Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV: Авто новини від AUTO-Consulting - Citroen

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Citroen
• CITROEN CX святкує 50-річний ювілей
• Citroen поставив фармацевтичній компанії партію авто в лізинг
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• В Україні оголошено ціни на новий CITROEN Jumpy
• Укртелеком закупив майже 300 автомобілів CITROEN в лізинг
• Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
• Новий CITROEN SpaceTourer вже прямує в Україну. Оголошено ціни
• В Закарпатській, Волинській та Чернівецькій областях оголошено тендер на дилерство PEUGEOT, CITROEN та OPEL
• Найбільший у світі музей Citroen закривається
• Представлено новий компактний 7-місний кросовер CITROEN C3 Aircross
Ще по Citroen...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV

тест-драйви | Опубліковано - 2022-12-11 18:34:04 (22692 разів прочитано)
Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen
Citroen оновив кросовер C5 Aircross, зробивши гібридну версію із підзарядкою PHEV. Під час тесту, поки що єдиного в нашій країні Citroen C5 Aircross PHEV, кореспондент AUTO-Consulting з’ясував, що змінилося, які переваги дає гібрид, та які має недоліки.
У наш час проблем із пальним та електрикою автомобіль, який здатен працювати на обох цих джерелах енергії - має досить привабливий вигляд. Адже така альтернатива додає спокою та впевненості. Кореспондент AUTO-Consulting за кермом Citroen C5 Aircross PHEV дізнавався, чим заради цього спокою доводиться жертвувати.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

У нас на тесті був Citroen C5 Aircross PHEV із гібридною силовою установкою загальною потужністю 225 к.с. та 360 Нм крутного моменту, 8-ступеневою АКПП і переднім приводом.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Подвійна потужність
Наразі в Україні доступні Citroen C5 Aircross із дизельними двигунами потужністю 130 та 180 к.с. Коробка перемикання передач у них така сама, як у новітнього гібрида - 8-ступенева. Зовні PHEV відрізняється від автомобілів із двигуном внутрішнього згоряння лише блакитними шильдиками із написом Hybrid. Особливість Citroen C5 Aircross PHEV, як гібриду, який можна підзаряджати, у можливості поповнювати акумуляторну батарею навіть від побутової домашньої розетки. Не кажучи вже про настінний бокс та заряджання під час руху.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

До того ж, у гібридного Citroen C5 Aircross PHEV конячок аж 225. І їде він відповідно. Якщо у 130-сильного С5, розгін до сотні - 11,8 с, а у 180-сильного - 9,4 с, то у гібридного це приємні для драйвера 8,9 с.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Таку потужність і динаміку дають гібриду два двигуна. Бензиновий 1,6-літровий на 180 конячок та електричний у 110 к.с.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

На перший погляд, різниця у потужності та в динаміці здається не такою вже й великою. Але! Citroen C5 Aircross PHEV зовсім по іншому їде. По-перше, - тихо. По-друге, - дає драйверу задоволення від керування і того, що він завжди впевнений: потужності та динаміки вистачить для будь-яких маневрів на трасі та в місті. І по-третє, - за рахунок акумуляторної батареї нижчим став центр ваги кросовера. Тому автомобіль їде впевнено на будь-якій швидкості. Навіть на максимальних 225 км/год. Хоча, звичайно, на слизькій зимовій дорозі ми так не розганялися. Але чесних 180 км/год їхали.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Тут треба зауважити важливий момент - Citroen C5 Aircross PHEV не спорткар. І він не претендує на таке звання. Його стихія - плавний і дуже комфортний рух. Не випадково кілька років тому французи презентували цю модель, як килим-літак. Так от: гібрид їде ще більш комфортно. Його підвіска, можна сказати, рішуче зосереджена на комфорті. Він оснащений прогресивними гідравлічними подушками Citroen і більш складною багатоважільною конструкцією підвіски, ніж у звичайних бензинових і дизельних версій. Хоча, якщо присікуватись, дрібні нерівності дороги все ж трохи помітні. Але, на відміну від версій із одним двигуном, за рахунок нижчого центру ваги, гібрид менше хилиться у поворотах на швидкості.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

І до речі: завдяки акумулятору Citroen C5 Aircross PHEV краще керується. Розташована у задній частині автомобіля акумуляторна батарея врівноважує вагу двигуна спереду. Хоча у гібрида такі ж самі, як у кросовера із двигуном внутрішнього згоряння, майже 3 оберти керма від упору до упору.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Незважаючи на довжину у немаленьких 4500 мм, за кермом Citroen C5 Aircross PHEV немає відчуття керування великим автомобілем. Габарити: 4500х2099х1689 мм (ДхШхВ). Це особливо помітно під час маневрів у місті, та на парковці. Місця вистачає і паркування комфортне та не змушує нервувати. Цьому, звичайно ж, допомагають передні та задня камери та чутливі і чесні датчики паркування. Навіть, коли у негоду камера заднього огляду заляпується, проекція машини на моніторі (вид з гори) дає змогу не турбуватися про габарити. До того ж, коли вмикаєш задній хід, зовнішні дзеркала автоматично нахиляються вниз.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Завдяки не одному, а двом двигунам, Citroen C5 Aircross PHEV схожий на подвійну каву. Він ще потужніше (міцніше) і смачніше у плані керування та задоволення від їзди, ніж моделі із ДВЗ. І задоволення отримує не лише водій, а й пасажири. Адже тут такі самі, як і в багатих версіях C5 Aircross якісні матеріали салону, гідний рівень складання та стильний інтерʼєр із присмаком французького шарму у кращих традиціях Citroen.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Ціна задоволення
Звичайно, переваги Citroen C5 Aircross PHEV, які забезпечують два двигуни та додаткова акумуляторна батарея, не далися просто так. Адже габарити кросовера у гібридній версії не змінилися, а розміщення гібридної установки потребує місця.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

У негібридних версій обʼєм багажника - від 580 л. Багажне відділення Citroen C5 Aircross PHEV теж не можна назвати маленьким. Але його обʼєм - 460 або 600 л. Тут так само, як і у звичайного Citroen C5 Aircross, задні сидіння можна зсувати вперед-назад. І разом, і кожне окремо. І це, насправді, дуже зручно. Звичайно ж, можна скласти і спинки крісел другого ряду. Також - кожну окремо, або усі разом. Тоді багажне відділення буде 1630 літрів.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Зменшення багажника у гібриді повʼязане із тим, що під підлогою розмістили акумуляторну батарею. І хоча місця навіть для великої кількості речей вистачає, шкода, що через акумулятор сюди не влізли ні запасне колесо, ні навіть докатка. Лише ремкомплект та поличка із відділенням для зарядних пристроїв.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Щоправда, на простір у салоні акумулятор не вплинув. Хіба що у гібриді трохи вище розташовані крісла задніх пасажирів. Але місця над головою тут все одно вистачає навіть високим. Достатньо місця і для колін задніх пасажирів. Кореспондент AUTO-Consulting із зростом у 185 см зручно сидів за налаштованим під себе водійським кріслом. Його коліна не лише не торкалися спинки. Завдяки виїмці у її середній частині, відстань до колін була близько 5 см. Колісна база кросовера - 2730 мм.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Якщо повернутися до критики, треба зауважити, що мультимедійна система у Citroen C5 Aircross PHEV так само, як і у звичайних кросоверах, трохи повільна. Ключове слово тут “трохи”. А щоб користуватися усіма її можливостями по повній, у меню доведеться розбиратися.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Впевненість
У воєнний час нам інколи не вистачає впевненості. Стабільна та потужна лише впевненість у нашій Перемозі. В деяких інших питаннях, щоб мати спокій варто підстрахуватися. Зокрема, коли на заправці велика черга, Citroen C5 Aircross PHEV може їхати виключно на електриці. А коли вимикають світло - використовувати лише бензиновий двигун. Сьогодні така універсальність - зовсім не дріб`язкова перевага.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Щоправда, обіцяних виробником 50-60 км ходу лише на електриці ми не отримали. Закордонні колеги мали результат у 48 км. Що також непогано. Акумуляторна батарея ємністю 13,2 kWh у наших умовах холодної погоди тесту дала лише 28 км. А залишок у 4 км пробігу зник протягом морозної ночі. Але. Якщо на ніч поставити Citroen C5 Aircross PHEV на зарядку, за той час, коли з`явиться електрика, акумулятор поповниться та відновить свої можливості суто електричного пробігу навіть від звичайної розетки. Заряджати Citroen C5 Aircross PHEV можна також від настінного боксу EVBOX. Щоправда, у першому випадку повний заряд батарея набере приблизно за 7 годин, а у другому - за 3 години.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Все це зовсім не означає, що з порожнім акумулятором Citroen C5 Aircross PHEV не буде пересуватися на електриці. Кросовер все одно починатиме рух у електричному режимі та перемикатиметься на електродвигун під час спокійного руху. Він сам автоматично підзаряджається під час гальмування. А якщо перевести важіль АКПП у режим “В”, вам майже не доведеться користуватися педаллю гальм. Відпускаєш педаль акселератора, і Citroen C5 Aircross PHEV автоматично пригальмовує та одночасно підзаряджається. У зимовий час на слизькій дорозі така манера їзди забезпечує ще й додаткову безпеку. Не кажучи вже про економію на зносі гальмівних колодок.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Щоб перевести Citroen C5 Aircross PHEV у суто електричний режим, треба вибрати його клавішею DRIVE MODE, розташованій на центральному тонелі. Якщо заряду не вистачає, про це з`явиться напис на панелі приладів, і кросовер автоматично перейде у режим гібридного руху. Є тут і режим “спорт”, а ще - підкермові важелі для примусового пониження передач. Та це, насправді, режими, якими користуєшся не дуже часто. Характер у Citroen C5 Aircross PHEV - не спортивний. Його сутність - комфорт та плавність ходу.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Власники дизельного С5, які підходили до кореспондента AUTO-Consulting під час зйомки, шкодували, що у гібрида не зробили повний привод. Вони сподівалися, що додатковий електродвигун працюватиме на задню вісь і кросовер буде 4х4. Французи за звичаєм на надають даних про дорожній просвіт, але він у Citroen C5 Aircross PHEV близько 18-20 см. Що, насправді, навіть із переднім приводом додає впевненості на наших дорогах.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

У підсумку
Що дає додатковий гібридний привод? Ще більший комфорт їзди, кращу керованість, ліпшу динаміку, задоволення за кермом, економію пального. А головне - впевненість та більшу незалежність від наявності джерела живлення двигунів.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

За час тесту, середнє споживання пального в умовах холодної погоди та зйомок із працюючим двигуном, вийшло у кореспондентів AUTO-Consulting близько 7 л/100 км. На перший погляд показник не вражаючий. Майже, як у версії із 180-сильним дизелем. Але ж у гібрида аж 225 коней. І для них такий апетит - це аж ніяк не багато. Адже вони дійсно їдуть. І їдуть классно! Тому 7 л бензину не сприймаються, як велика цифра. Особливо, з урахуванням динаміки та задоволення від їзди.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Вартість додаткового рівня незалежності та впевненості - близько 15 тис. євро. На стільки дорожче гібрид коштуватиме від звичайного Citroen C5 Aircross із двигуном внутрішнього згоряння. У нас Citroen C5 Aircross PHEV ще не продається, тому цін на нього поки нема. У Європі за гібридний Citroen C5 Aircross PHEV просять приблизно 43 тис євро. І це, насправді, не так уже й багато за стильний кросовер, який дарує впевненість і задоволення. Та має дуже багату комплектацію із скляним панорамним дахом, повністю світлодіодними фарами із підсвіткою поворотів, передніми кріслами Citroen Advanced Comfort із 6-ма видами масажу, відмінною якістю матеріалів та складання і непоганою аудіосистемою. Окрім цього, на гібридних моделях встановлюють акустично ізольовані передні бічні вікна. Не варто забувати і про першоджерело появи гібридів - дружелюбність до навколишнього середовища. До того ж, усім відомо, що якісна подвійна кава коштує завжди дорожче за звичайну.

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

До наших автосалонів кросовер Citroen C5 Aircross PHEV надійде у 2023 році.

Подяка компанії “Стеллантіс Україна” за допомогу в організації тесту

Практичная упаковка по-французски. Тест-драйв Citroen C4

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

Подвійна кава. Тест-драйв Citroen C5 Aircross PHEV - Citroen

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Nissan Qashqai e-Power: Перевіряємо, чи справдилися перші враження
Головні новини
• Повністю електричний PEUGEOT E-2008 вже прямує в Україну
• ЗСУ тестує найлегшу САУ 105 мм
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
• Які нові технології представить Bosch на виставці IAA 2024 в Гановері
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• Група компаній "Будшляхмаш" робить ставку на самоскиди JAC з кузовом власного виробництва
• Стали відомі фіналісти конкурсу Міжнародний фургон року 2025
• Які типи номерних знаків існують в Україні та як їх вибрати?
• Hyundai та General Motors створюють альянс по спільній розробці авто
• Новий Nissan Qashqai встановив світовий рекорд
• Українське ППО підсилили КАЗами на базі Isuzu
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• Рятувальники отримали ще 10 піротехнічних машин важкого типу на шасі DAEWOO
• В сервісних центрах МВС почала діяти нова процедура реєстрації гуманітарних авто
• CITROEN CX святкує 50-річний ювілей
• У Верховній Раді почалася робота по доопрацюванню законопроєкту про підвищення податків. Що тепер в ньому?
• Автомобілі в Україні подорожчали на 1,2%
• Україні передали 23 автомобілі швидкої медичної допомоги
• BYD досягне обсягу виробництва, як у Ford
• Донеччину відновлюватимуть самоскиди на базі шасі JAC N350
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Український виробник анонсує створення БМП
• Влада передумала: Що відомо про запровадження 15% військового збору?
• Новий Volkswagen Tiguan вже в Україні
• В Україні виготовили 25-тонні автокрани на шасі Renault Trucks
• Український автовиробник почав експорт спецтехніки до Молдови
• "Українська бронетехніка" представила нову модель бронеавтомобіля "Варта-2"
• Військового збору на нові авто не буде. Коли можуть прийняти допрацьований законопроєкт
• В Україні з`явився брутальний позашляховик Polestone 01 з дизайном від Pininfarina
• Nissan Qashqai e-Power: Перевіряємо, чи справдилися перші враження
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Renault готує недорогий кросовер трохи більший за Duster
• В Україні дебютувало нове покоління пікапу Mitsubishi L200
• В Україні почали виготовляти 18-тонні автокрани
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• Новий Skoda Superb вже в Україні
Акції у дилерів...
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
• Гібридний кросовер Honda ZR-V пропонується з вигодою -262 тис. грн.
• У мережі СТО АІС стартує літня акція «Влітку з комфортом»
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.