DS збудувала сучасну версію Citroen SM. Шоу-кар отримав двоколірний кузов, 3D-екран на місці скляної панелі у передній частині кузова, світлодіодні фари та технологічний салон, в якому немає екранів, а для відображення інформації використовується проекція. Усередині все оброблено шкірою кольору слонової кістки та алькантарою, на двері методом лазерного гравіювання нанесені декоративні візерунки. |
Паризька дизайн-студія DS Automobiles продовжує переосмислювати багату спадщину «Сітроєна», зокрема культові моделі DS і SM. Ще одним результатом цієї роботи і є концепт DS SM Tribute. Авангардний шоу-кар спроектований як би SM родом з 1970-х випускали досі. За розмірами машина практично не відрізняється від оригіналу, і навіть пофарбована на кшталт кольору Gold Leaf з рекламної брошури 1971 року.
Замість скляної панелі на передку – 3D-екран, обрамлений фірмовими ходовими вогнями. Задні колеса частково прикриті аеродинамічних накладок, причому диски, на відміну від вихідника, 22-дюймові, як у нового Bentley Flying Spur. У салоні збережено характерну форму верхньої частини передньої панелі з овалами приладів, які «намальовані» за допомогою проекції — все згідно маніфесту M.i. 21. Сидіння SM Tribute обтягнуті на кшталт оригінального SM, але матеріали тут, звичайно ж, краще: шкіра кольору слонової кістки та алькантару. Завершують образ декоративні візерунки на дверях, нанесені методом лазерного гравіювання.
Про силову установку концепту не сказано ні слова. Оригінальний Citroen SM технічно був дуже близький до DS, але позиціонувався як більш спортивний. Модель оснащували агрегатами V6 2.7 і 3.0 потужністю 170-180 кінських сил і двома коробками на вибір: п'ятиступінчастою «механікою» або тридіапазонним автоматом. До першої "сотні" SM розганявся приблизно за 8,5-9 секунд, максималка - 220 кілометрів на годину.
|