Оновлена Audi Q7
Друге покоління Audi Q7 існує вже майже десять років, але для редизайну ще не настав час. Замість цього Audi знову робить фейсліфтинг трирядного розкішного позашляховика. Причому останнє оновлення принесло новий зовнішній вигляд передньої частини і деякі незначні зміни в інтер'єрі.
Спереду оновлення включає змінену решітку радіатора, фари, встановлені вище на передній частині Q7, обрамлені кольором повітрозабірники та нові світлодіодні підписи денних ходових вогнів. Задні ліхтарі також зазнали змін і можуть відображати різні світлові підписи та анімації, коли ви наближаєтесь до автомобіля. До палітри додано кілька нових кольорів, серед яких Sakhir Gold, Ascari Blue та Chili Red, а також нові варіанти оббивки салону та оздоблення деревом і металом. Колеса розміром від 19 до 22 дюймів також мають новий дизайн.
Технологічні доповнення включають інтеграцію нових додатків для потокового прослуховування музики, таких як Spotify та Amazon Music. Функції допомоги водієві також оновлені і тепер можуть відображати більше попереджень на кластері цифрових датчиків.
SQ7 отримав новий передній спойлер і задній дифузор, хоча він і виглядає лише трохи агресивніше, ніж стандартний Q7. Він оснащений 500-сильним 4,0-літровим V-подібним двигуном V8 з подвійним турбонаддувом, а також модернізованою підвіскою, збільшеними гальмами і заднім диференціалом, що перенаправляє крутний момент.
Оновлена Audi Q7 в Україні коштує від 2 630 286 грн, а SQ7 – від 3 739 921 грн.
Mini Cooper та Countryman
Mini Cooper S – найбільш культова модель британської марки, а у цьому році дводверний хетчбек увійде в своє п'яте покоління. Компанія цього року повністю оновить свій модельний ряд, а нові Cooper та Countryman вже доступні офіційно в Україні.
В тому числі з’явились і суто електричні Mini Cooper та Cooper S (заводський індекс J01). Різниця в потужності між ними лише 10 к.с. (160 та 170 к.с.), але останній може розігнатись на 22 км/год більше – до 228 км/год. Прискорення до 100 км/год між ними відрізняється на 0,6 с: 6,7 та 7,3 с відповідно. В ціні різниця складає 140 581 грн, менш потужний Mini Cooper коштує від 1 282 903 грн.
Бензиновий Cooper на 131 741 грн дешевший та коштує від 1 151 162 грн. Під капотом у нього півторалітровий двигун потужністю 156 к.с., чого вистачає щоб розігнати тридверний хетч до 100 км/год за 7,7 с та мати середню витрату палива в 5,9 л/100 км. Потужніший Cooper S турбований 2,0-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 204 к.с. та 300 Нм крутного моменту. Розгін до ста у нього займає 6,6 с, “максималка” 242 км/год, а вартість – від 1 323 731 грн.
Семиступінчаста автоматична коробка передач буде стандартною навіть для базового передньопривідного хетча. Нажаль, шестиступінчаста механічна коробка передач відправлена в музей.
Новий кросовер, найбільший за всю історію фірми, Countryman третього покоління (заводський індекс U25) доступний з чотирма типами двигунів: два бензинових, дизельний та електропривід. Найдешевший Countryman за 1 321 205 грн має під капотом бензиновий 1.5 потужністю 156 к.с., який працює в парі з електромотором. М’який гібрид видає загальні 170 к.с., розганяється до 100 км/год за 8,3 с та має середню витрату палива в 6,5 л/100 км/год. Топовою вважається модель Countryman JCW ALL4 за 2 070 296 грн – це бензиновий кросовер з двигуном 2.0 (178 к.с.). Хоча є більш потужна та швидка версія: електричний SE ALL4 (від 1 826 285 грн) потужністю 313 к.с. Він здатен розігнатись до 100 км/год лише за 5,6 с, але його “максималка” обмежена на рівні 180 км/год проти 228 км/год у Countryman JCW ALL4.
Оновлений Hyundai Tucson
Оновлений Tucson отримав нову решітку радіатора, свіжі бампери спереду та ззаду, а також нові денні ходові вогні з більшими, ніж раніше, зонами освітлення. Новий дизайн колісних дисків, більша щітка заднього склоочисника та новий анодований значок доповнюють зміни.
Варіанти силових агрегатів Hyundai здебільшого залишаються незмінними, хоча гібрид отримав більш потужний електродвигун (з 59 к.с. до 64 к.с.), що дає йому загальну потужність системи 231 к.с. і 350 Нм крутного моменту. Базовим двигуном залишається 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 187 к.с. і 240 Нм. У 2025 році до різних режимів руху також приєднається новий "Baby Mode", який, за словами Hyundai, "допомагає зменшити різкість початкового прискорення".
Салон оснащений новою панеллю приладів і новою інформаційно-розважальною системою. Обидві системи з 12,3-дюймовим сенсорним екраном під управлінням новітнього програмного забезпечення Hyundai, яке відрізняється "більш високою швидкістю обробки, покращеними кольорами і чіткішою графікою".
Вищі комплектації також отримають новий селектор перемикання передач, встановлений на колонці, для збільшення простору на центральній консолі.
Топові моделі мають подвійне скло в передніх вікнах. Буде доступний більший 12-дюймовий кольоровий дисплей HUD. Також присутня технологія Hyundai Digital Key 2, яка дозволяє замикати, розблоковувати та запускати двигун за допомогою вашого телефону – вона також дозволяє легко ділитися тимчасовим доступом до автомобіля з одного телефону на інший. Як у нещодавно представленої в Україні системи BMW Connected Drive.
Оновлений Tucson з'явиться у дилерів в Україні у червні цього року. Ціни на оновлений автомобіль стануть відомі ближче до початку продажів.
Genesis "Magma" GV60 & "Magma" G80
Genesis GV60 та G80 – це повністю електричні кросовер та седан, які щойно дебютували на автосалоні в Нью-Йорку. Вони називаються “Magma” через яскравий помаранчевий колір, який вперше з’явився на концепті GV80 Coupe Concept на минулорічному автосалоні в Нью-Йорку. Цей колір також з’являється на концепті X Gran Berlinetta, який можна побачити в грі Gran Turismo. Але першими серійними автомобілями Magma стануть повністю електричний GV60 та середньорозмірний седан G80.
GV60 стане першим з автомобілів Magma, який буде випущено на світовий ринок як серійна модель. Окрім яскраво-помаранчевого кольору, він має ширші крила, більші решітки та вентиляційні отвори для охолодження акумулятора та силового агрегату. А також спойлери та заднє крило для кращої стабільності на високій швидкості. Навіть колеса взуті аеродинамічні ковпаки, які відводять повітря для охолодження гальм.
Але GV60 – не єдиний автомобіль Magma, який готується до випуску. Є ще агресивний на вигляд G80. Він отримав аналогічний стиль з широким обвісом, більшими решітками радіатора і навіть деякими додатковими вентиляційними отворами на капоті. Автомобіль занижений, з дуже вузькими зазорами між колісними арками, і він має такі ж яскраво пофарбовані крісла. Знову ж таки, жодних технічних характеристик не було надано. Що ще гірше – це надзвичайно обмежена серія. Genesis не сказав, скільки їх буде випущено, але вони будуть доступні лише на ринках Близького Сходу.
Porsche Taycan Turbo GT
Навіть базовий Porsche Taycan швидкий. Стандартна модель розганяється до 100 кілометрів на годину за 4,8 секунди, а топова модель Turbo S – приблизно за 2,4 секунди. Тепер у лінійці Taycan з'явився новий король прискорення та всебічної продуктивності – Taycan Turbo GT.
Turbo GT – це найпотужніший Taycan, який коли-небудь створювала компанія, а якщо врахувати 10 секунд форсажу, то це ще й найпотужніший Porsche в історії. І крапка. Він має 789 кінських сил у стандартній комплектації та 1340 Нм крутного моменту, або до 1019 к.с. з новою функцією Attack Mode.
Подібно до функції push-to-pass, доступної на інших моделях Taycan, режим Attack Mode пропонує додатковий поштовх потужності з 10-секундним інтервалом. Але в той час, як push-to-pass додає лише додаткові 70 кіловат, режим Attack Mode спрямовує до 120 кіловат на всі чотири колеса. І тепер ви можете активувати його, просто потягнувши за правий підрульовий перемикач передач – хоча Porsche стверджує, що режим Attack Mode в першу чергу призначений для використання на треку, підморгніть, підморгніть.
Система Launch Control відкорковує всі 1092 к.с. за дві секунди, розганяючи Turbo GT до 100 кілометрів на годину за 2,3 секунди – або за 2,2 секунди з полегшеним трековим пакетом Weissach (перший чотиридверний Porsche з такою опцією). Це на дві десятих секунди швидше, ніж у Taycan Turbo S. До 200 км/год Turbo GT розганяється за 6,6 секунди, або за 6,4 секунди з пакетом Weissach. А максимальна швидкість становить 290 або 305 км/год з пакетом Weissach.
Секрет такої швидкості – імпульсний інвертор, який використовує карбід кремнію для передачі до 900 ампер на задній двигун замість 600 ампер у моделі Turbo S. У парі з новим електродвигуном заднього моста, який можна знайти в оновленій лінійці Taycan, він забезпечує більшу потужність та ефективність у легшому корпусі. Він приблизно на 20 кілограмів легший за попередній задній двигун, а весь Turbo GT на 157 кілограмів легший за Turbo S (з пакетом Weissach).
Ціни на Porsche Taycan Turbo GT починаються від 9 210 120 грн, причому версія Weissach коштує ідентично.
Xiaomi XU7
За перші 24 години з моменту старту продажів, було замовлено 88 898 машин Xiaomi SU7! Перший в історії бренду серійний автомобіль Xiaomi SU7 одразу конкурує з Porsche Taycan, і є першим серед низки нових моделей, які планується випустити протягом наступних кількох років.
Спочатку він буде доступний у Китаї, де 59 магазинів у 29 містах готові приймати замовлення, але Xiaomi має плани щодо глобальних продажів.
Основою для першої серійної моделі Xiaomi стала нова платформа, що має внутрішню назву Modena. Вона розрахована на підтримку 400-вольтової та 800-вольтової електричної архітектури, а також одно- і двомоторних трансмісій.
Дизайн SU7 був розроблений власними силами під керівництвом керівника відділу дизайну Xiaomi, Сойєра Лі (Sawyer Li). Лі брав участь у створенні кількох нещодавніх нових автомобілів, включаючи BMW iX та Circular Vision Concept, протягом п’ятирічної роботи в німецькій компанії.
При довжині 4997 мм, ширині 1963 мм і висоті 1440 мм новий седан на 34 мм довший, на 3 мм вужчий і на 44 мм вищий за Porsche Taycan, а його колісна база на 100 мм довша, ніж у німецького конкурента – 3000 мм.
Базовий V6 розвиває 295 к.с. і 400 Нм крутного моменту. Планується, що він буде використовуватися виключно з 400-вольтовою електричною архітектурою в найдорожчих версіях SU7. Середньорозмірний V6s отримує додаткові 74 к.с. і 100 Нм та сумісний з 800-вольтовою електричною архітектурою.
Двомоторна модель SU7 використовує комбінацію двигунів V6 і V6s та загалом видає 664 к.с. та здатна розігнатися від 0 до 100 км/год за 2,78 секунди. Він також оснащений 875-вольтовою системою зарядки для надшвидкого поповнення заряду акумулятора.
Xiaomi також розробила батарею ємністю 132 кВт-год і запасом ходу понад 1000 км на китайському циклі випробувань CLTC. Платформа Modena, що використовується в новій моделі Xiaomi, здатна вмістити батарею ємністю 150 кВт-год, яка здатна забезпечити запас ходу в 1200 км.
Генеральний директор Xiaomi Лей Цзюнь заявив, що стандартна версія SU7 буде продаватися в країні за 215 900 юанів ($30 408). Така ціна фактично означатиме, що компанія продає кожен автомобіль у збиток.
Porsche Panamera Turbo E-Hybrid
Найпотужніший Porsche Panamera обійдеться вам у 8 200 500 грн. За цю суму ви отримаєте Panamera Turbo E-Hybrid з гібридним двигуном потужністю 680 кінських сил. Однак, як і у випадку з іншими продуктами Porsche, цінник швидко зростає, коли ви починаєте додавати опції.
Turbo E-Hybrid оснащений 4,0-літровим гібридним двигуном V8 з подвійним турбонаддувом, який видає 920 Нм крутного моменту. З пакетом Sport Chrono седан може розігнатися до 100 кілометрів на годину всього за 3,0 секунди, а з літньою гумою досягти максимальної швидкості 315 км/год.
Його електромотор також має більшу потужність – 187 к.с. проти 134. Ємність батареї також збільшилася з 17,9 кіловат-годин до 25,9.
Porsche контролює всю цю потужність і масу автомобіля у 2360 кг за допомогою Porsche Active Ride, повністю активної системи підвіски. Це дозволяє Porsche чудово контролювати крени кузова автомобіля, змушуючи його нахилятися в поворотах, як мотоцикл, або подаватися назад/вперед під час гальмування та прискорення.
Ви можете створити свій Panamera Turbo E-Hybrid на конфігураторі вже зараз. Porsche перераховує численні опції, які можуть легко додати до ціни ще кілька мільйонів гривень.
Світові автомобільні прем`єри, які відбулися за останній тиждень
|