Подушка безпеки буде захована під підлогою у вантажному відсіку біля спинок задніх сидінь. Щонайменше один трос і втягувач ховатимуться за обшивкою уздовж бічної стійки.
У разі зіткнення подушка безпеки надувається, а втягувач тягне за трос, щоб підняти подушку вгору і збільшити час її розгортання. Шторка має С-подібну форму, щоб забезпечити захист уздовж спинки сидіння і стінок. Шторка була б щонайменше вищою за задні сидіння, а в перспективі могла б сягати даху. Бар'єр не дасть предметам у вантажному відсіку вдарити людей на задніх сидіннях.
Ford також описує варіант цієї системи, в якому частина подушки безпеки при спрацьовуванні висувається над спинкою сидіння. Це захистить голови пасажирів у разі зіткнення.
Автовиробник також описує застосування, де пасажирська зона буде відкрита до вантажного простору. Ця версія додасть можливість утримувати вантаж від ковзання вперед під час аварії.
Активація цієї подушки безпеки відбуватиметься за тими ж принципами, що й для захисту водія. Датчики будуть підключені до комп'ютера. Якщо стається аварія, сигнал надходить до нагнітача, який активується і наповнює подушку газом.
В описі патенту не йдеться про те, як ця технологія працюватиме для комерційних транспортних засобів, таких як фургон Transit. Одним з потенційних застосувань може бути захист товарів. С-подібний мішок покриватиме стіни і запобігатиме падінню пакунків.
Як і у випадку з іншими патентними заявками, немає жодних гарантій, що Ford дійсно впровадить цю подушку безпеки у виробництво. Компанії можуть патентувати ідеї, щоб бути впевненими, що конкуренти не використають концепцію першими.
Ford анонсує нове покоління легких венів Transit Courier
|