Насправді, Mercedes-Benz S-Class незмінно тримав лідерство у F-класі, тобто найпрестижнішому сегменті преміальних седанів, навіть ще напередодні війни. Потім частка покупців престижних седанів почала падати, але з'явилася альтернатива у вигляді електричного EQS, що тим не менш давало марці з "зіркою" можливість залишатися лідером в колі покупців найпрестижніших седанів.
Але за підсумками 4 місяців 2025 року ми вже не бачимо Mercedes-Benz S-Class у лідерах, не має там і EQS. А натомість, лідирують вже зовсім інші моделі - BMW 7-серії, та Audi A8.
То чи свідчить це про те, що закінчилася епоха домінування Mercedes-Benz, як виробника №1 преміальних авто у світі?
Підсумки продажів (одиниць) нових легкових автомобілів F-сегменту на українському ринку
Поки це питання - риторичне. Скоріше тут зійшлося багато різних факторів, які призвели до втрати лідерства у важливому сегменті для преміального виробника на українському ринку. Але те, що до цього все йшло останні 4 роки - це теж прослідковується, бо раніше до показників S-Class навіть близько ніхто підійти не міг.
Підсумки продажів (одиниць) нових легкових автомобілів F-сегменту на українському ринку у 2023-2024 рр
Але все міняється. І тепер вже не "шестисотий" ("пятисотий", "трьохсотий") є атрібутом успіху бізнесу чи влади.
До речі, ті ж процеси можна побачити і у Європі. Все більше керівників держав та урядів віддавали перевагу Audi A8 чи BMW 7-серії, ніж MB. А це - дуже показовий тренд.
Епоха домінування Mercedes-Benz добігає кінця.
|