У лютому 2023 року ринок легкових автомобілів ЄС продовжував зростання на 11,5% до 802 763 одиниць. Однак важливо відзначити низьку базу порівняння через кризу дефіциту напівпровідників на початку 2022 року.
У лютому зростання показали всі найбільші авторинки Європи: в Іспанії воно зросло на 19,2%, в Італії — на 17,4%, у Франції — на 9,4%, а в Німеччині — на 2,8%.
За підсумками січня та лютого найбільше зростання продажів нових авто зафіксували в Іспанії (+32,1%) та Італії (+18,2%). У Франції продажі зросли на 9,1%, а ось у Німеччині кількість реєстрацій майже не змінилася (+0,2%).
Що стосується конкретних автовиробників, то продаж групи Volkswagen (включаючи Skoda, Audi, Seat, Porsche та ін.) в Євросоюзі за підсумками лютого зріс на 18,2%, групи Renault — на 26,3%, Mercedes-Benz — на 8, 5%, а у альянсу Stellantis, який об’єднує в собі концерни Fiat Chrysler та PSA Group, вони зросли 1,6%.
Негативну динаміку на європейському ринку в останній місяць зими продемонстрували Mitsubishi (-49,3%), Honda (-36,3%), BMW Group (-2,2%), Ford (-3,4%) та Volvo (- 0,1%).
У лютому кількість зареєстрованих в ЄС електричних і гібридних автомобілів з акумуляторами зросла, і тепер вони становлять 12,1% і 25,5% ринку відповідно. Однак бензин залишається найкращим вибором для щойно зареєстрованих автомобілів у ЄС з часткою ринку 36,9%.
У лютому український авторинок подав дуже позитивні сигнали до відновлення
|