Tavascan поділяє платформу MEB, вийде на ринок у 2024 році та матиме запас ходу до 550 км (WLTP)
Компанія SEAT представила свій другий повністю електричний автомобіль і перший електричний позашляховик Cupra – Tavascan.
Прийнявши кузов купе позашляховика, Tavascan по суті є версією Cupra для Volkswagen ID.5, Skoda Enyaq Coupe iV та Audi Q4 e-tron Sportback. Як і ці моделі, він базується на платформі MEB концерну VW, але був спроектований і розроблений в Барселоні, Іспанія, як емоційний і орієнтований на водіння позашляховик.
Перший електричний кросовер від Cupra трохи довший, ширший та нижчий за VW ID.5: 4 644 міліметри в довжину, 1 861 мм в ширину, 1 597 мм у висоту, з колісною базою 2 766 мм.
Більш спортивна версія купе ID.5 від Volkswagen та Enyaq від Skoda
З точки зору стилю, Cupra Tavascan безпосередньо походить від шоу-кара Tavascan, представленого на Франкфуртському автосалоні в 2019 році, хоча його дизайн був пом'якшений для серійного виробництва. Мова дизайну, характерна для Tavascan, перейде до майбутніх електрифікованих автомобілів у лінійці Cupra.
Серед основних моментів – характерна передня частина з вражаючими матричними світлодіодними фарами, підсвіченим логотипом Cupra і масивною нижньою решіткою радіатора, спортивний бічний профіль з чорною А-подібною стійкою і двома складками, що спускаються до передньої частини, а також задня частина з високо розташованими задніми ліхтарями, об'єднаними світловою смугою та великим дифузором. G2VAPE
У салоні Cupra Tavascan має характерний центральний хребет, який підтримує всю приладову панель, тонкі вентиляційні отвори, багатофункціональне спортивне кермо, 15-дюймовий центральний сенсорний екран – найбільший на сьогоднішній день для Cupra – з нещодавно розробленим людсько-машинним інтерфейсом (HMI), а також стандартні спортивні ковшоподібні сидіння.
Автовиробник заявляє, що пасажирський простір оптимізовано для забезпечення "ідеального комфорту" як спереду, так і ззаду. Tavascan також пропонує розумні варіанти зберігання речей. Об'єм багажника становить 540 літрів, що трохи більше, ніж у Q4 e-tron Sportback і трохи менше, ніж у Volkswagen ID.5 та Skoda Enyaq Coupe iV.
Tavascan інтегрує новітні технології, сумісні з платформою MEB Volkswagen Group, включаючи силову установку, шасі, засоби зв'язку, безпеку та зручність.
285-сильний одномоторний та 340-сильний двомоторний варіанти
Він буде доступний з двома варіантами потужності: 210 кВт (285 к.с.) і 545 ньютон-метрів крутного моменту для одномоторного варіанту Tavascan Endurance RWD і 250 кВт (340 к.с.) та 679 Нм для моделі з двома двигунами AWD. Остання модель, що отримала назву Tavascan VZ, розганяється з нуля до 100 км/год за 5,6 секунди.
Обидва варіанти живляться від літій-іонної батареї ємністю 77 кіловат-годин, що забезпечує запас ходу в 547 км для моделі RWD і 517 км для моделі AWD. Для підвищення ефективності Cupra Tavascan також поставляється з п'ятьма різними рівнями рекуперації енергії та опціональним тепловим насосом.
Що стосується зарядки, то Tavascan може зарядитися від 10 до 80 відсотків заряду менш ніж за 30 хвилин за допомогою швидкого зарядного пристрою постійного струму потужністю щонайменше 135 кВт. Також стверджується, що батарея додає 100 км запасу ходу лише за 7 хвилин.
Як і його аналоги від Volkswagen, Skoda та Audi, Cupra Tavascan оснащений набором передових бортових систем допомоги при водінні, включаючи предиктивний адаптивний круїз-контроль, передній асистент, систему допомоги при русі, систему допомоги в екстрених ситуаціях, систему допомоги при русі збоку та виїзді з парковки, систему попередження при виїзді з парковки, систему допомоги при дистанційному паркуванні тощо.
Cupra Tavascan збиратимуть на заводі Volkswagen Group в Аньхой, Китай, та з’явиться на ринку в 2024 році.
|