Роком раніше було озвучено припущення, що Skyline-кросовер, швидше за все, стане глобальною моделлю та повторюватиме Infiniti QX55, який, у свою чергу, є купеподібною версією QX50. Під капотом у QX55 - дволітровий турбомотор VC-Turbo зі змінним ступенем стиснення, який у російській специфікації розвиває 249 кінських сил. Коробка передач - варіатор Jatco з гідротрансформатором та імітацією восьми передач. Привід повний, з багатодисковою муфтою електроннокерованої підключення задньої осі.
Проте тепер японські ЗМІ пророкують майбутньому Skyline Crossover гібридну установку, що дебютувала на концепті IMQ.
Йдеться про гібридну систему e-Power другого покоління, яка вже встановлюється на серійні автомобілі: наприклад, у березні 2022 року її одержав європейський Nissan Qashqai. У рух автомобіль наводиться за рахунок електромоторів, а півторалітровий ДВС зі змінним ступенем стиснення виконує функцію генератора, підживлюючи тягову батарею.
В даний час у модельній лінійці Nissan є седан Skyline, але доступний він тільки на внутрішньому ринку. Модель актуального 13-го покоління виробляється з 2013 року, а влітку 2019 її піддали плановому рестайлінгу. За межами Японії чотиридверка продається як Infiniti Q50.
Такой же, но лучше. Тест-драйв нового Nissan Qashqai
|