Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку: Авто новини від AUTO-Consulting - PEUGEOT

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: PEUGEOT
• Представлений новий 100% електричний фастбек PEUGEOT E-408
• На Паризькому Автосалоні 2024 PEUGEOT представить 100% електричну модельну гаму
• PEUGEOT став офіційним партнером Паризького Тижня Моди
• Нові PEUGEOT E-3008 та E-5008 пропонують найкращі показники автономності в класі SUV
• Повністю електричний PEUGEOT E-2008 вже прямує в Україну
• В Україні стартують продажі нового PEUGEOT Expert. Оголошено ціни та комплектації
• Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
• Новий PEUGEOT Traveller уже доступний в Україні за ціною від 1 769 200 грн.
• Новий PEUGEOT e-5008 вже протестували в Європі. Скоро і в Україні
• В Закарпатській, Волинській та Чернівецькій областях оголошено тендер на дилерство PEUGEOT, CITROEN та OPEL
Ще по PEUGEOT...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-09-12 18:27:23 (3361 разів прочитано)
Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT
Зустрічайте Новий PEUGEOT E-3008, який відкриває новий рівень розвитку та новий рівень емоцій. Сьогодні PEUGEOT оголошує про заміну свого бестселера 3008 абсолютно новим електричним кросовером з кузовом Фастбек. Вже до 2025 року PEUGEOT буде пропонувати в Європі найширший асортимент електромобілів серед інших Брендів-конкурентів. І справжній «локомотив» цієї масштабної трансформації дебютує вже зараз.
Бренд змінює бестселер PEUGEOT 3008 та випускає Новий PEUGEOT E-3008, демонструючи абсолютно новий рівень креативності дизайну, задоволення від водіння, технічних характеристик. Новинка готова запропонувати покупцям:

Кросовер PEUGEOT 3008 став справжнім бестселером, який за останні 7 років зачарував понад 1 320 000 клієнтів у 130 країнах світу. Найбільш титулований кросовер готовий і далі підкорювати п’єдестали та підкорювати серця мільйонів клієнтів, адже Бренд PEUGEOT вступає в нову еру власної історії, представляючи новий електричний кросовер-фастбек PEUGEOT E-3008. Електромобіль PEUGEOT E-3008 є першою моделлю, яка використовує нову платформу Stellantis STLA Medium, що виводить Бренд на новий рівень технологічного розвитку. Ця інноваційна платформа була розроблена для того, щоб запропонувати найкращу в своєму класі продуктивність за найважливішими критеріями для клієнтів: великий запас ходу (до 700 км); мінімальний час підзарядки (30 хвилин), задоволення від водіння, високу потужність та ефективність.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Новий електромобіль PEUGEOT E-3008 буде вироблятися ексклюзивно на заводі в Сошо у Франції, продажі в Європі стартують вже з лютого 2024 року.

Лінійка моделі буде базуватись на двох основних комплектаціях – Allure та GT – з трьома пакетами опцій, щоб зробить вибір більш простим та зручним для клієнтів. Кросовер-фастбек PEUGEOT E-3008 буде запропоновано з трьома повністю електричними силовими установки: стандартний варіант потужністю 210 к.с.; версія LONG RANGE потужністю 230 к.с.; модифікація DUAL MOTOR потужністю 320 к.с. та повним приводом. Також для новинки будуть доступні гібридні силові агрегати, відповідно до ринку продажів.

НОВИЙ PEUGEOT Е-3008 ПІДІЙМАЄ КРЕАТИВНІСТЬ ДИЗАЙНУ НА РІВЕНЬ ВИЩЕ
З новим PEUGEOT E-3008, фірмовий дизайн Бренду переходить в нову еру – це час електромобілів, де привабливий та футуристичний стиль має органічно поєднуватись з ефективністю.

Обтічний «фастбек» з рисами хижака
Новий PEUGEOT E-3008 одразу пізнається завдяки стилю кузова кросовер-фастбек. Динамічний дизайн поєднано з гарною аеродинамікою (Cx 0,28) та елегантністю зовнішнього вигляду. Водночас PEUGEOT E-3008 пропонує ефективність використання розмірів, що є основою для чудового простору салону.

Пропорції «лева-хижака» досягнуті завдяки збалансованим розмірам кузова: довжина 4,54 м; ширина 1,89 м; висота 1,64 м. Новий кросовер PEUGEOT E-3008 залишається одним із найбільш компактніших «гравців» сегменту С-SUV серед 100% електромобілів. Водночас, новинка забезпечує багато простору для пасажирів в салоні та місткий багажник для їхніх валіз.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Високотехнологічна передня частина
Новий кросовер PEUGEOT E-3008 отримав й нове оформлення передньої частини кузова. У той час як культовий «світловий підпис» з трьома лініями-кігтями залишився на місці, оздоблення фар та решітки радикально оновлено. Передня частина новинки побудована навколо нової емблеми PEUGEOT, поєднуючи новий «світловий підпис» та відчуття безмежної решітки, чого вдалось досягти завдяки градієнту кольору кузова.

Дуже компактні фари інтегровані в тонку елегантну смужку, яка розташована над решіткою радіатора й охоплює всю передню частину кузова. Це відмінна риса дизайну, яка надає новому PEUGEOT E-3008 особливо пронизливого вигляду, підкреслює його сучасність та індивідуальність.

Світлодіодні фари (LED) використовуються на всіх версіях новинки. Та навіть більше: кросовер PEUGEOT E-3008 GT стандартно оснащується високотехнологічними матричними фарами PEUGEOT Pixel LED, які автоматично адаптують промінь світла відповідно до умов дорожнього руху. Завдяки цьому вдається досягти оптимального освітлення дороги, не заважаючи та не засліплюючи інших учасників руху.

Концепція «фастбек», переосмислена наново
Дизайнери PEUGEOT модернізували традиційний нахил лінії фастбеку в задній частині автомобіля за допомогою «літаючого» спойлера, що наче відокремлений від кузова. Ця інновація покращує стильний вигин задньої частини Нового PEUGEOT E-3008 та, одночасно, додатково оптимізує аеродинаміку.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Задня частина нового PEUGEOT E-3008 пропонує динамічний стиль, підкреслений фірмовим світловим малюнком із трьома «кігтями». До речі, навіть у 3D-виконанні для версії GT. Одночасно з цим, збережено гарний простір для людей на другому ряді сидінь та достатній об’єм багажника – 520 літрів, незалежно від типу двигуна, що ідентично до показників попередника.

НОВИЙ САЛОН PEUGEOT PANORAMIC I-COCKPIT® ДЛЯ НОВИХ ВРАЖЕНЬ ВІД КОЖНОЇ ПОДОРОЖІ
Незабутні враження від інновацій та елегантності, що доповнює зовнішність Нового PEUGEOT E-3008, знаходять своє продовження і в салоні. Адже нова концепція інтер’єру PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® підіймає на новий рівень задоволення та враження від кожної подорожі.

Вигнутий «літаючий» панорамний 21-дюймовий HD-дисплей – як основа салону
Команда розробників PEUGEOT вирішила поєднати два з трьох основних елементів салону i-Cockpit®, а саме: піднятий над кермом екран та великий центральний сенсорний дисплей. Тепер вони інтегровані в єдиний вигнутий панорамний монітор, що складається з суцільної 21-дюймової HD-панелі, яка простягнулась від лівого краю панелі приладів аж до центральної консолі.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Цей панорамний дисплей наче «злітає» над панеллю приладів. Ефект левітації підкреслюється навколишнім світлодіодним освітленням, джерело якого розміщено за екраном. Розташований під зручним кутом для забезпечення оптимальної ергономіки, панорамний 21-дюймовий дисплей дещо вигнутий до водія – й водночас, він залишається ідеально доступним для пасажира.

Новий PEUGEOT E-3008 у версії Allure отримає салон PEUGEOT i-Cockpit® з двома 10-дюймовими цифровими екранами, які об’єднані в одну суцільну панорамну панель, створюючи такий самий плаваючий ефект, як і 21-дюймова панель з ефектом левітації.

Новий PEUGEOT E-3008 у версії GT стандартно оснащений суцільним 21-дюймовим HD-дисплеєм.

Оновлена архітектура та ергономіка салону
Новий інтер’єр PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® має абсолютно нову архітектуру. Інновація полягає в тому, що панорамний екран встановлено на передній панелі за допомогою системи кріплення, які невидимі для водія та пасажирів в салоні. Таке розташування покращує доступність та видимість інформації, що відображається на 21-дюймовому панорамному сенсорному HD-екрані.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Крім того, в центральній частині передньої панелі розташовані блок сенсорних кнопок i-Toggles, які можна настроювати та запрограмувати для швидкого доступу до 10 улюблених функцій. Наприклад: телефонний виклик певного контакту; запуск навігації до потрібного пункту (дім, офіс); налаштування радіо на частоту улюбленої станції; встановлення вже вибраної ідеальної температури клімат-контролю. Джойстик керування АКПП тепер розташований праворуч від керма – поруч з кнопкою зупинки/запуску двигуна. Це дуже ергономічне рішення, яке дозволяє зупинити чи запустити двигун та керувати АКПП одним інтуїтивно-зрозумілим жестом руки.

Винятковий комфорт
Новий PEUGEOT E-3008 пропонує пасажирам розслаблюючий настрій, який починається з дуже просторого та світлого салону. Нові передні сидіння забезпечують винятковий комфорт завдяки поєднанню привабливого контурного дизайну та піно-наповнювача високої щільності. Для оздоблення сидінь використовуються виключно високоякісні матеріали – комбінація шкіри/тканини (версія Allure) або комбінація шкіри/алькантари (версія GT).

Вперше в лінійці PEUGEOT передні сидіння можуть бути оснащені адаптивною боковою підтримкою, що надуваються або здуваються електронасосом, завдяки чому форма сидіння ідеально налаштовується до тіла кожної людини.

Чудову звукоізоляцію можна додатково покращити за допомогою ламінованого подвійного скла передніх вікон у поєднанні з високоякісною системою Hi-Fi Focal® Premium. Остання є результатом багаторічної успішної співпраці між експертами PEUGEOT та команди Focal® – французького бренду, що спеціалізується на акустичних системах найвищого класу. Система Hi-Fi Focal® Premium включає в себе 10 динаміків, що зроблені за ексклюзивними запатентованими технологіями. Аудіосистема також включає в себе 12-канальний підсилювач потужністю 690 Вт, що відповідає D-класу.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Кросовер для міста
Завдяки компактним габаритам та найкращому показнику діаметра розпороту (10,6 м) серед усіх 100% електричних кросоверів-конкурентів, Новий PEUGEOT E-3008 виявляється дуже зручний в умовах міського руху. Для полегшення маневрування, він стандартно оснащений камерою заднього огляду, яка пропонує водію два ракурси: стандартний огляд позаду або огляд з висоти пташиного польоту. Ця камера має функцію омивання для збереження ідеальної чистоти лінзи та, відповідно, ідеального зображення за будь-яких погодних умов.

У якості опції, для Нового PEUGEOT E-3008 буде запропонована система PEUGEOT VisioPark 360. Завдяки чотирьом камерам та 12 датчикам по всьому периметру кузова, ця система забезпечує огляд на 360° всього навколишнього середовища. Це дозволяє уникнути подряпин від будь-яких перешкод, які знаходяться в зонах, непомітних для водія.

Розширені можливості напів-автономного водіння
Бренд PEUGEOT робить ще один крок до напів-автономного водіння завдяки системі Drive Assist Plus, доступній для Нового PEUGEOT E-3008.

Така комплексна система допомагає водію під час керування, використовуючи всі наявні датчики (камери, радар тощо) та інформацію з навігаційної системи. Численні системи і технології допомоги призначені для зменшення психічного/ментального навантаження на водія під час руху різноманітними дорогами та швидкісними заміськими магістралями. Перелік допоміжних систем включає наступне:

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

- Адаптивний круїз-контроль АСС із функцією Stop&Go та допоміжною системою підтримки смуги руху; ця технологія дозволяє керувати швидкістю руху та поворотом керма Нового PEUGEOT E-3008, щоб утримувати його на певній заданій швидкості та у певній смузі руху;

- Напівавтоматична зміна смуги руху значно полегшує водіння на магістралях; водій може просто увімкнути індикатор потрібного напрямку (вправо/вліво) та натиснути кнопку «ОК» на кермі – далі система самостійно спрямує Новий PEUGEOT E-3008 до нової смуги, коли це буде зручно та безпечно.

- Система попередньої рекомендації швидкості виявляє будь-які зміни обмеження швидкості, зчитуючи дорожні знаки та/або отримуючи інформацію з навігаційної системи; далі система пропонує водію обрати цю швидкість для адаптивного круїз-контролю. Якщо система виявляє дощ, то пропонує знизити швидкість відповідно до певних «дощових» обмежень – наприклад, зі 130 до 110 км/год. на автомагістралі.

Всі функції напів-автономного водіння вимагають підтвердження дій від водія. Відповідні датчики постійно контролюють, щоб водій тримав руки на кермі.

Повний спектр систем активної безпеки
Новий PEUGEOT E-3008 оснащено усіма новітніми технологіями активної безпеки, які наразі є у Бренда; особливо варто відзначити наступне…

- Автоматичне екстрене гальмування та попередженням про можливість зіткнення – ця система виявляє транспортні засоби, пішоходів, велосипедистів; система працює вдень і вночі на швидкостях в діапазон 7-140 км/год.;

- Активне попередження про виїзд зі смуги руху з корекцією в межах смугу руху;

- Функція попередження про увагу водія, що фіксує втрату пильності водія шляхом аналізу траєкторії руху автомобіля;

- Розширене розпізнавання дорожніх знаків з їх відображенням на панелі приладів – розпізнаються наступні знаки: обмеження швидкості, стоп/зупинка, односторонній рух, обгін заборонено, кінець заборони обгонів тощо;

- Моніторинг «сліпих зон» дзеркал заднього огляду на збільшеній відстані – до 75 метрів;

- Система контролю швидкості на спусках/підйомах – допомагає знизити ризики втрати контролю над транспортним засобом під час руху на схилі зі швидкістю нижче 30 км/год., працює на передачах для руху вперед або назад, дозволяє автоматично регулювати та підтримувати бажану швидкість;

- Покращена анти-буксувальна система (Advanced Traction Control) дозволяє оптимізувати рівень зчеплення на слизьких поверхнях; передбачено вибір одного з трьох налаштувань – сніг, бруд, пісок.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

ЩЕ БІЛЬШЕ ТЕХНО-ДОСКОНАЛОСТІ: НАСТУПНИЙ РІВЕНЬ ПОТУЖНОСТІ ТА МОЖЛИВОСТЕЙ КОМУНІКАЦІЇ
Нова електрична платформа STLA Medium від Концерну Stellantis, вперше представлена на моделі PEUGEOT E-3008, дозволяє Бренду повністю на 100% виправдати очікування покупців електромобілів щодо продуктивності, ефективності, запасу ходу, ємності акумулятора, швидкості зарядки.

Електрична платформа, яка встановлює нові стандарти класу
Новий кросовер PEUGEOT E-3008 є першою моделлю, що використовує нову платформу STLA Medium від Концерну Stellantis. Розроблена для майбутніх електромобілів всієї Групи, надсучасна електрична платформа задає нові стандарти класу на ринку.

Платформа STLA Medium BEV може запропонувати рекордний запас електроенергії в акумуляторі – до 98 кВт*год. для транспортного засобу з колісною базою звичних розмірів (адже колісна база Нового PEUGEOT E-3008 складає 2,73 м). Високоефективна конструкція акумулятора дозволяє Новому PEUGEOT E-3008 пропонувати найкращий запас ходу у своїй категорії – до 700 км – залишаючись при цьому доволі компактним (довжина 4,54 м) та зручним у повсякденному використанні.

Широкий вибір високопродуктивних електричних силових агрегатів
Від самого початку розроблений як електромобіль, Новий PEUGEOT E-3008 пропонує потрійну перевагу – адже він пропонує одразу три варіанти повністю електричних силових агрегатів з нульовим рівнем викидів! Це дозволяє повністю відповідати різноманітним потребам та вимогам різноманітних клієнтів.

- Версія 2WD – запас ходу 525 км*, привод на два колеса, потужність 157 кВт або 210 к.с.;
- Версія 4WD – запас ходу 525 км*; два електромотори, повний привод, потужність 240 кВт або 320 к.с.;
- Версія LONG RANGE – запас ходу 700 км*, привод на два колеса, потужність 170 кВт або 230 к.с.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Електромотори та тип приводу
Нове покоління синхронних електричних двигунів з постійними магнітами забезпечує більшу потужність та ефективність роботи. Версії з приводом на два колеса пропонують потужність 157 кВт (крутний момент 343 Нм) або 170 кВт (крутний момент 343 Нм).

Версія 4WD з двома електромоторами та повним приводом на всі чотири колеса забезпечує загальну потужність 240 кВт: попереду встановлено електромотор на 157 кВт та 343 Нм; позаду встановлено електромотор на 83 кВт та 166 Нм.

Електродвигуни розроблені та виготовляються спільним підприємством STELLANTIS-NIDEC в місті Тремері (Trémery), Франція.

Трансмісія у вигляді редуктору для електродвигуна виробляється на заводі Концерну Stellantis у місті Валансьєні (Valenciennes), Франція. Передавальне число версій з приводом на два колеса становить i=9,77.

Акумуляторна батарея
Акумулятор розташований під днищем електромобіля та забезпечує живлення електродвигуна або електродвигунів. Новітній літій-іонний акумулятор працює з напругою до 400 В та має хімічний склад типу NMC (Nickel, Manganese, Cobalt – Нікель, Марганець, Кобальт).

Інші бортові споживачі електроенергії (фори та ліхтарі, інформаційно-розважальна система, різноманітні підігріви тощо) живляться від стандартної автомобільної акумуляторної батареї з напругою 12 В; остання періодично заряджається від високовольтної батареї через інвертор-перетворювач.

У залежності від версії Нового PEUGEOT E-3008, можуть використовуватись різні за розміром літій-іонні акумулятори NMC; а саме:
- Версія 2WD з запасом ходу до 525 км* пропонує акумулятор ємністю 73 кВт*год.;
- Версія 4WD з запасом ходу до 525 км* пропонує акумулятор ємністю 73 кВт*год.;
- Версія LONG RANGE з запасом ходу до 700 км* пропонує акумулятор ємністю 98 кВт*год.
(*показники отримані за методикою тестового циклу WLTP та потребують остаточного підтвердження)

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Новий PEUGEOT E-3008 оснащено рідинною системою терморегуляції для акумулятора. Використовується спеціальна циркулююча охолоджуюча рідина, завдяки чому вдається підтримувати оптимальну температуру акумуляторної батареї – для забезпечення дуже швидкої зарядки, досягнення максимального запасу ходу, гарантування довшого терміну служби акумулятора тощо.

Тепловий насос сприяє комфорту водія та пасажирів, а також він дозволяє заощадити енергію в акумуляторі – потім її можна використати для живлення електромоторів та, таким чином, проїхати ще більшу відстань.

Варто зауважити, що для електромобіля PEUGEOT E-3008 діють окремі умови гарантії на акумулятор – 8 років або 160 000 км пробігу, з гарантією збереження ємності на рівні 70% від стану нового акумулятора.

Можливості швидкої зарядки акумулятора змінним або постійним струмом
На лівому задньому крилі Нового PEUGEOT E-3008 розміщено комбінований зарядний порт, який підтримує зарядку в режимах «Mode 2/3» (змінний струм) або «Mode 4» (постійний струм).

Для заряджання змінним струмом (АС) доступні два типи вбудованих бортових зарядних пристроїв, що дозволяє повністю відповідати усім вимогам та побажанням клієнтів. Вже у стандартній комплектації запропоновано трифазний зарядний пристрій потужністю 11 кВт; у якості опції – доступний трифазний зарядний пристрій потужністю 22 кВт.

Для «швидкої» зарядки постійним струмом (DC) передбачено підключення в режимі «Mode 4» в комбінованому зарядному порту. В цьому випадку Новий PEUGEOT E-3008 підтримує потужність зарядки до 160 кВт, що дозволяє поповнювати акумуляторну батарею від 20 до 80% повної ємності лише за 30 хвилин або навіть швидше.

Гальмування та 3-ступенева рекуперація для накопичення енергії
Новий PEUGEOT E-3008 дозволяє інтуїтивно та легко регулювати рівень рекуперації енергії, а також рівень сповільнення. Таким чином можна збирати та накопичувати певну енергію під час гальмувань – й ця енергія потім дозволяє проїхати більшу відстань.

Використовуючи пелюстки за компактним кермом, водій можете активувати рекуперацію та обрати її інтенсивність. Лівий перемикач-пелюсток збільшує рекуперацію, а правий – відповідно, зменшує. Загалом доступно три рівні рекуперації енергії та інтенсивності сповільнення:

- Низький рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -0,6 м/с²) – за відчуттями нагадує легке гальмування автомобіля з двигуном внутрішнього згоряння;
- Середній рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -1,2 м/с²) – для більш помітного гальмування, якщо педаль акселератора відпущена;
- Високий рівень рекуперації (інтенсивність сповільнення -1,8 м/с²) – досягається максимальна рекуперація енергії завдяки максимальній інтенсивності сповільнення.

На середньому та високому рівні спрацювання рекуперації автоматично вмикаються задні стоп-сигнали.

Новий PEUGEOT E-3008 буде мати запас ходу до 700 км. Офіційні подробиці про новинку - PEUGEOT

Гібридні силові агрегати для Нового PEUGEOT 3008
Для завершення формувальння повного модельного ряду, Новий PEUGEOT 3008 також буде доступний з електрифікованими гібридними силовими агрегатами двох типів – традиційний гібрид (Hybrid) або гібрид з можливістю підзарядки (Plug-In Hybrid). Доступність певних версій буде залежати від потреб ринків. Детальна інформація про гібридні версії Нового PEUGEOT 3008 буде надана пізніше, ближче до моменту запуску продажів таких варіантів.

Надсучасна мультимедійна інформаційна система PEUGEOT – завжди «онлайн»
До переліку стандартного оснащення Нового PEUGEOT E-3008 у комплектації Allure вже включено мультимедійну систему PEUGEOT i-Connect®, яка забезпечує максимально широкі можливості підключення для життя в режимі «онлайн». Все завдяки сучасним функціям бездротового підключення та «віддзеркалення» смартфонів: Apple CarPlay та Android Auto.

Новий PEUGEOT E-3008 у комплектації GT пропонує ще більш цікавий технологічний досвід – завдяки мультимедійній системи PEUGEOT i-Connect® Advanced, яка пропонує високоефективну «онлайн»-навігацію TomTom з функцією планування подорожей. Така функція допомагає оптимально спланувати поїздки з урахуванням запасу ходу електромобіля та можливостей спрощення заряджання. Щоб розрахувати ідеальний маршрут, система враховує широкий спектр інформації – а саме: відстань, яку потрібно подолати; рівень заряду акумулятора на старті; бажаний рівень заряду акумулятора на фініші; швидкість руху; схили доріг; рівень споживання енергії; наявність зарядних пунктів на маршруті тощо.

Готовність до повного підключення
Всі версії Нового PEUGEOT E-3008 мають два порти USB-C, розташовані на передній частині центральної консолі: один – для заряджання та передачі даних; другий – виключно для заряджання. Новий PEUGEOT E-3008, оснащений системою PEUGEOT i-Connect® Advanced, має два додаткові порти USB-C для зарядки, розташовані в задній частині центральної консолі для пасажирів другого ряду.

Всі версії Нового PEUGEOT E-3008 оснащені трьома 12-вольтовими розетками, розташованими спереду та ззаду на центральній консолі, а також в багажнику. Нарешті, передбачено бездротовий зарядний пристрій потужністю до 15 Вт, який розташовано на центральній консолі під блоком i-Toggles.

Новий PEUGEOT E-5008
Відповідно до стратегії формування повної лінійки електромобілів PEUGEOT, невдовзі Бренд запустить електричний кросовер більшого розміру. Новий PEUGEOT E-5008 буде націлений на ширшу аудиторію покупців, які прагнуть отримати великий універсальний електричний кросовер. Більше інформації про Новий PEUGEOT E-5008 буде надано ближче до запуску моделі – на початку 2024 року.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• В Україні з`явився брутальний позашляховик Polestone 01 з дизайном від Pininfarina
• Renault готує недорогий кросовер трохи більший за Duster
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні стартують продажі електрокара за 347 тис. грн.
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Audi представила нову генерацію кросоверу Audi Q5
• Лімітована спецверсія нового універсала Audi RS 6 Avant GT уже в продажу в Україні
• Естонія передала Україні партію поліцейських автівок
• Яким буде електричний кросовер Skoda Elroq. Перші зображення
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• Українська співачка передала ще 20 автомобілів для військових
• Повністю електричний PEUGEOT E-2008 вже прямує в Україну
Головні новини
• За підтримки "Вольво Україна" стартував пілотний проєкт підготовки жінок-водіїв
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Українські військові отримали ще 4 всюдиходи на базі Iveco
• Яким буде повністю новий Jeep Compass. Перший ескіз
• Кременчук отримав автобуси від Мілана
• У Києві вперше конфіскували Range Rover у матері депутата
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• Уряд закрив шпарину у законодавстві, яка давала змогу мінімізувати податки з продажу авто
• Головні тренди ринку вантажівок, які демонстрували у Ганновері
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• На Паризькому Автосалоні 2024 CITROEN представить повністю оновлений модельний ряд
• Чим MAN здивував на виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері
• Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів
• Завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС вже виробляє техніку для зими
• В Україну поставлять ще 12 САУ CAESAR
• В Україні дебютував паливозаправник на новому середньотонажному шасі Daewoo Dexen
• Mitsubishi оновила Outlander PHEV. Що змінилося?
• Ринок вантажівок у вересні демонстрував потужне зростання
• BMW XM отримав виконання з 900 к.с.
• За цей рік тільки одна програма вже підготувала більше 200 жінок-водіїв вантажівок
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• Донеччину відновлюватимуть самоскиди на базі шасі JAC N350
• Renault готує недорогий кросовер трохи більший за Duster
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• Новий Nissan Qashqai встановив світовий рекорд
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• Які типи номерних знаків існують в Україні та як їх вибрати?
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні стартують продажі електрокара за 347 тис. грн.
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
Акції у дилерів...
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.