Представники компанії Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corp., головним акціонером якої є Daimler Truck, і Hino Motors, виробник вантажівок групи Toyota, заявили про об'єднання. Daimler Truck і Toyota Motor Corp. в рівних частках інвестуватимуть в холдингову компанію Mitsubishi-Hino. Сума угоди не називається.
Компанії планують співпрацювати у сфері скорочення викидів вуглецю та розвитку таких технологій як автономне водіння, мережеві послуги та електромобілі.
"Співпраця між нашими чотирма компаніями – це партнерство для створення майбутнього комерційних транспортних засобів в Японії, – сказав генеральний директор Toyota Motor Corp. головний виконавчий директор Кодзі Сато.
"Ми в Daimler Truck дуже пишаємося нашою продукцією, адже вантажівки та автобуси рухають світ. А незабаром вони будуть робити це з нульовим рівнем викидів", – сказав генеральний директор Daimler Truck Мартін Даум (Martin Daum).
"Сьогоднішня заява є важливим кроком до того, щоб зробити це майбутнє економічно вигідним і стати лідером у сфері екологічно безпечних перевезень".
Автовиробники поспішають не відстати від глобального переходу на більш екологічні транспортні засоби та допомагати в інші способи боротьби зі зміною клімату. Комерційні транспортні засоби, такі як вантажівки та автобуси, є основними джерелами викидів в атмосферу. У деяких випадках конкуренти об'єднують зусилля, щоб отримати конкурентну перевагу і скоротити витрати за рахунок "економії на масштабах" або обміну знаннями та ресурсами.
"Поодинці важко впоратися з цим завданням. Спільна робота має вирішальне значення", – сказав Сато,
Паливні елементи живлять автобуси Toyota в Японії, але її сильна сторона – гібриди, які мають як електричні двигуни так і бензинові двигуни. За словами представників Toyota, споживачі сприйняли електромобілі швидше, ніж очікувалося, і компанія наполегливо працює над виведенням електромобілів на різні ринки. До речі, перші електромобілі Toyota bZ4X вже з’явились і в Україні.
Деталі злиття, включаючи співвідношення акцій, назву компанії та її структуру, будуть опрацьовані протягом наступних 18 місяців. Партнери мають намір підписати остаточну угоду на початку наступного року і закрити транзакцію до кінця 2024 року. Угода все ще потребує схвалення акціонерів та регуляторних органів.
За словами генерального директора Hino Сатоші Огісо, ця угода є шансом на новий старт для компанії після того, як її імідж був затьмарений минулорічною заявою про те, що вона систематично фальсифікувала дані про викиди, починаючи ще з 2003 року.
"Ми об'єднаємо наші прагнення "підтримувати мобільність і робити внесок у суспільство" і пліч-о-пліч прискорюватимемо розвиток передових технологій, щоб подолати дедалі жорсткішу глобальну конкуренцію", – сказав він.
|