У гамі двигунів CX-80 – PHEV-установка на базі бензинового Skyactiv-G 2.5 та дизель Skyactiv-D 3.3. Коробка – восьмидіапазонний автомат. Привід повний, з режимами Sport, Off-Road та буксирувальним Towing.
Кросовер CX-80 займе місце флагмана, а заразом стане найбільшою моделлю в європейській лінійці Mazda. Як і CX-60, він побудований на платформі Large Product Group з базовим заднім приводом та поздовжнім розташуванням двигуна. Дизайн новинки повністю відповідає фірмовій стилістиці «Кодо — душа руху», яка виражається у прагненні до мінімалізму.
Новий CX-80 на 250 міліметрів довший і на 24 вище за CX-60. Розтягнута колісна база дозволила додати третій ряд сидінь, причому його можна скомпонувати трьома способами. Перший – тримісний диван, другий – роздільні крісла з проходом посередині, третій – роздільні крісла з центральною консоллю. Другий ряд можна рухати подовжньо на 120 міліметрів і змінювати нахил спинок у діапазоні 15-33 градуси.
В оснащення входять два дисплеї діагоналлю 12,3 дюйми, система кругового огляду та нова функція Trailer Hitch View, яка полегшує приєднання причепа. На кожному ряді є порти USB-C, плюс є бездротова зарядка потужністю 15 Вт і 150-ватна розетка. Гібриди e-Skyactiv PHEV також можуть живити зовнішні споживачі з потужністю до 1,5 кіловата.
Гамма двигунів CX-80 складається з гібридної установки Skyactiv-G 2.5 (327 к.с.) та дизеля Skyactiv-D об'ємом 3,3 літра (200 к.с.). Останній оснащений 48-вольтовим стартер-генератором M Hybrid Boost і використовує технологію згоряння DCPCI (Distribution-Controlled Partially Premixed Compression Ignition, або «займання від стиснення з частковим попереднім змішуванням та регульованим розподілом»).
З місця до ста гібрид розганяється за 6,8 секунд. Дизельний кросовер помітно повільніше - 8,4 секунди. Прийом замовлень на CX-80 відкриється у травні. |