Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів: Авто новини від AUTO-Consulting - Renault

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика IVECO 50 років
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Renault
• На Renault Taliant 2024 року виробництва пропонується акційна ціна
• Renault представляє президентський Renault Rafale
• Група Renault призначила тимчасового виконавчого директора
• Renault представляє нову модель SUV в сегменті С
• Renault зазнала шаленних збитків через Nissan
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• В Україні забудували бортові платформи з КМУ шасі Renault Trucks K для роботи складних дорожніх умовах
• Renault відкриє перший в історії заводський музей
• Генеральний директор Renault Group Лука де Мео покидає компанію
• В Україні діє нова лізингова програма для нового Renault Duster mild hybrid advanced з кешбеком 10%
Ще по Renault...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-10-04 13:57:57 (2850 разів прочитано)
Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів - Renault
Декарбонізація мобільності є ключовим завданням у боротьбі зі зміною клімату. Для такої автомобільної компанії, як Група Renault, це передбачає вирішення низки викликів, пов'язаних з промисловістю, енергетикою, технологіями, постачанням, швидкістю тощо. Щоб досягти нульового рівня викидів вуглецю до 2040 року в Європі та до 2050 року в усьому світі, відповідно до поставлених цілей, компанія повинна докорінно змінити підхід до проектування та виробництва своїх автомобілів.
Такий підхід демонструє Renault Emblème, представлений брендом на своєму стенді на Паризькому автосалоні з 14 по 20 жовтня. Це бачення сімейного автомобіля є своєрідною лабораторією, що демонструє інновації, розроблені Renault, Ampere та їхніми партнерами для задоволення цих вимог.

Основний виклик цього знакового проекту полягає в максимальній декарбонізації протягом усього життєвого циклу автомобіля, від колиски до могили. Наслідуючи концепцію Scenic Vision H2-Tech у 2022 році, Renault Emblème робить ще один крок вперед, скорочуючи викиди парникових газів (CO2-еквівалентів) на 90% порівняно з подібним автомобілем сьогодення, виробляючи лише 5 тонн CO2-еквівалентів за весь життєвий цикл автомобіля (див. розділ з методологією в кінці прес-релізу).

Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів - Renault

Щоб досягти цього, проект дослідив безліч розумних, надійних і життєздатних комбінацій: перероблені матеріали з низьким вуглецевим слідом, натуральні матеріали, виробничі процеси, що повністю покладаються на відновлювану енергію, загальне впровадження повторно використовуваних деталей і циклічності, і т.д. Те ж саме стосується і технічного вибору, включаючи силову установку.

Ефективність в основі нової дизайнерської концепції Renault
Renault Emblème символізує новий цілісний підхід до дизайну автомобілів. Його зовнішній дизайн поєднує в собі спортивність, елегантність та емоційність через чуттєві вигини та графічні, технологічні лінії, створюючи надзвичайно бажаний об'єкт. Цей дизайн є результатом ретельної оптимізації аеродинаміки, спрямованої на підвищення ефективності за рахунок більш раціонального підходу без шкоди для естетики. Наприклад, на Renault Emblème зовнішнє дзеркало заднього виду замінено двома камерами, інтегрованими в колісні арки, склоочисники заховані під капотом, а ручки з електронними засувками заглиблені в кузов. Два ребра на капоті і два вентиляційні отвори на бампері спрямовують потік повітря на лобове скло і за колеса відповідно. Колеса повністю дискові, щоб направляти повітряний потік вздовж кузова. Дизайн з плоским дном, натхненний болідами Формули-1, доповнений активним дифузором, який нахиляється вниз і назад, щоб збалансувати повітряний потік і мінімізувати аеродинамічний опір.

Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів - Renault

Конструкція була доопрацьована за допомогою технології цифрових двійників та найсучаснішого обладнання для цифрового моделювання, наданого командою BWT Alpine F1 Team в рамках плідної співпраці між Renault та Ampère. Об'єднавши свій досвід, вони змогли оптимізувати пасивну та активну аеродинаміку для ефективного проникнення повітря. Renault Emblème має дуже хороший коефіцієнт аеродинамічного опору 0,25.

Елегантність сімейного shooting brake* без шкоди для ефективності
Сильні вигини та стиль «shooting brake»* Renault Emblème підкреслюються дихроїчним ефектом зеленого кузова, завдяки якому колір виглядає по-різному в залежності від кута, під яким на нього дивляться. Автомобіль являє собою елегантне поєднання седана з широкою колісною базою 2,90 м, купе з помірною висотою 1,52 м та плавною лінією даху.

Автомобіль має довжину 4,80 метра, що робить його ідеальним для комфортних сімейних подорожей з пасажирами та багажем. Він ще раз підтверджує прагнення Renault продовжувати впровадження інновацій в сегменті С і вище, відповідно до стратегії, що базується на цінності. Досліджуючи нові шляхи в дизайні, натхненні культовим логотипом Renault, світловий підпис має бути одночасно високотехнологічним і легко впізнаваним.

Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів - Renault

Вага автомобіля, яка частково пов'язана з його розміром, впливає на викиди CO2-еквівалентів на декількох рівнях: при видобутку матеріалів, під час виробництва і транспортування, під час використання (вплив на споживання енергії) та при переробці автомобіля. В рамках свого підходу до еко-дизайну дизайнери та інженери полювали на кожен зайвий кілограм, щоб досягти ваги 1 750 кг, включаючи батареї. Таким чином, Renault Emblème важить менше, ніж більшість гібридних позашляховиків або електромобілів аналогічного розміру.

Силова установка, що поєднує в собі універсальність та низьковуглецеві характеристики
Renault Emblème має електричну силову установку подвійної потужності, яка живиться двома способами: від «звичайної» акумуляторної батареї, достатньої для повсякденного використання, і від водневого паливного елемента для більш тривалих поїздок. Заснована на платформі AmpR Medium, задньопривідна архітектура містить різні компоненти силової установки (електродвигун, акумулятор, паливний елемент і водневий бак), зберігаючи при цьому низький центр тяжіння та ідеальний розподіл ваги, що сприяє підвищенню продуктивності та ефективності.

Електродвигун з ротором потужністю 160 кВт від Emblème не містить рідкоземельних елементів. Він живиться від невеликої батареї NMC (40 кВт-год), яка легша, дешевша, менш громіздка і більш екологічна, ніж у сімейного електромобіля розрахованого на великі відстані. Запас ходу складає кілька сотень кілометрів, що більш ніж достатньо для щоденних поїздок. Паливний елемент PEMFC потужністю 30 кВт працює на низьковуглецевому водні через 2,8-кілограмовий бак, забезпечуючи потужність, необхідну для тривалих поїздок, з максимальною ефективністю близько 60%.

Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів - Renault

Така конфігурація максимізує універсальність цього типу транспортних засобів, які здатні долати відстань до 1 000 км так само швидко, як і автомобілі з ДВЗ: без підзарядки, а лише з двома зупинками для заправки воднем - менше п'яти хвилин кожна - на відстань 350 км. Під час типової подорожі між Парижем і Марселем 75% електроенергії, яку споживає автомобіль, виробляється паливним елементом, без жодних викидів, окрім води.

Інноваційний метод роботи
Зважаючи на амбітні цілі декарбонізації, демо-автомобіль Emblème потребував нових методів роботи. Понад 20 партнерів, кожен з яких є експертом у своїй галузі, працювали над проектом разом з Renault та Ampere. Кожен з них поділився власною технологією та досвідом, щоб скоротити викиди CO2-еквівалентів на 90% протягом усього життєвого циклу автомобіля.

Цей колективний горизонтальний підхід заохочує інновації без жодних бар'єрів між Групою, її брендами, підрозділами, партнерами та постачальниками. Для цього проєкту такий підхід дозволив використати виняткове технологічне різноманіття та складність для досягнення високих цілей декарбонізації. Демо-автомобіль Emblème вкотре демонструє, що Група Renault знаходиться в авангарді інновацій, стимулюючи прогрес у сфері мобільності та автомобільної промисловості в цілому, роблячи всю свою екосистему частиною цього процесу.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Підрозділи обленерго знайшли заміну старим УАЗам. На які авто пересідають?
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• Естонія передасть Україні позашляховики, які раніше охороняли кордон з РФ
• Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
• BMW готує електрокари з новою технологією eRE та запасом ходу більше 1000 км
• Новий PEUGEOT 5008 уже в Україні та оголошено ціни
• Компанії по перевезенню негабаритів все частіше обирають саме вантажівки Volvo FH
• Електрокари в Норвегії вже досягли 96,9% частки ринку
• Jaguar втратив 98% покупців через невдале оновлення
• В Mercedes-Benz визнали невдачу з електричним EQS. Продовження у цієї моделі не буде
• Військовим знову передали партію пікапів та фургонів Fiat
• В Україні запустили найбільший паркінг з сонячною електростанцією
• Новий Volkswagen Tayron вже доступний до замовлення в Україні. Оголошено ціни
Головні новини
• Куди зник бельгійський автопром? Повчальна історія
• На Renault Taliant 2024 року виробництва пропонується акційна ціна
• Subaru порадує компактним електричним кросовером
• Magirus відкрила Пожежну Академію
• Нова ера для чотирьох кілець: минуло 60 років з моменту першого повоєнного Audi
• В Україні виготовили бортову тентовану платформу на базі DAF
• Рекламна кампанія Renaut здобува золотого Канського Лева
• В Україні доступний ще один варіант забудови вахтових авто на базі JAC
• Сили оборони України отримали 10 нових пікапів Maxus
• Ще один європейський оператор замовляє велику партію автобусів IVECO CrossWay
• Імпорт легкових авто в Україну у першому півріччі 2025 року зріс на 12,5%
• Які пріоритети будуть у Кабміна Свириденко
• Компанії з обслуговування критичної інфраструктури все частіше замовляють повнопривідну спецтехніку
• Renault представляє президентський Renault Rafale
• В Україні збільшується попит на вантажівки JAC N56 з подвоєною кабіною
• В Німеччині випробували електрокар на витривалість. Які результати отримали за 4 роки та 160 00 км?
• Geely викупить всі вільні акції Zeekr і прибере його з бірж США. Що це значить для нас?
• Ліквідовано ще одну схему контрабанди авто під виглядом допомоги ЗСУ
• В Україні активізують забудову спецтехніки для будівельників та аграріїв на шасі JAC N180 4×4
• Група Renault призначила тимчасового виконавчого директора
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Cezet (CZ)
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Незабаром нас очікує лавина мотоциклістів. Ворог готує величезне угрупування
• В Україні з`явились нові коди на автомобільних номерах. Що вони означають?
• Ще одна військова частина ЗСУ пересідає на мотоцикли, але не для штурмів
• Розробки Toyota можуть завершити еру електромобілей
• У Німеччині вартість зарядки електрокара перевищила вартість бензину
• Прикордонники знайшли найкращу заміну вантажівкам ГАЗ-66
• В Україні новий лідер серед електромобілей
• Що зараз залишилося від легендарного заводу Cezet (CZ)
• Найдешевший електрокар від BYD за рекордний термін досяг 1 млн. виготовлених авто
• Яким був перший автобус українського виробництва
• Бельгія замовляє ще 100 зчленованих електричних автобусів IVECO
• Продажі мотоциклів у травні встановили справжній рекорд в Україні
• У Києві знесли останню "літаючу" автозаправку за японським проектом
• Українська САУ “Богдана” отримала нове шасі
• Tesla офіційно озвучила середній строк служби батарей своїх електрокарів
Акції у дилерів...
• На Renault Taliant 2024 року виробництва пропонується акційна ціна
• Не відкладайте моменти на потім – вигода на автомобілі Mitsubishi до 200 000 грн.
• Renault в Україні запустила сервісну акцію «Відчуй літо на повну з вигідним ТО»
• Opet купуй — СТО модернізуй! Стартувала акція для легкових СТО
• На Mazda CX-30 діють спеціальні ціни з вигодою від 83700 грн.
• Volkswagen Crafter пропонується з вигодою до 160 000 грн.
• Спеціальна пропозиція червня: вигода до 55 000 грн* на Mitsubishi Outlander
• Сервісна акція на Toyota від алмазного бренду
• В Україні розпродають останню партію автомобілів INFINITI QX50 за новими цінами
• ALMAZ GROUP & Lexus RX350h: акційна пропозиція
• Renault в Україні запускає сервісну акцію «Дизайн: легкосплавні диски»
• На Mazda CX-30 та Mazda CX-5 діє спеціальна пропозиція
• В Україні пропонуються офіційні перевірені автомобілі CUPRA з пробігом
• В Лексус Дніпро діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Lexus
• Для автомобілів VW Group 5+ років діє вигідний масляний сервіс від 2690 грн. | ALMAZ GROUP & CUPRA
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.