У Європі1 Група показала вдвічі кращі результати, ніж ринок, зростаючи у продажах на 3,5%. З продажами автомобілів 1 599 051 штук Група Renault посідає місце на п’єдесталі серед виробників автомобілів із Sandero – бестселером у всіх каналах продажу.
За межами Європи, завдяки міжнародному плану розвитку (International Game Plan), бренд Renault збільшив свої продажі в Бразилії (+10,3%) завдяки моделі Kardian та в Південній Кореї (+80,6%) завдяки запуску Grand Koleos, першого автомобіля нової організації Renault Korea.
Група дотримується своєї ціннісно орієнтованої комерційної політики:
Продажі роздрібним клієнтам в Європі становлять понад 63% від загальних продажів Групи (+21 пунктів порівняно з середнім показником ринку) з 4 моделями2 у топ-10 цієї категорії.
Продажі у сегментах C та вище в Європі становлять 30% від загальних продажів Групи. Бренд Renault випустив у цьому році Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale, а Dacia представила модель Bigster, яка з’явиться в дилерських центрах навесні 2025 року.
Група Renault продовжує свій електрифікаційний наступ, з 34,7%3 продажів електрифікованих авто від її загальних продажів в Європі (+4,3 пункти порівняно з 2023 роком).
Продажі гібридних автомобілів збільшилися на 45%, зараз вони становлять 25,5% від загальних продажів Групи (+7,5 пунктів порівняно з 2023 роком). Бренд Renault зміцнив своє друге місце в Європі з 40% продажів гібрижних автомобілів від усіх продажів автомобілів з ДВЗ.
Електричні автомобілі становлять 9,0% від загальних продажів Групи Renault за перехідний рік у плані продуктів. Це вже починає відображатися в міксі 4-го кварталу, який становить більше 12%, майже на 5 пунктів більше, ніж у решті року. Для бренду Renault 13,0% від продажів становлять електричні автомобілі. З жовтня у Франції продається Renault 5 E-Tech Electric, який став найпродаванішим електричним автомобілем у листопаді та грудні.
Портфоліо замовлень Групи в Європі на кінець грудня 2024 року складає близько 2 місяців прогнозованих продажів.
У 2025 році Група планує запустити 7 нових автомобілів4:
Для підтримки електрифікаційного наступу в Європі, зокрема, серед інших: Renault 4 E-Tech Electric, Dacia Bigster, Alpine A390 та Mobilize Duo & Bento.
В рамках Міжнародного плану розвитку (International Game Plan), для отримання частки ринку в стратегічних регіонах.
Згідно з даними ACEA's European scope
2 Sandero, Duster, Clio і Captur
3 Попередні дані на кінець грудня на основі частини європейських ринків: Франція, Німеччина, Італія, Іспанія, Об’єднане Королівство, Бельгія, Люксембург, Нідерланди, Норвегія, Румунія, Словенія та Швейцарія.
4 Без урахування двох фейсліфтів
Бренд Renault
Найпродаваніший французький бренд у світі, у 2024 році, Renault зафіксував 1 577 351 продаж (PC+LCV) і продовжує зростати (+1,8% порівняно з 2023 роком).
У Європі Renault зріс на 3,3% на ринку, що збільшився на 1,7%, досягнувши 1 009 672 проданих автомобілів, завдяки Франції (+0,4%), Іспанії (+10,8%), Великій Британії (+21,4%) та Італії (+6,7%). Бренд продовжує свою стратегію, орієнтуючись з одного боку на визнану гібридну пропозицію (40% продажів від автомобілів з ДВЗ), а з іншого боку — на 100% електричну пропозицію, що отримала дві нагороди "Автомобіль року" (Scenic E-Tech Electric, COTY 2024, і Renault 5 E-Tech Electric, COTY 2025, найпродаваніший електричний автомобіль у Франції в листопаді та грудні).
У сегменті легких комерційних автомобілів бренд є лідером1 в Європі з 310 458 реєстраціями (+4,6% порівняно з 2023 роком).
За межами Європи Renault зафіксував зростання на ринках, де були запущені нові моделі. Завдяки Kardian бренд збільшив продажі на 10,3% у Бразилії та на 7,2% в Марокко. Grand Koleos, перший автомобіль нової організації Renault Korea, забезпечив зростання на 80,6% у Південній Кореї.
Слідуючи своїй ціннісно орієнтованій стратегії, Renault продовжив наступ у сегментах C і вище, запустивши Scenic E-Tech Electric, Symbioz та Rafale. Більше того, продажі роздрібним клієнтам склали більше половини продажів бренду.
У 2025 році Renault продовжить свій електрифікаційний нвступ з комерційним запуском Renault 4 E-Tech Electric і розширенням Renault 5 E-Tech Electric на різних ринках, підкріпленим новою версією з батареєю на 40 КВт•год.
Бренд Dacia
Бренд Dacia зафіксував 676 340 продажів по всьому світу у 2024 році (+2,7% порівняно з 2023 роком) і досяг рекордних часток ринку, особливо в Італії (+13,1%), Марокко (+16,3%), Іспанії (+12,4%), Бельгії та Люксембурзі (+15,4%). Цей результат зумовлений сильною продуктовою стратегією, базованою на чотирьох ключових моделях: Sandero, Duster, Jogger та Spring. Цей тренд продовжиться й у 2025 році з випуском моделі Bigster, для якої відкрито замовлення на початку січня, а в дилерських центрах вона з'явиться навесні 2025 року. Dacia також зміцнила свої позиції серед брендів, що продаються найбільше роздрібним клієнтам, що є її основною цільовою аудиторією. Dacia Sandero, знову з 2017 року, є найпродаванішим автомобілем серед приватних клієнтів, а також, у 2024 році, найпродаванішим автомобілем серед усіх каналів продажу.
У 2025 році бренд має намір продовжити свою стратегію, орієнтуючись на основні потреби, розширюючи свою присутність у сегменті C з моделлю Bigster та фокусуючись на електрифікації з трьома моделями з гібридними силовими установками (Jogger, Duster та Bigster).
Бренд Alpine
Вже четвертий рік поспіль Alpine фіксує зростання своїх продажів (+5,9% порівняно з 2023 роком) з 4 585 проданими автомобілями. Італія (+37,5%), Велика Британія (+24,9%), Іспанія (+19,3%) та Німеччина (+10,6%) стали основними ринками, що сприяли зростанню бренду. 2024 рік став переломним, оскільки розпочався електричний наступ Alpine з моделі A290 — його першого повністю електричного спортивного хетчбека, який також отримав нагороду "Автомобіль року 2025".
У 2025 році бренд додасть до свого Dream Garage модель A390 — повністю електричний спортивний фастбек, і продовжить міжнародну експансію, зокрема в Ірландії та країнах Північної Європи (Норвегія, Фінляндія та Данія).
Бренд Mobilize
З жовтня 2024 року Mobilize відкрив замовлення на Duo в двох версіях — з водійським посвідченням та без нього. Орієнтуючись на надання простих та доступних рішень для зарядки електричних автомобілів, бренд також розширив свою пропозицію за допомогою Mobilize Power — своєї двонаправленої домашньої зарядної служби, яка зараз доступна для Renault 5 E-Tech Electric та Alpine A290. Mobilize також продовжує розширювати свою мережу швидких зарядних станцій Mobilize Fast Charge у Франції та Італії після підписання угоди з Autostrade per l'Italia.
|