Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень : Авто новини від AUTO-Consulting - Верховина

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Верховина
• Коли і як з'явивилася назва "Верховина" на львівських мопедах
• В Украине нашли редкий мопед Верховина-3 Турист
• Каким был первый советский скремблер – мопед Верховина-6 Спорт
• В Украине нашли редкий мопед Верховина-6 Спорт
• В Украине нашли редчайший львовский мопед Верховина-Турист
• Какими были все поколения мопедов "Верховина" львовского мотозавода
• В Украине вернули в строй самый ранний мопед Верховина-1
• Почему название мопедов «Верховина» заменили на «Карпаты»
• В чем был секрет популярности мопедов "Верховина"
Ще по Верховина...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень

виробництво автомобілей | Опубліковано - 2022-07-16 20:36:48 (7782 разів прочитано)
Як Львівський мотозавод застосовував результати маркетингових досліджень споживачів - Верховина
Прийнято вважати, що за часів СРСР на думку споживачів взагалі не зважали. Навіщо, коли у епоху тотального дефіциту і так все куплять. Але, як дослідив AUTO-Consulting, були приклади, коли результати маркетингових досліджень не тільки враховувались, а фактично за їх підсумками створювались нові моделі, які потім ставали успішними. Саме за підсумками маркетингових досліджень з'явилася у 1978 році модель мокіка ЛМЗ-2.158С "Верховина-6 Спорт" на Львівському мотозаводі. І сьогодні AUTO-Consulting розкаже, як це було.


Цей приклад був описаний у журналі "Технічна естетика" №3 за 1979 р. Вперше, на Львівському мотозаводі зрозуміли корисність досліджень ще у 1969 році. Тоді було проведено перший експеримент, який дав змогу з'ясувати причини появи небувалої кількості, навіть для СРСР, залишків мопедів у 40000 шт в торговельній мережі. Тоді на ЛМЗ був створений відділ з вивчення та формування купівельного попиту. Методичну допомогу у проведенні досліджень надали Львівський торговельно-економічний інститут та філія ЦНДЛЗ. Було розіслано понад 4,5 тис. анкет, з яких повернулося понад 2,5 тис. з відповідями. За підсумками цього дослідження було скориговано проектну концепцію моделі «Верховина-4», причому особливо ретельно опрацьовувалися виділені в анкетах блоки та вузли майбутнього мопеда.



Це дало надзвичайні результати, бо "Верховина-4" і досі вважається однією з найдосконаліших моделей того часу. І вона у багатьох аспектах випереджала головного конкурента - продукцію ризького заводу "Саркана Звайгзне".



Другий раз результати маркетингових досліджень Львівський мотозавод застосував у 1977-1978 роках, при розробці сімейства мокіків "Верховина-6". Дослідженнями було виявлено істотну зміну у віковій структурі споживачів мопедів. Якщо 1970 року головними споживачами мопедів були люди віком від 30 до 49 років, то 1978 року перше місце посіла група споживачів до 20 років (34%), тобто - підлітки. А друге місце займали споживачі віком від 50 років, у яких були зовсім інші вподобання.



І тоді на базі моделі «Верховина-6» було створено дві модифікації, що відповідають перевагам двох крайніх груп споживачів: моделі «Верховина-Спорт» та «Верховина-Турист». Крім того, головною моделлю залишалася ЛМЗ-2.158 "Верховина-6", як хедлайнер усього сімейства.





Поява двох модифікацій призвела до нечуванного попиту. Під час розробки молодіжної моделі «Верховина-Спорт» було поставлено завдання створення образу кросового мікромотоцикла. Глушник був переміщений вгору, щитки коліс було піднято, прибрано багажник. На паливному бачку з'явився планшет, який може бути вкладена схема траси. В цілому модель набула спортивного, динамічного характеру. І це був справжній хіт, бо нічого подібного у СРСР просто не існувало.





У поєднанні з невеликою вартістю ("Верховина-6 Спорт" коштувала 228 рублів, тоді як звичайна "Верховина-6" - 226 руб) нова модель користувалася шаленним попитом. За 1978-1982 роки було продано 66980 екземплярів. Модель "Верховина-6 Турист" розійшлася трохи меншими обсягами, а загалом сімейство "Верховина-6" стало наймасовішим за усю історію ЛМЗ - їх було виготовлено 1 млн 5 тис одиниць. Це майже 25% від усього виробництва Львівського мотозаводу з 1958 по 1997 роки.

Більш подробно про ці мопеди дивіться у відео-сюжетах:



FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі виробництво автомобілей


Цікаве по темі...
• Volkswagen розмірковує над закриттям заводів у Німеччині
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
• BYD досягне обсягу виробництва, як у Ford
• Робітникам двох заводів Volkswagen у Німеччині не уникнути звільнення
• Hyundai випустив 100 млн. автомобілів по всьому світу
Головні новини
• За підтримки "Вольво Україна" стартував пілотний проєкт підготовки жінок-водіїв
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Українські військові отримали ще 4 всюдиходи на базі Iveco
• Яким буде повністю новий Jeep Compass. Перший ескіз
• Кременчук отримав автобуси від Мілана
• У Києві вперше конфіскували Range Rover у матері депутата
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• Уряд закрив шпарину у законодавстві, яка давала змогу мінімізувати податки з продажу авто
• Головні тренди ринку вантажівок, які демонстрували у Ганновері
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• На Паризькому Автосалоні 2024 CITROEN представить повністю оновлений модельний ряд
• Чим MAN здивував на виставці IAA Transportation 2024 у Ганновері
• Renault на прикладі нового концепту демонструє зміну підходу до проектування та виробництва автомобілів
• Завод комунальної техніки АЛЬФАТЕКС вже виробляє техніку для зими
• В Україну поставлять ще 12 САУ CAESAR
• В Україні дебютував паливозаправник на новому середньотонажному шасі Daewoo Dexen
• Mitsubishi оновила Outlander PHEV. Що змінилося?
• Ринок вантажівок у вересні демонстрував потужне зростання
• BMW XM отримав виконання з 900 к.с.
• За цей рік тільки одна програма вже підготувала більше 200 жінок-водіїв вантажівок
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• Донеччину відновлюватимуть самоскиди на базі шасі JAC N350
• Renault готує недорогий кросовер трохи більший за Duster
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• Новий Nissan Qashqai встановив світовий рекорд
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• Які типи номерних знаків існують в Україні та як їх вибрати?
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні стартують продажі електрокара за 347 тис. грн.
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
Акції у дилерів...
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.