Результати, як і раніше, підтверджують кліше: автомобілі, які довше перебувають на ринку, як правило, надійніші; седани загалом надійніші, ніж позашляховики та пікапи. Звісно, є й винятки, як-от Chrysler Pacifica Hybrid, який отримав найнижчу оцінку за 100-бальною шкалою (14 балів), та Toyota RAV4 Hybrid, що є одним з найнадійніших автомобілів у дослідженні. Однак у результатах дослідження є і погані новини для фанатів електромобілів та гібридів, які підзаряджаються від мережі. Електромобілі мають на 79% більше проблем, ніж автомобілі з ДВЗ, а гібриди PHEV мають на 146% більше проблем з надійністю, ніж автомобілі з ДВЗ!
Почнемо з того, як було складено рейтинг. Consumer Reports (CR) створив перелік категорій проблем від легких (скрип) до серйозних (проблеми з батареєю електромобіля), кожна з яких мала свою вагу. Було 12 потенційних проблемних областей, характерних для електромобілів, 17 потенційних проблемних областей для автомобілів з ДВЗ, 19 для звичайних гібридів і так далі.
Volkswagen ID.4 четвертий місяць лідирує на ринку України
Електромобілі зайняли рекордну частку українського авторинку і вперше перевершили дизельні ДВС
CR опитував своїх підписників про проблеми надійності протягом минулого року, отримавши відповіді про більш ніж 330 000 автомобілів 2020-2024 модельних років. Бренди оцінювалися за "зваженим загальним показником проблем для всіх моделей в межах бренду для кожного модельного року" в поєднанні з середнім результатом бренду з 2021 по 2023 або 2024 модельний рік в залежності від того, скільки інформації було для моделей 2024 модельного року, в поєднанні з опитуванням задоволеності власників і власними даними видання про безпеку та надійність. В остаточний рейтинг увійшли 30 брендів; CR не зміг отримати достатньо статистичних даних, щоб включити Alfa Romeo, Fiat, Jaguar, Land Rover, Lucid, Maserati, Mitsubishi або Polestar.
Через оновлену формулу підрахунку результатів цьогорічні висновки не можна порівнювати з попередніми рейтингами надійності. Вони виявились наступними:
Lexus очолив рейтинг з результатом 79 балів зі 100, за ним йдуть Toyota (76), Mini (71), Acura (70) і Honda (70), які замикають п'ятірку лідерів. Цікаво, що Mini, бренд, який колись був відомий своєю жахливою надійністю, тепер №3.
П'ятірка найгірших: Jeep (26), Volkswagen (26), Rivian (24), Mercedes-Benz (23) та Chrysler (18).
Buick опинився на 12 місці з 55 балами, між Hyundai (56) та Infiniti (53). Загалом, виробники з США показали не найкращі результати, набравши в середньому 39 балів зі 100 можливих, значно відставши від азійських виробників, які набрали 63 бали, та європейців, які набрали 46 балів. Краще інших зарекомендували себе такі автомобілі, як Ford Edge і Maverick, Buick Encore GX, Chevrolet Equinox і GMC Terrain, за прогнозовану надійність вище середнього рівня.
За результатами дослідження Consumer Reports електромобілі мали на 79% більше проблем, ніж автомобілі з ДВЗ. Справа в тому, що більшість електромобілів нові на ринку, і просте усереднення всіх моделей призведе до того, що кілька “гнилих яблук” спотворюватимуть картину.
Гібриди, які підзаряджаються від мережі, показали ще гірші результати в цьому аналізі надійності силових агрегатів. Але й тут картина спотворена такими моделями як Audi Q5 та вищезгадана Pacifica, яка також одноосібно потягнула Chrysler на дно, отримали гірші результати, ніж їхні брати і сестри з ДВЗ. Тим часом плагін-гібриди Toyota RAV4 Prime, Kia Sportage, BMW X5 та Ford Escape отримали середні або значно вищі за середні бали за надійність. Іншими словами, все набагато складніше, ніж здається.
Вживані електромобілі втрачають в ціні 33% та довше продаються
|