Причина зміни стратегії на поверхні: темпи зростання світового ринку електрокарів уповільнилися, тому Toyota вирішила заздалегідь попередити постачальників про корекцію.
У 2023 року Toyota зосередилася на гібридах і продала лише 100 тисяч «чистих» електрокарів. Цього року попит на транспортні засоби без ДВЗ виріс: з січня до липня реалізовано 80 тисяч електромобілів. Однак ринок зростає повільніше, ніж очікувалося, тому прогноз на 2025 рік – 400 тисяч електрокарів, а на 2026 рік – один мільйон електрокарів.
За оцінками аналітиків, у 2023 році ринок електромобілів зріс на 32%, тоді як у 2022 році приріст склав 65%. Світові продажі Tesla за перше півріччя 2024 року впали на сім відсотків, і це перший випадок, коли шестимісячні продажі американської марки нижчі за показники минулого року. У свою чергу успіхи гібридів BYD, що підключаються (+40% у піврічному обчисленні) показують, що комбіновані силові установки більш затребувані. |