• Що робити електромобілістам під час відключення електрики. Корисні поради
• Арктичний дизель вже почав з'являтися на АЗС
• Ситуація з електрозарядками для електроавтомобілів значно погіршилася
• СБУ запобігла вивезенню з України ретро автомобілів відомого колекціонера
• США передадуть Україні 150 HMMWV та понад 100 легковиків
• В ДТЕК прокоментували відключення світлофорів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Італійський бронеавтомобіль MSL SHIELD витримав пряме влучання міни у капот
• Який тип антифризу обрати до холодів?
• Що відбувається з цінами на автомобілі на вторинному ринку
• Українське посвідчення водія тепер не має необхідності замінювати у ЄС
• В Україні внесені зміни до правил дорожнього руху в плані використання номерних знаків
• Як будуть працювати АЗС при вимкненні електроенергії
• Фонд Притули закупить 60 БТР Spartan для ЗСУ
• Як підготувати авто до зимового сезону: особливості експлуатації гібридів/електрокарів
• США нададуть Україні велику кількість потужної бронетехніки
• Шляховики знайшли альтернативні джерела постачання технічної солі для боротьби з ожеледецею. Ковзанок на дорогах не буде
• Audi змінила свій логотип
• АвтоКрАЗ перейшов у державну власність
• Державні закупівлі оживили ринок автобусів в Україні
• У Туреччині стартувало серійне виробництво національного електрокара TOGG
• У 2023 році очікується скорочення світового виробництва автомобілів
Акції у дилерів...
• Як економно підготувати автомобіль до зими. Спеціальні програми СТО
• В Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО від Renault»
• В дилерській мережі Mitsubishi стартувала осіння сервісна акція
• До кінця жовтня на нові кросовери BAIC X3 діє акційна ціна
• Стартував сезон подарунків від Opet та Bosch
• В дилерській мережі Nissan в Україні діють спеціальні ціни на сервісне обслуговування
• Renault в Україні відновлює програму лояльності «Вік має значення»
• На автокрани XCMG з вантажопідйомністю до 100 т діють вигідні пропозиції
• До вересня новий BMW можна придбати за передплатою 50%
• Як необхідно готувати Mitsubishi до спеки. Чек-лист необхідних робіт
• На аксесcуары Renault для активного образа жизни действует акция
• Покупка – Суперрр: на HAVAL действуют выгодные цены к Китайскому Новому Году
• На модельный ряд Mitsubishi 2021 года производства - выгода до 29 000 грн.
• Renault в Украине запускает выгодное зимнее ТО
• В Benish GPS подготовили подарки под ёлку
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 044 496 28 50 / 51 / 52
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Экспорт новостей |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.