Чи заборонять «батарейні» китайські машини чи знайдуть спосіб стежити за «розумною» електронікою, поки неясно, але це питання вже обговорюється у верхах. У будь-якому випадку всі дані, які збирають електрокари, повинні зберігатися на території США, зазначила Раймондо.
Вона також нагадала, що в Китаї вже обмежують використання вироблених у США електрокарів, зокрема Tesla. Ще в 2021 році влада КНР непублічно попросила співробітників держкомпаній не їздити на Tesla на роботу, а також не заїжджати на них до районів проживання чиновників, пов'язаних з нацбезпекою. Використовувати Tesla заборонили на території військових комплексів, лікарень та аеропортів.
Інформація про нове посилення політики щодо китайських машин послідувала за рішенням підняти мита з 25 до 100 відсотків. Слідом за США підвищити збори вирішили в Європі, набагато важливішому ринку для виробників «зелених» автомобілів із КНР, а також у Туреччині та Канаді. |