Памʼятаєте Луцький автозавод (ЛуАЗ), а згодом ПрАТ «Автомобільна компанія «Богдан Моторс»?
Так от, у вересні 2024 року приміщення і землю збанкрутілого луцького підприємства за 250,5 мільйона гривень викупила місцева фірма «ЖК Дрім таун», пов’язана із будівельною компанією «Єврохолдінг». Придбала цілком законно і на конкурентних засадах через Prozorro, але в цій історії є одне велике "АЛЕ". . |
Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік
З досвіду ми вже знаємо, що стається з промисловими підприємствами, після того, як вони переходять у власність до девелоперів. Прикладів - безліч. То ж є величезний ризик, що ЛуАЗ-Богдан ми теж втрачаємо прямо зараз. Хоча це й був найбільший за потужністю і найновіший за оснащенням автобусний завод в Україні з усіх існуючих наразі.
Верховний Суд остаточно визнав АК "Богдан Моторс" банкротом
Стало відомо, хто став власником деяких активів заводів "Богдан Моторс" у Черкасах та Луцьку
Мабуть не потрібні нам ані автобуси, ані тролейбуси, ні електровантажівки - які виробляло і могло виробляти це підприємство. Невже потрібно знищити все, щоб потім зрозуміти, що виробництво сучасної техніки - це і був наш шлях до справжньої незалежності і заможності. І що виробництво техніки - це набагато важливіше для економіки, ніж чергові декілька будинків.
Які українські автовиробництва залишилися в строю
Як починався сегмент електричних вантажівок в Україні. Хто був першим?
Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів
Сумно це спостерігати, коли нічого не можеш вже змінити. Так, це вже приватна власність і з нею власник може робити, що забажає. Але ж… Ми розуміємо куди може завернути доля цього підприємства.
Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв
Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку
На Луцькому автозаводі спростували відродження виробництва «Волинянки» і бренду ЛУАЗ
Поки на підприємстві продовжує працювати виробник автобусів "БАС Мотор", який останні роки і оперує автобусним бізнесом після банкуртства самого заводу. Але знаходиться там він на умовах оренди, яка рано чи піздно має завершитися. Тому вся надія, що в збереження легендарного заводу втрутиться місцева влада, громада і обласні чиновники.
Слідкувати за подальшою долею ЛуАЗу-Богдану можна у Телеграм-каналі AC Garage News, який висвітлює події на авто ринку України.
Історія заводу "ЛуАЗ"
|