Три нові моделі створюють заради ширшому розповсюдженню електромобілів у кожному з ключових сегментів європейського ринку. Вони будуть побудовані на платформі моделей Volkswagen ID.4 та Volkswagen ID.5, які очікує модернізація з більш потужними електромоторами наприкінці цього року. А на початку 2024 року вони отримають фейсліфтинг та більш сучасні цифрові функції в інтер'єрі салону.
У планах Volkswagen є пара нових кросоверів, компактний та середньо-розмірний, які націлені на традиційні сегменти, а також преміальний і високотехнологічний топовий автомобіль, який буде служити флагманом всій лінійці електромобілів компанії.
Радикально новий Volkswagen Tiguan
Першим з'явиться те, що інсайдери компанії називають електричним Tiguan. Описаний як такий, що має більш традиційний дизайн, ніж ID 4 та ID 5, його попередньо планується представити у 2025 році.
Інформації про нову модель мало, очікується, що вона запропонує на вибір як задній, так і повний привід, а також стандартну п'ятимісну та опціональну семимісну компоновку салону.
Основою для майбутнього електричного позашляховика Volkswagen середнього класу стане нова архітектура MEB+ – розширена версія сьогоднішньої структури MEB. Серед ключових розробок, запланованих для MEB+, – впровадження нової уніфікованої технології акумуляторних батарей, яку, як підтвердив Volkswagen, планується впровадити у 2025 році. Це означає, що електричний Tiguan буде випущений не раніше середини десятиліття.
Платформа MEB+ забезпечить вищу швидкість заряджання та більший запас ходу, тобто, Tiguan EV перевершить 170 кВт зарядної потужності та 520 км запасу ходу, які пропонує акумуляторна батарея ID 4 Pro ємністю 77 кВт-год.
Були припущення, що електричний Tiguan може замінити ID 4 та ID 5, але це заперечує Шефер: “ці три моделі співіснуватимуть поруч одна з одною в розширеному модельному ряді Volkswagen. Це найбільший у світі сегмент автомобілів. Нова модель може доповнити наші ID 4 та ID 5", – сказав він.
Ознакою того, наскільки просунутими є плани Volkswagen щодо електричного Tiguan, є підтвердження того, що він буде вироблятися разом з нещодавно оновленим Volkswagen ID 3 в Німеччині.
Готуючись до появи моделі, Volkswagen інвестує 460 млн євро у трансформацію та переоснащення своєї виробничої штаб-квартири у Вольфсбурзі, роботи мають бути завершені до кінця 2025 року.
VW ID.2 вартістю 25 тис. євро
Після появи електричного Tiguan, Volkswagen планує представити новий кросовер початкового рівня як електричну альтернативу існуючому Volkswagen T-Cross.
Він розділить платформу з майбутнім компактним електричним кросовером від Skoda, на якій також побудований вже серійний Cupra Urban Rebel. Найдоступніший з майбутніх кросоверів Volkswagen ID SUV попередньо запланований до запуску на 2026 рік, можливо, під назвою ID 2X.
Як і хетчбек ID 2, представлений Volkswagen минулого місяця, компактний позашляховик буде пропонуватися виключно з одномоторною передньопривідною конфігурацією. Також повідомляють, що в ньому планується застосувати уніфіковану технологію акумуляторних батарей Volkswagen з хімічним складом LFP.
Очікується, що ID 2X, який буде коштувати трохи дорожче ніж суперміні ID 2, базову ціну якого заплановано на рівні 25 000 євро, буде вироблятися разом зі своїм братом і сестрою, а також їхніми аналогами Cupra і Skoda на новій виробничій лінії, яку Volkswagen Group будує поблизу Барселони для своїх найменших електромобілів.
Батареї постачатимуться з заводу, розташованому неподалік, у місті Сагунто, і експлуатуватимуться новим підрозділом компанії PowerCo.
Volkswagen вже підтвердив, що менша архітектура MEB може вмістити батареї ємністю 38 кВт-год або 56 кВт-год. З таким оснащенням будь-який позашляховик ID 2 може запропонувати від 290 до 420 км запасу ходу, виходячи із заявленого максимуму для суперміні – 450 км. Пікова швидкість заряджання становитиме 125 кВт, що дозволить поповнити запас ходу на 10-80% за 20 хвилин.
Volkswagen Trinity відродиться як технологічний позашляховик
Найдорожчий і найсучасніший з трьох нових позашляховиків вже розробляється в науково-дослідному центрі Volkswagen у Брауншвейгу в Німеччині і являє собою "кросовер преміум-класу", який розвинувся з проблемного проекту Trinity.
Описаний як "технологічна вітрина" для електричної трансмісії та програмних можливостей Volkswagen, він займе позицію в лінійці між існуючими Tiguan і Touareg.
Він буде доступний як із задньопривідною далекобійною, так і з двомоторною трансмісією. Новий позашляховик ID, запуск якого заплановано на 2028 рік, базуватиметься на Scalable Systems Platform (SSP) – новій платформі електромобіля, розробленій під керівництвом попередника Шефера, Ральфа Брандштеттера (Ralf Brandstätter).
Серед розробок, які будуть включені в SSP, – нова електрична архітектура на 800 В. Це дозволить новому електричному флагманському позашляховику Volkswagen підтримувати зарядку понад 350 кВт, а також функцію двосторонньої зарядки з більшою потужністю, ніж та, що пропонується сьогоднішніми ID-автомобілями.
SSP також отримає нову уніфіковану технологію акумуляторних батарей Volkswagen. Ця технологія, спрямована на забезпечення єдиного дизайну упаковки акумуляторів для всіх майбутніх моделей Volkswagen Group, має стандартний призматичний дизайн елементів, але, як стверджується, може підтримувати низку різних хімічних складів. До них відносяться LFP-елементи для більш доступних моделей і NMC-елементи з високим вмістом нікелю для автомобілів преміум-класу.
Кросовер Trinity, як і концептуальний седан 2021 року, повинен мати запас ходу в 700 км, можливість автономного водіння четвертого рівня, а також розроблений Cariad програмний пакет, який дозволить покупцям купувати нові функції та модернізувати свій автомобіль за допомогою бездротового 5G зв'язку.
Дизайн майбутньої топової електричної моделі Volkswagen залишаються в таємниці, але є припущення, що вона може з часом замінити на китайському ринку ID 6 – модель продається з 2021 року, має довжину 4878 мм та пропонує місця для семи осіб на трьох рядах сидінь.
Вироблений китайськими партнерами Volkswagen по спільному підприємству FAW і SAIC, ID 6 на базі MEB оснащується двомоторною повнопривідною установкою, яка розвиває сумарну потужність 302 к.с. Він оснащений літій-іонною батареєю ємністю 77 кВт-год, яка забезпечує запас ходу до 450 км за китайським тестовим циклом CLTC.
Volkswagen представив новий електродвигун, який стане головним на наступних поколіннях електрокарів
|