Чому Tesla Cybertruck очікує неминучий ринковий провал: Авто новини від AUTO-Consulting - Tesla

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика Я Легенда
Історія JEEP
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Tesla
• Tesla виграла війну серед зарядних стандартів
• Ford розробляє недорогу платформу для боротьби з Tesla Model 3
• Tesla попереджає про зниження темпів зростання
• Morgan Stanley перераховує 7 причин, чому Tesla повинна хвилюватися
• Чому змагання BYD vs Tesla є таким важливим для світового автопрому
• BYD випередив Tesla за обсягами продажів на світовому ринку
• Перший автомобіль від Xiaomi боротиметься з Porsche та Tesla
• Чотири автовиробники утворили альянс по створенню батарей для електромобілів і протистоянню з Tesla
• Джорджетто Джуджаро назвав Tesla Cybertruck шедевром
• VW, Audi, Porsche та Scout Motors теж переходять на порт NACS від Tesla
Ще по Tesla...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - світ

Чому Tesla Cybertruck очікує неминучий ринковий провал

ринок автомобілів | Опубліковано - 2023-12-08 18:07:44 (2011 разів прочитано)
Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla
На гучній презентації революційного пікапу Tesla Cybertruck у 2019 році Ілон Маск обіцяв серійну версію в 2021 році за ціною від $39 900. Перші продуктові версії зійшли з конвейеру на днях, через два роки після обіцяної дати виробництва. А ціна на базову модель виросла більш ніж в півтора рази, та й то такі машини з’являться не скоро. Зараз найбільш доступний Cybertruck коштує понад $80 тисяч, а першим покупцям (які оформили предзамовлення) пропонують взагалі заплатити $120 тис! Або почекати ще. І це ще не всі неприємності, які очікують бажаючих придбати революційний пікап?
В нещодавньому інтерв’ю інженеру Сенді Манро, який розпитував Ілона Маска про виробничі проблеми Tesla Cybertruck, мільярдер зізнався, що зсув дати початку виробництва стався через Covid-19. Під час пандемії дійсно порушились всі ланцюжки постачання комплектуючих через тотальний локдаун в Китаї, де виробляється левова частка важливих для комп'ютерної та автомобільної індустрії. В той час навіть з виробництвом Model 3 та кросовера Y виникли суттєві проблеми через дефіцит компонентів. Запускати в той час нову, та ще й таку революційну модель як Cybertruck, було б чистим безумством.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

А шалених ідей стосовно першого електро-пікапу Tesla у Маскка вистачало. За словами Ларса Мораві, віце-президента Tesla з автомобілебудування, та Франца фон Хольцхаузена, головного дизайнера Tesla, головним обмеженням фантазій Ілона були лише закони фізики. Якщо щось можна було реалізувати, він не відступав від свого задуму. Так було з екзоскелетом кузова, створеного з високоякісної нержавіючої сталі серії 300, який ніколи раніше в автопромисчловості не використовували, та й інші інноваційні технології.

Tesla Cybertruck нарешті пішов в серію

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Чому Tesla Cybertruck дійсно крутий
Головні “фішки” кутастого пікапу ми описали одразу після його презентації, і треба відзначити послідовність мільярдера у втілені власного задуму. Щоправда, крім зазначеного на початку кардинального росту цін (або девальвації долару), в серійний Cybertruck не стали кидати металеву кулю, обмежившись м'якшим снарядом та посмішками (було видно як шар, більше схожий на тенісний, відскакував від підлоги після влучання у вікно Тесли). Крім того, серійний пікап став на 3% меншим за прототип, хоча лишається одним з найбільших в класі (довжина 5,7 метри, ширина 2,4 та висота 1,8 метри).

Крім революційного дизайну, швидкості топ-версії Cyberbeast та екзоскелету, в індустрії відмічають більш суттєві зміни, які здатні зробити технологічний зсув галузі. Tesla Cybertruck оснащений абсолютно новою 48-вольтовою системою, яка замінює застарілу, але все ще популярну 12-вольтову.

Також варто відмітити основну високовольтну систему тягових батарей, яка забезпечує роботу електроприводів, та працює з номінальною напругою понад 800 вольт. Tesla тут не революціонер, на такій напрузі працюють не лише Porsche Taycan та Audi e-tron GT, але й Hyundai Ionic 5 та 6, і конкуренти Тесли в США – GMC Hummer EV та Rivian R1T.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Основна перевага вищої напруги для допоміжних пристроїв полягає в тому, що така ж потужність може подаватися при меншому струмі, що безпосередньо знижує втрати струму і дозволяє використовувати більш тонкі дроти для економії маси та вартості. Вантажівки вже використовують 24-вольтні системи, але 48-вольтні все ще залишаються рідкісним рішенням в автомобілях.

Tesla не має наміру зупинятися на досягнутому, просто перейшовши з 12 вольт на 48 вольт для своїх електромобілів. Автовиробник хотів би допомогти поширенню 48-вольтової архітектури в промисловості, а це дійсно варто похвали.

Для цього Tesla надіслала специфікації 48-вольтової системи іншим виробникам, і генеральний директор Ford Джим Фарлі вже підтвердив, що отримав їх. З огляду на його відповідь "Чудово для індустрії!", можна припустити, що Ford також буде готовий впровадити 48-вольтову систему. Ілон Маск у відповідь написав: "Будь ласка". Напевно незабаром інші виробники теж переходитимуть на 48 вольт.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Перехід з 12 вольт на 48 вольт не такий простий, як можна було б подумати, оскільки він вимагає перепроектування електропроводки автомобіля і (принаймні в більшості випадків) всіх нових електричних компонентів (кожен двигун, фара, датчик та мікросхема) або, принаймні, забезпечення їхньої здатності працювати при більш високій напрузі.

Проблеми полягають у тому, що це вимагає інвестицій, постачальників деталей не так багато, і на початковому етапі відсутня економія на масштабі. Окрім того, всі сервісні центри повинні бути готові до нової високовольтної системи.

Маючи шаблон 48-вольтової системи Tesla, решта галузі зможе легше перейти на новий стандарт: по-перше, тому що не треба буде починати з нуля, а по-друге, тому що треба відповідати на конкурентні переваги.

Цікаво, що в своїх легкових електрокарах Tesla все ще використовує 12-вольтову систему. Очевидно, що наступні покоління повністю перейдуть на новий стандарт. А це – така ж революція в автопромі, як колись був перехід з 6В на 12В.

Але давайте повернемось до пікапу Cybertruck, та проблем, з якими він може зіткнутись на шляху до сердець та гаманців потенційних покупців.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Відштовхуюча зовнішність
Свіже опитування показало, що більшість не купили б Cybertruck від Tesla, подивившись офіційну презентацію, на якій були оголошені деталі електричного пікапу.

За даними команди Canaccord Genuity, яка проводила опитування, 67% респондентів відповіли "ні" на питання, чи купили б вони Cybertruck після того, як були оголошені ціни та технічні характеристики, тоді як 33% відповіли "так". Canaccord не розголошує загальну кількість опитаних, але зазначає, що в опитуванні брала участь широка група респондентів, які бронювали Cybertruck заздалегіть.

"Ми отримали неймовірно активну реакцію на наше опитування. Було цікаво почути, що дві третини не хочуть його, і, чесно кажучи, це набагато краще, ніж ми очікували", – сказав аналітик Canaccord Джордж Гіанарікас в інтерв'ю Yahoo Finance. "Виходячи з індивідуальних обговорень, які я провів сотні, саме зовнішній вигляд автомобіля викликає у людей змішані почуття – від захоплення до відрази".

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Завищені ціни
Tesla хоче, щоб власники попередніх замовлень на Cybertruck заплатили понад $120 000 за дострокові поставки!

Так, Tesla пропонує власникам попередніх замовлень доплатити за дебютну серію Foundation, якщо вони хочуть бути серед перших власників. При чому, ціна на них починається від $120 000 і сягає $135 000!

Нагадаємо, що на презентації 2019 року Маск обіцяв стартову ціну в $39 900. Обмежена серія Foundation буде складатися з тисячі машин, і оформив доплату саме на них, власники зможуть отримати пікав ще цього року.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Tesla почала розсилати запрошення на купівлю перших 1000 Cybertruck з такими словами: "Як власник раннього бронювання, ви можете замовити свій пікап серії Foundation, який включає в себе обмежену серію бейджів з лазерним гравіюванням, преміум-аксесуари, обладнання для зарядки за допомогою домашнього резервного обладнання Powershare, шини підвищеної прохідності, функцію повного самостійного водіння і багато іншого".

Tesla додає, що поставки вже розпочалися в Каліфорнії і Техасі і що вони розширяться до "більшої кількості штатів у 2024 році". Отже, поки що це стосується лише двох штатів, на яких розташовані заводи Tesla.

Проблеми з ремонтом та страховкою
Кузовні панелі з нержавіючої сталі можуть бути однією з найбільших принад пікапу, але чи не стануть вони ахіллесовою п'ятою?

Незважаючи на те, що панелі кузова Cybertruck можуть зупинити кулю, все може зламатися, особливо в особливо “вмілих” руках. А коли щось ламається, воно потребує ремонту. Ось тут і виникають складнощі.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Tesla відома своєю суворою позицією щодо своїх комерційних таємниць про ремонтопридатність, і складно дізнатися чітких, детальних подробиць про те, як відремонтувати Cybertruck, поки їх не буде більше кількох на дорогах, і критика власників не вийде на публіку.

Втім, Cybertruck – не перший електричний пікап, не перша Tesla і не перший автомобіль з нержавіючої сталі.

Картина, яку малюють експерти з кузовного ремонту, в кращому випадку обережно-оптимістична, але вони також серйозно ставляться до проблем, пов'язаних з конструкцією пікапа. Експерти переконані, що у випадку з Cybertruck буде складніше врегульовувати суперечності між споживачем, автомайстрами та страховою індустрією.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Cybertruck надзвичайно жорсткий. Його панелі з нержавіючої сталі товщиною 3 мм, безсумнівно, є першими в галузі. Маск похвалився, що традиційні автомобільні преси, які можуть прикладати буквально тонни зусиль, навіть не зможуть надати йому форму, настільки він твердий. Зворотній бік настільки жорсткого кузова полягає в тому, що звичайний майстер з видалення вм'ятин без фарбування навряд чи зможе за допомогою простих інструментів відрихтувати невелику вм'ятину. Проте, певний досвід в цьому плані у майстрів зі стажем в США є, адже у 1980-х роках випускався відомий за фільмами “Назад в майбутнє” DMC-12 DeLorean.

Потрібно докласти багато зусиль, щоб кузовні панелі залишалися прямими і придатними для використання. Крім того, на відміну від звичайних автомобільних сталевих (або навіть алюмінієвих) кузовних панелей, ви не можете приховати структурно міцні, але візуально непривабливі місця ремонту за шпаклівкою та фарбою. Отже, кожен ремонт повинен бути бездоганним, а це нелегко, і, що більш важливо, дуже довго та дорого, що для робочого пікапа неприйнятно.

Саме тому так легко визначити аварійний DeLorean – за пофарбованим кузовом. На аварійний екземпляр не було сенсу витрачати години на ремонт панелей з нержавіючої сталі та шалені гроші. Замість цього деякі несвідомі власники та майстри використовували традиційні методи: шпаклівку кузова, а потім звичайне фарбування. Хоча саме такі рідкісні авто як DMC-12 варто відновлювати до первісного стану.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Майстри кажуть, що для ремонту нержавіючої сталі треба згадати стару школу, де вони використовують кирку і напилки, а не комп'ютеризовані інструменти для кузовного ремонту. Це ціле мистецтво, яке займає набагато більше часу та грошей, а якщо ви збираєтеся витратити на ремонт більше, ніж, скажімо, вісім-дев'ять годин, краще просто купити нову панель. Тому й виникає велике питання: чи схвалять страхові компанії трудомісткі ремонти? Швидше за все – ні.

Проблеми з запчастинами
Заміна панелей, ймовірно, буде значно швидшою (а отже, з меншими трудовитратами), ніж їхній ремонт, і наполягання на заміні, а не на ремонті, може відкрити нову “банку з черв'яками”. Можливо, це лише посилить нинішні проблеми, які власники Tesla вже мають зі своїми страховими компаніями: тривале очікування запчастин та високі витрати на ремонт, ще до того, як Tesla зробила суперечливий вибір на користь панелей з нержавіючої сталі.

В США навіть утворився окремий сегмент судових справ, за які беруться юристи, що відсуджують у страхових компаній повну суму на відновлення пошкоджених Tesla до первинного стану, адже їх ремонт часто буває занадто високим для індустрії, через що страховики частенько відмовляють в повному відшкодуванні витрат.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

"Особисто я, напевно, роблю від 10 до 15 Tesla на тиждень", – каже Біллі Вальков'як, генеральний директор Collision Safety Consultants, фірми, яка частково покликана служити захисником і суддею для страхових позивачів.

За словами Біллі, ремонтні процедури Tesla історично схильні до заміни деталей, а не до ремонту. Додайте до цього складні процедури перекалібрування програмного забезпечення та високі витрати на робочу силу, адже лише сертифіковані фахівці Tesla можуть ремонтувати автомобілі Tesla, щоб зрозуміти наскільки дорогим стане ремонт.

Наприклад, ремонт Tesla Model 3 склав $22 000, з яких $14 000 – це лише заміна деталей. Не дивно, що в Україні настільки популярні “битки” Tesla з США – їх там просто не вигідно відновлювати. Простіше оформити нову.

Останніми роками ситуація з запчастинами Tesla дещо покращилася, але в соціальних мережах не так вже й важко знайти повідомлення власників Tesla, засмучених тим, що їхній ремонт може сягати шести місяців. Компанія DeLorean дуже добре зробила, змусивши свого часу кожного дилера купувати певний набір запчастин, включаючи кузовні панелі. Але чи кожен сервісний центр Tesla матиме кузовні панелі в наявності для відправки?

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Також під великим сумнівом буде доступність запчастин від сторонніх виробників. Оскільки в Cybertruck нібито використовується спеціальний сплав нержавіючої сталі, незрозуміло, чи зможуть сторонні компанії створювати кузовні панелі для нього на вторинному ринку.

Якщо навіть для Model S, 3, Y та X був дефіцит запчастин, то чому з дорожчим у виробництві Cybertruck буде інакше?

Проблем з сертифікацією
Ларс Мораві, віце-президент Tesla з інжинірингу, підтвердив для TopGear Netherlands, що Cybertruck, швидше за все, ніколи не потрапить до Європи.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

"По-перше, ринок пікапів в Америці величезний, на відміну від Європи, – сказав Мораві в інтерв'ю TopGear. "По- друге: Європейські норми вимагають заокруглення кузовних панелей в 3,2 міліметра на виступаючих частинах. На жаль, неможливо зробити заокруглення 3,2 міліметра на 1,4-міліметровому листі нержавіючої сталі", – додав він.

Коли американські клієнти, які оформили замовлення на кутастий електричний пікап, отримають його вже 2024 року, європейські власники замовлень не повинні на це сподіватися. І все через його футуристичну форму, практично без заокруглень металу. Тобто, Cybertruck для “Старого світу” швидше за все стане чимось на кшталт забороненого плоду.

Не для “водіїв легковиків”
З потужністю в 845 к.с. і розгоном від 0 до 100 км/год на годину всього за 2,6 секунди, Cybertruck – швидка вантажівка, але також і важка. Маса топової моделі Cyberbeast з трьома електродвигунами і батареєю ємністю близько 123 кВт*год становить 3100 кг, тому він просто занадто важкий, щоб керувати ним зі звичайними водійськими правами в Європі.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

В ЄС водії з правами категорії B можуть керувати транспортним засобом, максимальна повна маса якого становить 3,5 тонни. Хоча маса Cybertruck не перевищує цю межу, треба врахувати корисне навантаження у 2 500 фунтів (1134 кг). Тобто, повна маса пікапу складе 9 343 фунтів або 4237 кг. І це без урахування пасажирів.

Згідно з офіційним VIN, який був поданий регуляторним органам на початку цього року, Cybertruck має два можливих класи повної маси транспортного засобу (GVWR):
Клас G – понад 3 629 кг до 4 082 кг. (8,001-9,000 фунтів);
Клас H – понад 4,082 кг до 4,536 кг. (9,001-10,000 фунтів).

Найнижча оцінка вже перевищує європейську межу. Тобто, для продажу Cybertruck в Європі клієнту потрібно мати ліцензію категорії С, яка призначена для транспортних засобів повною масою понад 3,5 тонни. Іншими словами, ліцензію на вантажівку.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Далеко не кожен європейський фанат таланту Ілона Маска й Тесли буде заморочуватись з вантажними правами, ще й доплачувати за них, якщо він не збирається керувати вантажівками. І це ще один не ідеальний сценарій для машини, яку планується масово виробляти і продавати.

Проблеми з зарядними портами
Нарешті, є питання зарядного порту. У той час як так званий Північноамериканський стандарт зарядки (NACS) Tesla фактично став єдиним вибором для електромобілів, призначених для ринків США і Канади, Європа прийняла роз'єм CCS2. Навіть європейські зарядні пристрої Tesla поставляються з роз'ємом CCS2.

Як за півроку Tesla вдалося змусити майже всіх автовиробників перейти на власний стандарт

Отже, щоб продавати Cybertruck в Європі, автовиробнику з Остіна доведеться якось впровадити роз'єм CCS2 на Cybertruck. І не просто замінити роз’єм, а виготовити нові апаратні блоки та загадати програмістам оновити програмне забезпечення, на що Tesla може вже не піти, зважаючи на більші проблеми виводу пікапу на ринок ЄС.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Та й загальний ринок пікапів в Європі в 2020 році склав всього 116 280 штук, проти трьох мільйонів в США, що робить цей ринок ще менш привабливим для Tesla, яка хоче продавати до 250 000 Cybertrucks на рік до 2025 року.

Світла сторона
Звісно, є певні сумніви щодо вартості та методів ремонту автомобіля. Можливо Ілон Маск також має неординарні ідеї щодо популяризації свого пікапу серед професіоналів, які більш обережно ставляться до інновацій в робочому сегменті. Можливо у нього є приваблива пропозиція для страхових компаній. Або він просто створить свою, в якій буде страхувати всі Cybertrucks за вигідним тарифом одразу після оформлення договору купівлі-продажу. В кінці кінців, може собі дозволити. А можливо просто розраховує на всесвітню підтримку заможних фанатів автомобільних інновацій.

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

Адже Tesla Cybertruck – це дійсно непересічне явище на автомобільному ринку. Щодо цього сумнівів ні в кого немає!

Майже половина електромобілів не відповідають заявленому запасу ходу

Чому Tesla Cycertruck очікує неминучий ринковий провал - Tesla

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - світ Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Нові легкові автомобілі доступні в оренду від Ryder
• Mazda представила наступника кросовера CX-7 - Mazda CX-70
• Новий Volkswagen Touareg став лідером в сегменті великих позашляховиків
• В Україні стартували продажі нового автомобільного бренду Changan
• Визначені найдалекобійніші електромобілі 2024 року
• Новий Volkswagen Amarok назвали найкращим в конкурсі авто року серед жінок
• Аграрна Рада передала 8 спецавтомобілів рятувальникам
• Яким буде Mitsubishi Pajero наступного покоління
• Представлений оновлений Volkswagen Golf
• Яким буде нове покоління Renault Duster
• В Україні стартують продажі нового Toyota C-HR
• Toyota готує міні Land Cruiser
• Яким буде авторинок, коли почнуть домінувати електромобілі. Приклад Норвегії
• В Україні з'явився перший автомобіль, надрукований на 3D-принтері
• Renault анонсувала конкурента Qashqai
Головні новини
• Які автомобільні новинки з’являться на українському ринку у березні
• Онлайн продажі автомобілів та поява цифрових дилерів. Світовий досвід
• Nissan шукає дилерів відразу в трьох областях України
• Jeep Grand Cherokee бореться за титул «Автомобіль Року в Україні 2024»
• На українському ринку з'явилися 18-тонні автокрани на шасі Daewoo Trucks
• В Україну прибули десятки евакуаційних бронемашин M113. Ще сотні - найближчим часом
• Вінничина отримала 30 автобусів українського виробництва
• Volvo представила електричну вантажівку FM Low Entry для роботи у містах
• ZF представляє технологію "розумних" ременів безпеки
• Які електромобілі подешевшають з 1-го березня та чому?
• Бестселером в Європі вперше став електрокар. ТОП-10 найбільш популярних авто
• Стали відомі подробиці нової версії САУ "Богдана"
• На український ринок поставлять велику партію найдоступніших пікапів
• Вантажівки Scania будуть перевозити комунікаційне обладнання Vodafone Україна
• У Києві заборонили стягувати плату за паркування
• Драйв розвідки: Автомобільний оператор вийшов з ініціативою зібрати кошти на 5 командних пунктів БПЛА для бригад Морської піхоти ЗСУ
• В Україні знайшли доступну альтернативу повнопривідним шасі для пожежних автоцистерн
• Чому електромобіль Dacia Spring вже прозвали «міні-Дастером»
• Які нові електромобілі до $30 тисяч стали бестселерами в Україні
• Новий електромобіль CITROEN e-С4 вже в Україні
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Стали відомі подробиці нової версії САУ "Богдана"
• Нові легкові автомобілі доступні в оренду від Ryder
• Mazda представила наступника кросовера CX-7 - Mazda CX-70
• Кувейт передасть Україні 100 танків М-84АВ
• Список авто, які підпадають під податок на розкіш в 2024 році
• Новий Volkswagen Touareg став лідером в сегменті великих позашляховиків
• Як не натрапити на зловмисників при купівлі авто для ЗСУ. Рекомендації експертів
• Український авторинок почав 2024 рік з потужного зростання
• Чому пільги у законі №10321 не зможуть зробити газові вантажівки популярними в Україні
• Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
• Новий Volkswagen Amarok назвали найкращим в конкурсі авто року серед жінок
• Сезон ваших переваг. На автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва діє спеціальна пропозиція
• Яким буде Mitsubishi Pajero наступного покоління
• Яким буде нове покоління Renault Duster
• В Україні стартують продажі нового Toyota C-HR
Акції у дилерів...
• На динамічний фастбек PEUGEOT 408 2023 року знижено ціни
• Сезон ваших переваг. На автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва діє спеціальна пропозиція
• Спільна акційна пропозиція від Opet та АВТЕК
• 7-місний кросовер Mazda CX-9 доступний по спеціальній ціні від 1 539 500 грн.
• На Mazda CX-5 діє спеціальна цінова пропозиція
• Renault в Україні запускає вигідну сервісну акцію по заміні оливи двигуна
• Кросовер Opel Crossland доступний за максимально привабливою ціною – від 736 000 грн.
• DS 4 доступні зі складу в Україні – уже в наявності та з вигодою 50 000 грн.
• На окремі автомобілі Lexus 2022 і 2023 років виробництва діє вигідна цінова пропозиція
• Зустрічай зиму у всеозброєнні. Вигода на запчастини Mitsubishi до -20%
• На Mazda CX-9 діє спеціальна цінова пропозиція
• Універсальність та стиль. На BMW X3 та BMW X4 діє спеціальна пропозиція
• Кросовер Mazda CX-5 ще можна придбати за небувало привабливою ціною - від 1 119 000 грн.
• Електромобіль Opel Mokka-e пропонується за спецціною та на спецумовах фінансування
• У грудні на склад вантажівок Scania діють знижки до 20%
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.