Однак обіцянка японського автовиробника щодо твердотільного акумулятора, здатного проїхати понад тисячу кілометрів, починаючи з 2027 року, змусила деяких критиків забрати свої слова після того, як вони роками критикували повільний підхід компанії до електрифікації. Тепер, однак, здається, що обіцянка безтурботного водіння електромобіля на 1000 км без підзарядки буде доступна лише дуже обмеженій кількості людей.
Ситуація нагадує революцію з паливними елементами, тільки цього разу без водню. Натомість, перші електромобілі Toyota з твердотільними батареями, будуть обчислюватися тисячами. Не сотнями тисяч, та не мільйонами.
Ця новина надійшла від самої Toyota через видання Automotive News, яке повідомляє, що партнерство з нафтохімічною компанією Idemitsu дасть достатньо елементів лише для кількох тисяч автомобілів у 2027-2028 роках.
Коли обидві фірми оголосили про своє партнерство минулого місяця, вони заявили, що однією з головних цілей є створення основи для "повномасштабного" масового виробництва в 2030 році, але, як стверджує Toyota, Idemitsu зможе виробляти кілька тисяч тонн свого сульфідного твердого електроліту вже на початку наступного десятиліття, що буде достатньо для більш ніж 10 000 автомобілів.
У глобальному масштабі, де виробник bZ4X хоче продати не менше 3,5 мільйонів електромобілів до 2030 року (включно з Lexus), 10 000 автомобілів з твердотільними батареями здаються краплею в морі. Це означає лише те, що переважна більшість електромобілів, які продаватиме японський автоконцерн, живитимуться від більш традиційних літій-іонних акумуляторів.
З 2026 року вони пропонуватимуть понад 800 км запасу ходу, тоді як електрокар з революційною технологією, який має з'явитися у 2027-2028 роках, збільшить цей показник до понад 1000 км. Більш доступна версія з літій-залізо-фосфатною батареєю (LFP) з'явиться приблизно у 2026-2027 роках, та забезпечить запас ходу на повному заряді понад 600 км, згідно з даними Toyota.
Що стосується твердотільного акумулятора на 1200 км, то він має з'явитися після 2028 року, але точні терміни його впровадження невідомі.
Toyota перероблятиме акумулятори зі старих гібридів для використання в нових автомобілях
|