Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв: Авто новини від AUTO-Consulting - електробус

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика офіційний Ford Mustang Mach-E
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: електробус
• В Україні пропонується вся лінійка автобусів та електробусів Otokar
• В Україні завершують розробку сучасного електробусу
• Інноваційні технології в електротранспорті: погляд світового виробника електробусів TEMSA
• Мерія Харкова хоче придбати в кредит 30 електробусів
• В Одесі планують закупити 30 нових електробусів
• TEMSA пропонує на українському ринку електробуси із запасом ходу до 350 км
• Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв
• Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку
• Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів
• Якісний перелом: У ЄС цього року продажі електробусів перевищать збут автобусів з дизелем
Ще по електробус...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Україна

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв

ринок автобусів | Опубліковано - 2023-05-02 08:12:45 (5361 разів прочитано)
Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус
Тема впровадження електротранспорту в комунальну сферу важлива, адже стабільний маршрут та автобаза якнайкраще відповідають впровадженню тих же електробусів, принаймні у великих містах. AUTO-Consulting пропонує невеличку ретроспективу впровадження електротранспорту в Україні.
Чи зможе Україна виробляти власні електробуси та виконати вимоги закону №8172. Думка головних операторів ринку

2015 рік. Львівський електробус Електрон Е191
"Концерн-Електрон" розробив перший український електробус ще наприкінці 2015 року. Минулого року він вийшов на лінію у Львові і справно відпрацював понад 9 місяців, перевізши понад 250 тис. пасажирів. А 30 березня львівський електробус привезли до Києва на виставку City Trans Ukraine. Показово, що після інтенсивної роботи на маршруті, Електрон Е191 мав вигляд як новенький.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

Зате заводчани тепер можуть оперувати цілком реальними даними і характеристиками свого електробуса. Пробіг на одній зарядці Електрон Е19101 становить 225 км з повним завантаженням у режимі міського маршруту. Як повідомив AUTO-Consulting президент "Концерну-Електрон" Юрій Бубес: "Під час випробувань із частковим завантаженням по трасі електробус досягав пробігу 350 км. Але важливо, що собівартість перевезень на електробусі Е191 у 10 разів нижча, ніж на аналогічному автобусі з дизельним двигуном. Крім того, це повністю екологічно чистий і безшумний транспорт".

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

2016 рік. Наскільки вигідно використовувати електробус на маршрутах. Результати комерційної експлуатації
У Києві продемонстрували український електробус після експериментальної експлуатації на маршрутах у м. Луцьк. Проект електробуса повністю себе виправдав, за два роки вже на двох екземплярах вдалося зібрати унікальну статистику щодо витрат, часу заряду і зносу транспорту.

Нагадаємо, що перший український електробус був побудований транспортниками фірми "Санрайз" (м. Луцьк) на базі автобуса Богдан А091. Він оснащений двома електродвигунами, сумарною потужністю 120 кВт, які працюють від акумуляторів, розрахованих на 3000 циклів зарядки/розрядки. Електробус витрачає 50-55 кВт електроенергії на 100 км шляху залежно від рельєфу місцевості і може проїхати без підзарядки 180-220 км.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

Електробус було запущено в комерційну експлуатацію на маршрут, він щодня приносить економію до 1000 грн. Під час багатоденних замірів було визначено, що 1 км пробігу на електробусі коштує 1,83 грн, (за умови заряду за нічним тарифом), тоді як витрати на 1 км у дизельного аналога досягали 4,96 грн. Місткість – однакова з дизельним "Богданом" – 45 осіб.

2016 рік. Український електробус Богдан обладнали системою швидкої підзарядки
Луцький автозавод корпорації "Богдан" виготовив перший електробус для Польщі Богдан А701.00. Розробити з нуля кузов електробуса заводчанам довелося в найкоротші терміни – всього за два місяці. Дооснащенням електробуса займалася вже польська фірма, яка обладнала його системою швидкої підзарядки.

Тепер електробус Богдан А701.00 може заряджатися не тільки на кінцевих зупинках, а й на маршруті. Винахід простий у своїй геніальності. На окремих зупинках, які перетинаються з тролейбусною мережею, електробус за допомогою підйомних пантографів живиться енергією. Притому, поповнити запас енергії він може під час зупинки, поки відбувається посадка-висадка пасажирів.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

За даними AUTO-Consulting, електробус Богдан А701 має запас ходу в 120 км. Як згадує тодішній директор Луцького заводу АСЗ №1 Микола Джула: "Кузов для нього робили з використанням неіржавіючої сталі – він у 2,5 раза дорожчий, ніж із чорного металу, але має запас міцності на довгі роки. До того ж, електробус уже отримав євросертифікат. За умовами контракту, електробус нам потрібно було випустити за 2 місяці, а переговори тривали майже півроку. Коли ми передавали електробус, я тоді нашим партнерам сказав, що ми довше торгувалися, ніж робили машину".

2018 рік. Чернігівський автозавод веде переговори про виробництво електробусів
Представники китайського підприємства відвідали ЗАТ "Чернігівський автозавод" (ЧАЗ), щоб оглянути потенціал підприємства на предмет створення об'єднаної виробничої бази з виготовлення електробусів.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

2019 рік. Завод "Богдан" почне випускати електробуси у 2020 році
Конструкторське бюро "Автомобільної компанії "Богдан Моторс" завершило розробку нової моделі електричного автобуса і вже ведуться роботи з виготовлення передсерійного зразка. Новий електробус "Богдан" уже наступного 2020 року буде серійно вироблятися на потужностях заводу в Луцьку.

Новий "Богдан" матиме 12 метровий кузов із нержавіючої сталі та абсолютно низький рівень підлоги. Автобус призначено для перевезення пасажирів за міськими маршрутами. Пасажиромісткість становитиме щонайменше 80 пасажирів.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

За словами розробників, характеристики електробуса залежатимуть від комплектації: пробіг на одній зарядці від 200 км, сумарна потужність двигунів 260 кВт, максимальна швидкість понад 70 км/год.

Нагадаємо, корпорація вже має досвід у виробництві екологічного громадського транспорту: електробус "Богдан А70100" було виготовлено у співпраці з польськими фірмами "Ursus" та "Enika". Наразі він успішно експлуатується на маршрутах міста Люблін. Крім того, "Богдан" виготовляє 12-метрові кузови електробусів для французької компанії Bluebus, з якою 2019 року було укладено новий контракт на постачання продукції. Випускали в Луцьку й електричну вантажівку на замовлення данської компанії BankeElectromotive.

2020 рік. Львів анонсував закупівлю 250 електробусів у концерну "Електрон"
Концерн "Електрон", Львівська міська рада, ЛКП "Львівелектротранс" і приватний перевізник "Екопастранс" підписали меморандум, що передбачає закупівлю містом 250 електробусів, з яких 200 одиниць закуплять приватні перевізники.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

Як наголосили учасники підписання документа, для Львова електротранспорт визначено як пріоритетний у розвитку міста. Приватні перевізники ретельно вивчили чотирирічний досвід експлуатації першого, поки що єдиного електробуса "Електрон" і вирішили практично повністю оновити весь свій рухомий склад і замінити старі маршрутки на парк із 200 сучасних, екологічно чистих та економічних машин, а 50 електробусів поповнять парк комунального перевізника міста.

2020 рік. Україна планує до 2030 року замінити всі міські автобуси на електротранспорт
Україна підтримує використання в містах екологічних видів транспорту, тому в рамках Національної транспортної стратегії до 2030 року планує повністю замінити весь міський громадський транспорт на електричний і створити відповідну інфраструктуру для цього. Про це повідомив Владислав Криклій – Міністр інфраструктури України сьогодні, 19 листопада, під час Global e-Mobility Forum, організованому Міністерством клімату та навколишнього середовища Республіки Польща.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

2021 рік. Київ придбає 17-20 електробусів та провів тестування різних моделей
Як повідомив заступник голови КДМА Олександр Густелев, Київ придбає 17-20 електробусів і замінить ними дизельні автобуси на деяких маршрутах.

КП «Київпастранс» протягом двох років провадило тестування різних моделей електробусів на реальних маршрутах, з тим щоб визначитися з оптимальними характеристиками майбутнього електротранспорту.

Як в Україні намагалися впроваджувати електробуси. Ретроспектива гучних заяв - електробус

Взимку у Києві проходили випробування білоруського електробуса МАЗ-303Е з батареєю на 285 кВтг та запасом ходу 300 км. Але ще у 2021 році Україна запровадила спецмита у розмірі 35% на автобуси та шасі з Білорусі, тому цю машину перестали розглядати, як майбутнього претендента на закупівлю.

Зверніть увагу на дати – все це відбувалося до повномасштабної війни! Але, як бачимо, майже нічого із задекларованого не було втілено в життя. Інакше вже зараз, принаймні, міськими маршрутами могли б курсувати тихі та чисті електробуси. І не треба було заради цього підписувати закон №8172 й тим більше чекати аж до 2036 року...

Чи зможе Україна до 2036 року повністю перейти на електробуси. Думка провідних операторів

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Україна Всі новини по темі ринок автобусів


Цікаве по темі...
• Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік
• Вінничина отримала 30 автобусів українського виробництва
• В Сумах стартувало виробництво міських автобусів
• Які електроавтобуси пропонують в Україні та світі. Огляд світових виробників
• В Україні пропонується вся лінійка автобусів та електробусів Otokar
• Київ отримав 22 пасажирські автобуси Arriva
• В 2024 році Temsa планує зайняти 10% ринку автобусів в Україні
• Уряд простимулює виробництво автобусів та спецтехніки в Україні
• У Вінниці випустили партію нових тролейбусів
• В Івано-Франківську запускають програму навчання водіїв-жінок для комунального транспорту
• У Вінницю поставили 2 автобуси VDL
• В Україні стартують продажі великих туристичних автобусів Temsa HD
Головні новини
• Які цікаві світові новинки представлені за останній тиждень
• В Україні стартують продажі великих туристичних автобусів Temsa HD
• Мерія Лондона буде передавати авто, що здані на утилізацію. На черзі - перші 50 швидких
• Для Ford Trucks доступний повний асортимент олив Opet
• Уряд затвердив механізм підтримки виробничих проектів. Які інвестори можуть розраховувати на компенсації витрат
• На шасі DAYUN виконали автомобіль для обслуговування та ремонту контактних мереж
• Iveco розширює партнерство ще з одним виробником
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• Заряджена легенда: У чому переваги офіційного Ford Mustang Mach-E перед версіями з ринку США
• Які шедеври світового автопрому створив Марчелло Гандіні
• Стало відомо, хто сприяв підписанню меморандуму Міноборони з південнокорейським виробником пікапів
• ООН придбала машини для розмінування Харківщини
• Ford Trucks та IVECO підписали Меморандум про взаєморозуміння
• Стала відома ціна першого електромобіля Xiaomi
• Європарламент схвалив нові стандарти викидів Євро-7
• Український виробник пропонує сток дорожніх комбінованих машин МДКЗ на базі JAC N120
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У Вінницю поставили 2 автобуси VDL
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
• Tatra збільшить виробництво до 2500 вантажівок в рік
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Потужний український виробник автобусів реформував виробництво і отримав експортний контракт на 2024 рік
• Стали відомі подробиці нової версії САУ "Богдана"
• Вінничина отримала 30 автобусів українського виробництва
• В Сумах стартувало виробництво міських автобусів
• Великий український автохолдинг запустив продаж вживаних автомобілів з гарантією
• В Україні знайшли рідкісну мотоколяску Київського мотозаводу
• В Україні з`явився ще один виробник автокранів
• В Урядових колах заговорили про 10% податок на купівлю авто
• Українським прокурорам і поліцейським передали 50 нових Toyota Land Cruiser Prado
• В Україні з’явився один з найдорожчих електрокросоверів
• В Україні пропонується вся лінійка автобусів та електробусів Otokar
• Чим здивував Женевський автосалон 2024
• У лютому український авторинок продовжив зростати. Статистика продажів
• На український ринок поставлять велику партію найдоступніших пікапів
• Українські виробники пожежної автотехніки опинилися на межі банкрутства через зупинку закупівель ДСНС
Акції у дилерів...
• В Україні стартувала сервісна акція на Renault «Обслуговування підвіски з вигодою до 25%»
• На автомобілі SEAT 2023 року діють спеціальні ціни
• У дилерів Volkswagen доступна партія кросоверів VW T-Roc за спеціальними цінами
• На популярні моделі Mazda в Україні діють спеціальні цінові пропозиції
• Сезон ваших переваг. В Україні ще доступні автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва за спеціальною ціною
• Характер, що надихає. BMW 3 серії в наявності за спеціальною ціною
• В березні на Renault Koleos та Renault Captur діють акційні ціни
• Акція від Opet для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки
• Розпочни сезон з Honda. На мотоцикли Honda діють спеціальні ціни
• На динамічний фастбек PEUGEOT 408 2023 року знижено ціни
• Сезон ваших переваг. На автомобілі BMW 2022 та 2023 років виробництва діє спеціальна пропозиція
• Спільна акційна пропозиція від Opet та АВТЕК
• 7-місний кросовер Mazda CX-9 доступний по спеціальній ціні від 1 539 500 грн.
• На Mazda CX-5 діє спеціальна цінова пропозиція
• Renault в Україні запускає вигідну сервісну акцію по заміні оливи двигуна
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.