Схоже, що нового покоління A4 не відбудеться, бо Audi представила нову генерацію A5, яка тепер покриє і попередню модель. Audi A5 у компанії називають седаном, є також і універсал Avant та їх «гарячі» версії S5 та S5 Avant. Новинки на платформі Premium Platform Combustion (PPC) отримали три варіанти силових установок, включаючи електрифіковану, вдосконалену підвіску та медіасистему з трьома екранами. |
Початкові A5 і A5 Avant оснастять дволітровим двигуном TFSI потужністю 150 або 204 кінські сили. Завдяки турбокомпресору із змінною геометрією двигун більш економічний, відзначають в Audi: витрата палива становить від 6,6 літра на 100 кілометрів. Пару агрегату складає роботизована коробка. Привід у 150-сильному варіанті лише передній, а у 204-сильному доступний і повний.
Інші варіанти обладнають гібридною системою MHEV plus з 48-вольтовою електричною «доважкою», що додає пару десятків сил на старті. Це дизельний двигун 2.0 на ті ж 204 сили (400 Нм), а також трилітровий бензиновий V6 для S-версій, що розвиває 367 сил.
Кластер із трьох дисплеїв у салоні Audi називає «цифровою сценою». У нього входять 11,9-дюймова панель приладів, центральний сенсорний монітор діагоналлю 14,5 дюйма і додатковий екран для пасажира на 10,9 дюйма. Зображення на останньому можна сховати від водія.
Також в оснащення увійшов проекційний дисплей, що настроюється, як у представленого в березні Q6 E-Tron. Ще одна платна опція – аудіосистема Bang&Olufsen з динаміками у підголівниках. А за відсік для бездротової зарядки, вбудовану навігацію та електропривод дверей багажника доплачувати не доведеться. Інші подробиці про обладнання з'являться пізніше.
Приймати заявки на нове сімейство A5 розпочнуть до кінця липня, а постачання в Європі стартують у листопаді цього року.
|