Тролейбуси будуть з автономним ходом та зможуть їхати до 30 км без під'єднання до електрики. Планують з'єднати лівий берег з правим, не добудовуючи жодної контактної мережі. В разі тривалих відключень світла містом курсуватимуть нові автобуси, які будуть з двигунами внутрішнього згоряння.
Перші постачання громадського транспорту очікують вже восени.
Цікаво, що перелік українських виробників, які зможуть прийняти участь у цих тендерах, зараз значно скоротився. В AUTO-Consulting наголошують, що через війну і відсутність замовлень, більшість українських виробників не зможе потягнути такий проєкт, хоча ще у 2021 році могли б. То ж, наразі буде велика інтрига, який же виробник зможе запропонувати Києву таку кількість транспорту у такі стислі строки.
Скоріше за все у цьому тендері приймуть участь і іноземні виробники, які мають більш стабільну виробничу ситуацію. звісно, що київський великий тендер міг би вдихнути нове життя у локальних виробників транспорту, але чи мислять так стратегічно місцеві урядники? То ж дочекаємося результатів.
Нагадаємо, що у попередні роки Київ активно закуповував автобуси МАЗ, які зараз лишилися без постачань запчастин і потроху вибувають із експлуатації. Як тут не згадати приклад мера Львова Андрія Садового, який своїм волевим рішенням зупинив тендер перед війною, у якому перемогу мав здобути МАЗ. Він тоді взяв відповідальність на себе, але відмовився закуповувати МАЗи у Білорусії. Який вибір замовники київського тендеру зроблять зараз? - скоро дізнаємося.
|