Головним у документі є те, що відтепер в Україну будуть застосовані пільги для ввезення компонентів для електротранспорту. Раніше такі заходи діяли лише щодо готового електротранспорту.
Україна може отримати шанси на власне автовиробництво
Все це дозволить українським розробникам без проблем ввозити компоненти для своїх проєктів, що сприятиме розвитку виробництв електротранспорту в Україні.
Відповідно до документу, в Україну без імпортного мита і іПДВ можна буде завозити комплектуючі та обладнання для виготовлення електротранспорту. Крім того, виробництво електродвигунів, акумуляторів і транспортних засобів з електродвигунами буде звільнено від сплати податку на прибуток за умови реінвестування вивільнених коштів.
Також передбачені пільгові умови і для виробництва транспорту на природному газі або біогазі, проте наразі таких виробників в Україні немає. А от виробництво міського електротранспорту розвинене досить непогано. Зокрема, цим займаються такі компанії як львівський “Електрон”, одесько-дніпровська “Татра-Юг”, запорізький ЗАЗ, луцький “Богдан”, закарпатський “Єврокар”, чернігівський “Еталон” та інші.
Варто зазначити, що ця урядова постанова є підготовкою нормативної бази для запуску виробництва електротранспорту в Україні, але після перемоги у війні над росією точно набуде небачених раніше обсягів.
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 1 90-е годы
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 2 2000-е годы
Почему у Украины не получилось стать автомобильной державой. Часть 3 Последнее десятилетие
|