Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон: Авто новини від AUTO-Consulting - Peugeot

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Peugeot
• Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
• Новий PEUGEOT Traveller уже доступний в Україні за ціною від 1 769 200 грн.
• Новий PEUGEOT e-5008 вже протестували в Європі. Скоро і в Україні
• В Закарпатській, Волинській та Чернівецькій областях оголошено тендер на дилерство PEUGEOT, CITROEN та OPEL
• Opet представляє нові оливи для Citroën та Peugeot
• PEUGEOT став офіційним автомобільним партнером Паризького Тижня Моди 2024
• В Україні оголошено ціни на новий фургон PEUGEOT Partner
• PEUGEOT пропонує свої бестселери зі складів в Україні за максимально вигідними цінам
• В Україні оголошено ціни на нові мінівени PEUGEOT RIFTER та E-RIFTER
• До ЗСУ передали ще 31 пікап Mitsubishi L200 та Peugeot Landtrek
Ще по Peugeot...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон

тест-драйви | Опубліковано - 2023-12-15 18:48:58 (7487 разів прочитано)
Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot
Наприкінці осені на українському ринку з’явився оновлений компактний кросовер Peugeot 2008, який тепер пропонує ще більше комфорту, ще більше стилю і нових технологій. AUTO-Consulting вирішив поближче познайомитися з цією новинкою і відправився тестувати Peugeot 2008 на вулицях міста.
Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Так, оновлений Peugeot 2008 – це саме міський компактний кросовер, у якого навіть не передбачено повний привід, але зате є високий кліренс (189 мм), який дасть змогу забратися на любий бордюр у місті. Саме те, що треба взимку. А ще тут під капотом дизельний двигун 1,5 BlueHDi на 130 «конячок» і оновлений екстер’єр та інтер’єр. Тому, нам було цікаво протестувати цього «малюка» ы зёясувати, на що вын здатний.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Причому ззовні Peugeot 2008 змінився досить радікально. Попереду три полоси світлодіодних ходових вогнів, ніби сліди від пазурів лева. До речі, сам «лев», тобто логотип тут теж новий, який виглядає більш сучасно. Порадує Peugeot 2008 і LED-оптикою головних фар.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Позаду теж зміни. Фірмовий світловий підпис тепер містить нові фонарі з 3D-ефектом. Зник значок лева, а замість нього тепер напис Peugeot.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Особливо чудово всі ці новації виглядають з дахом, пофарбованим в інший колір. До речі, ця опція вже є за умовчанням у комплектації GT, яка саме й була у нас на тесті.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Не зважаючи, що Peugeot 2008 позиціонується, як компактний кросовер, дуже маленьким його не назвеш. Довжина у нього 4304 мм, колісна база – 2605 мм, має він і цілком достатній багажник, об’ємом 434 л. На додаток у багажнику ще є додаткова ніша для речей, а по боках ще й відсіки для дріб’язку. При цьому знизу ще й є запасна «докатка» - дуже потрібна річ на наших дорогах.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Інтер’єр у Peugeot 2008 теж змінився на краще. Тепер тут є великий 10’- монітор, та й ще трохи развернутий до водія. Панель приладів – цифрова з 3-D графікою, коли одні показники можуть бути на іншому рівні, ніж інші. Та й матеріали оздоблення стали цікавіші, навіть є щось на кшталт карбону. Все це поєднано з LED-підсвіткою, колір якої можна міняти. А для швидкого керування потрібними функціями в Peugeot залишили і фізичні кнопки.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Сидіння теж заслуговують на окрему подяку. По-перше, вони дуже зручні, а в нашій комплектації GT ще й оздобленні шкірою та алькантарою. На довершення є ще й фірмова зелена строчка, яка додає інтер’єру певного настрою. Є тут і бездротова зарядка для телефону, безліч USB-входів і зручний інтерфейс керування мультімедіа.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Задній ряд сидінь багато комфорту не запропонує, але місця тут вистачає і навіть є куди подіти ноги у зимньому взутті. Для перевезення довгого багажу спинки задніх сидінь складаються в рівень з полом багажника и Peugeot 2008 перетворюється на невеличкий фургон з об’ємом кузова у 1467 л.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Враховуючи, що під капотом у нашого Peugeot 2008 був 1,5-літровий дизель, з яким ми вже були знайомі по іншим авто концерну Stellantis, характер цього авто приблизно ми розуміли. Але й зі звичним дизелем Peugeot 2008 встиг здивувати. Так, завдяки 300 Нм моменту він чудово стартує і відчувається динамічним у місті, хоча й розгін до «сотні» не вражає – 10,3 с. На трасі Peugeot 2008 теж не пасе задніх, але розгін після 120 км\год вже не такий динамічний, як на першій «сотні». Зате автомобіль доволі тихий на швидкості, звук двигуна майже не чутно, а стійкість на дорозі дуже не погана.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Не спасує Peugeot 2008 і на поганій дорозі, хоча це зовсім не його стихія, тому їхати треба обережно, бо підвіску може й пробивати на значних ямах. А от чого точно не варто боятися – так це пошкрябати кузов, бо кліренс тут 189 мм і такого запасу вистачить скрізь. Додадуть впевненості і великі 215\60R17 шини, які гарно демпфують невеликі нерівності і доволі стійкі до поганого покриття. До того ж, у комплектації GT вони ще й одягнені на легко сплавні диски спеціального дизайну, який дуже пасує до загального стилю 2008-го.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

На додачу Peugeot 2008 здивує дуже просунутим електропідсилювачем керма, який змінює характеристики в залежності від умов та швидкості, коректно працюючою системою «старт-стоп», та безліччю просунутих асистентів водія. Як їде Peugeot 2008, які його фірмові фішки нам сподобалися – дивіться у цьому відео:



Залишилося додати ще й ціни. Peugeot 2008 стартує з відмітки 831900 грн з бензиновим двигуном 1,2 л. На дизельний варіант можна розраховувати за 1 046 100 грн. Саме тому, ми й назвали цей тест: «Малюк» за мільйон. А у дуже просунутій комплектації GT (як у нас на фото) Peugeot 2008 обійдеться 1 093400 грн. Саме її і рекомендуємо розглядати.

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Детальніше про технічні характеристики та ціни Peugeot 2008

Які авто зараз є у дилерів в наявності – можна переглянути на Online-складі

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

Тест-драйв Peugeot 2008: «малюк» за мільйон - Peugeot

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі тест-драйви


Цікаве по темі...
• Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
Головні новини
• Український ринок електрокарів у 2024 році став виглядати краще серед європейських країн
• В Україні діє спеціальна гарантія на шини Michelin
• Як Уряд збирається обкласти драконівськими податками ринок автомобілів. На які авто вони будуть діяти?
• У Дніпрі з'явилася 60-метрова пожежна автодрабина на шасі IVECO
• Європейський авторинок зростає за рахунок гібридів та електрокарів
• Уряд вирішив «зарізати» ринок нових авто
• Bosch пропонує нові рішення для комфортного водіння
• Вантажівка MAN перевезла 350-тонну субмарину
• В Україні оголошено версії та ціни на новий Opel Vivaro
• ZF розширює портфоліо систем керування рухом cubiX на комерційні автомобілі
• Audi відмовиться від деякої бутафорії у дизайні
• Otokar Navigo долучається до естафети Олімпійського вогню 2024
• Західна преса знову вважає, що у 2025 році РФ вичерпає резерви по бронетехніці
• ВР ухвалила підвищення акцизів на пальне. Коли та на скільки подорожчає паливо
• АЛЬФАТЕКС пропонує популярну модель вакуумної машини на шасі DAYUN CGC1120
• Український виробник представив заміну аграрним КАМАЗам
• В Києві та області продається половина всіх автомобілів в Україні
• В Україні нараховується вже більше 200 тис. електромобілів та гібридів
• В Україні зросте попит на малі паливозаправники і ось чому
• Як зміниться Peugeot, щоб конкурувати з китайськими конкурентами
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• В Україні створили замінник 10-тонних самоскидів МАЗ
• Український виробник представив заміну аграрним КАМАЗам
• В Україні створили легкий тактичний бронеавтомобіль "Джура"
• Новий Opel Zafira прямує в Україну: Оголошено ціну
• Вантажівка MAN перевезла 350-тонну субмарину
• В Україні стартовали продажі нового Volkswagen Golf
• Стартують продажі оновленого Nissan Qashqai
• Як Уряд збирається обкласти драконівськими податками ринок автомобілів. На які авто вони будуть діяти?
• Група компаній VIDI: від амбіцій до лідерства на ринку
• У червні зростаючий тренд українського авторинку надломився і змінився на падіння
• Національна гвардія отримала першу партію нових бронеавтомобілів українського виробництва
• На аукціоні продадуть Lamborghini Miura, який все життя простояв у вітальні, як мебля
• В Україні оголошено версії та ціни на новий Opel Vivaro
• В Україні відкрито передзамовлення на нове покоління Skoda Kodiaq
• В Україні стартують продажі нового Volkswagen Tiguan
Акції у дилерів...
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
• Гібридний кросовер Honda ZR-V пропонується з вигодою -262 тис. грн.
• У мережі СТО АІС стартує літня акція «Влітку з комфортом»
• В Україні пропонують вигідні рішення по альтернативному забезпеченню електрикою
• Спекотні знижки до 122 000 грн. на Skoda Karoq подовжено до кінця липня
• PEUGEOT пропонує свої бестселери зі складів в Україні за максимально вигідними цінам
• На SKODA Karoq діють знижки до 122 000 грн.
• Власники Mitsubishi зможуть вигідно обслужити кондиціонер
• Акцію від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки продовжено до 30.04.24 р.
• Ціни, в які можна закохатися! Спеціальні ціни на усі автомобілі SEAT 2023 р.в. на складі в Україні
• На останні моделі Volkswagen Caddy 2023 року діє спеціальна цінова пропозиція
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.