Продаж вживаних автомобілів – це чудовий спосіб для професіоналів автомобільної галузі не лише отримати більше прибутку, але й лояльних клієнтів. В попередніх матеріалах AUTO-Consulting ми зрозуміли, що левова частка угод відбувається в «чорній» або «сірій» зоні, де клієнт не отримує якісного сервісу, а держава – податків. Щоб це змінити, офіційним дилерам варто розширювати мережу фірмових автосалонів. |
Чи є подібні плани у провідних автомобільних холдингів? З цим питанням AUTO-Consulting звернувся до керівників компаній та топ-менеджерів.
Як буде змінюватися ринок вживаних автомобілів. Бачення офіційних автосалонів
Яким бачать майбутнє автобізнесу провідні автомобільні холдинги України
Які у вас плани щодо розвитку та розширення мережі автосалонів чи просто майданчиків з реалізації вживаних автомобілів?
– Сегмент продажу авто з пробігом через офіційних дилерів буде зростати щороку і досить значними темпами. Розуміючи це, ми плануємо направити значні інвестиції в цей напрямок, в тому числі у відкриття нових точок продажу. Плануємо розвивати на майбутнє і онлайн канал для продажу вживаних авто, і офлайн. Минулого року запустили нову платформу, яка об’єднує в собі сайт та CRM. Також будемо розвивати кількість та якість сервісів для клієнтів цього сегменту. Орієнтуємось на успішні європейські формати, такі як Cazoo, – ділиться планами Ярослав Вовк, директор НІКО Авто Холдинг.
– У бренда є формат окремого центру вживаних авто. Втім подібне розширення наразі не розглядається. Однак, ми слідкуємо за тенденціями. Гнучкі та динамічні, тому зможемо реагувати на ситуацію на ринку. Наразі ж продажі вживаних авто здійснюються у наявних офіційних дилерів бренду, – каже Ігор Ткаченко, бренд-директор Winner Porsche.
Є плани розширення і у холдингу GM Group, - розповідає CEO GM Group Андрій Тарасюк. Крім того, ми будемо розвивати і онлайн-проєкт ,Mymycars.com ви знайдете оголошення про продаж автомобілей з пробігом на гарантії. Всі автомобілі фізично знаходяться у автосалонах нашого холдингу. Кожен з цих авто має «Сертифікат перевірки», який можна завантажити або подивитися в оголошені.
VIDI вбачає великі перспективи в розвитку напряму вживаних авто, тому ми заклали амбіційні 42% зростання продажів у 2024 році, - каже Олександр Джуринський, CEO та співвласник бізнесу VIDI.
Що для нас важливо – продажі вживаних авто у Київському регіоні зросли більше ніж на 13%. Середній вік вживаних авто, які минулого року перейшли на українську реєстрацію, становив близько 12 років. Очікую, що такі ж тенденції збережуться і в 2024 році, - підкреслюють у холдингу VIDI.
Як дилерські холдинги витримали два роки війни. Показники за 2023 рік
– Наше бачення майбутнього ринку автомобілів з пробігом – це сертифіковані автосалони, в яких клієнт з впевненістю отримує автомобіль з прозорою історією для себе, а не «кота в мішку». Для онлайн аукціонів поки ще зарано для нашого ринку. Можливо, років через 5 ми зможемо повернутися до цього питання, – відповідає Владислав Росляка, керівник відділу продажу вживаних автомобілів ДЦ «Віннер Автомотів».
– Так, плануємо розширятися. Наша компанія активно вивчає ринок і виявляє нові можливості для розширення бізнесу. Додатково, ми зосереджуємо увагу на покращенні сервісу та розширенні асортименту, щоб задовольнити різноманітні потреби наших клієнтів у сфері б/в автомобілів, – каже Юлій Завірюха, керівника відділу маркетингу та реклами групи компаній «Автогруп».
– Так, ми плануємо у 2024 році як розширення існуючих майданчиків, так і відкриття нових салонів/майданчиків в інших містах України, – говорить Олександр Подручний, Генеральний директор групи компаній «Автокрафт».
– Так, кожного року цивілізований трейд-ін буде демонструвати ріст та має перспективи розвитку, – переконаний Олексій Олійник, менеджер з питань регіонального розвитку AWT Bavaria.
Висновок
AUTO-Consulting переконався, що ситуація на ринку бувших у використанні автівок покращується в Україні, стає більш цивілізованою. Приємно, що керівники найбільш відповідальних автомобільних холдингів країни радо йдуть на діалог та діляться проблемами, розуміючи що їх вирішення сприятиме покращенню життя для всіх. Клієнти будуть мати якісні за свою ціну автомобілі, дилери більш відповідально ставитимуться до своїх обов’язків, а держава справно отримуватиме податки. В ідеалі ще б ці податки йшли дійсно на найнеобхідніше для нашої перемоги!
Як дилерські холдинги спрацювали у 2023 році? Секрети виживання
|