Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км: Авто новини від AUTO-Consulting - CITROEN

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: CITROEN
• На Паризькому Автосалоні 2024 CITROEN представить повністю оновлений модельний ряд
• Citroen експериментує зі спеціальними версіями для меломанів
• CITROEN CX святкує 50-річний ювілей
• Citroen поставив фармацевтичній компанії партію авто в лізинг
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• В Україні оголошено ціни на новий CITROEN Jumpy
• Укртелеком закупив майже 300 автомобілів CITROEN в лізинг
• Порівнюємо електричні кросовери: Citroen e-C4 vs Nissan Qashqai e-power
• Новий CITROEN SpaceTourer вже прямує в Україну. Оголошено ціни
• В Закарпатській, Волинській та Чернівецькій областях оголошено тендер на дилерство PEUGEOT, CITROEN та OPEL
Ще по CITROEN...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км

ринок автомобілів | Опубліковано - 2024-02-09 15:44:23 (2522 разів прочитано)
Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN
Можливість спокійно здійснювати далекі подорожі є однією з головних перешкод для сприйняття електричних моделей потенційними клієнтами-покупцями. У відповідь на це багато виробників почали пропонувати моделі зі значним діапазоном автономного пробігу, але з важкими та великими акумуляторними батареями – це впливає не лише на вартість електромобіля, але й на зростання споживання енергії та, відповідно, зменшення автономного пробігу. Однак Бренд CITROЁN свідомо обрав інший шлях, віддавши перевагу акумуляторам розумного оптимального розміру: компактним, легким, доступним.
Щоб реально це продемонструвати, Бренд CITROЁN співпрацює з UTAC, провідною та визнаною у світі тестовою групою в галузі автомобільних випробувань, що проводить нормативні сертифікації та технічні випробовування. Поставлене питання було простим, але дуже важливим: скільки часу потрібно, щоб подолати 1000 км на електромобілі, а саме на Новому CITROЁN ë-C4 X? Схоже питання задає кожен потенційний клієнт-покупець, коли стикається з такими характеристиками, як розмір батареї, сертифікований запас ходу, швидкість заряджання. Водночас, зазвичай бракує повного розуміння, як всі технічні характеристики використовуються – як вони перетворюються на реальні кілометри в реальному світі. Щоб забезпечити певні «контрольні точки», тестовій групі UTAC було доручено провести випробування в абсолютно схожих умовах з електромобілями-конкурентами моделей CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X, а саме: Renault Mégane e-Tech, Volkswagen ID 3, MG 4.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Підсумки наступні: електромобіль CITROЁN ë-C4 X став найшвидшим у пробігу 1000 км за загальним часом, що включає безпосередньо рух та підзарядку акумулятора – результат становив 11 годин 57 хвилин. Іншим учасникам знадобилося на 14-67 хвилин більше, щоб подолати аналогічну дистанцію. Отримані результати, згідно з вимірюваннями тестової групи UTAC, пояснюються меншим споживанням енергії та оптимізованою тривалістю заряджання, що підтверджує правильність технічного вибору, зробленого для електромобіля-седана CITROЁN ë-C4 X та, відповідно, спорідненого електричного хетчбека CITROЁN ë-C4.

Тьєрі Коскас (Thierry Koskas), генеральний директор Бренду CITROЁN, прокоментував отримані результати: «Тест, проведений експертною групою UTAC, підтверджує наш правильний стратегічний вибір: акумулятор оптимального розміру, який забезпечує достатній запас ходу понад 400 км, знижує вартість першочергової покупки, позитивно впливає на зменшення споживання енергії, й водночас – дозволяє безтурботно подорожувати на далекі відстані завдяки ефективності швидкої зарядки. Використання електромобілів серії CITROЁN ë-C4 можливе на щоденній основі, для будь-яких умов та подорожей – я підтверджую цю ефективність у реальних умовах під час своїх власних подорожей».

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

01. Підсумковий протокол випробувань
Чотири моделі електромобілів, що проходили випробування UTAC на трасі Мортефонтейн (Mortefontaine), та отримані результати:

Модель / Батарея / Пробіг (за WLTP в змішаному циклі) / Вага
Citroën ë-C4 X 54 kWh 420 km 1 603 kg
MG 4 64 kWh 435 km 1 694 kg
Renault Mégane 60 kWh 450 km 1 670 kg
Volkswagen ID 3 58 kWh 425 km 1 790 kg

Ці моделі електромобілів тестувалися протягом двох днів за ідентичної погоди, дотримуючись аналогічного маршруту та умов випробувань:
- Рух зі стабільною швидкістю 120 км/год. на високошвидкісному кільці траси Мортефонтен (Mortefontaine).
- На початку тесту електромобіль заряджається до 100% стану заряду акумулятора (SOC).
- Рух припиняється, коли рівень заряду акумулятора досягає 10% ємності акумулятора.
- Потім електромобіль заряджається до 80% ємності акумулятора. Заряджання відбувалося на зарядних станціях потужністю 100 кВт та зарядних станція потужністю 50 кВт, відповідно до можливих потужностей в певному місці.
- Ця послідовність їзди та підзарядки повторюється до досягнення загальної відстані 1000 км.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

02. Отримані результати випробувань
Кожні 100 кілометрів пробігу водії фіксували середнє споживання енергії (кВт*год. на 100 км); отримані наступні результати:

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Загалом для подолання відстані 1 000 км водіям довелося зробити в середньому п’ять зупинок, щоб зарядити акумулятори, при цьому чергуючи зарядні станції потужністю 50 кВт та 100 кВт, що пояснює різний час підзарядки.

03. Переваги електромобілів CITROЁN ë-C4 X та CITROЁN ë-C4, як ідеальних компаньйонів для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей
Вимірювання та дослідження, проведені експертами з тестової групи UTAC, підтвердили факт – електромобіль CITROЁN ë-C4 X потребує менше часу на заряджання та споживає менше енергії порівняно з іншими моделями-конкурентами. Поєднання цих двох факторів дозволило йому подолати залікову тестову дистанцію 1 000 км лише за 11 годин і 57 хвилин, що майже на 15 хвилин краще найближчого конкурента.

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Кілька особливостей та характеристик, що пояснюють цей результат:
Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X мають конструкцію, яка ідеально підходить як для повсякденних коротких поїздок, так і для довготривалих багатокілометрових тривалих подорожей. Адже крім комфорту для повсякденних коротких поїздок, електромобілі серії CITROЁN ë-C4 пропонують усі основні переваги та характеристики, що дозволяють клієнтам спокійно подорожувати навіть на великі відстані:
- компактний розмір й порівняно невелика вага акумуляторної батареї, що забезпечує розумне споживання енергії;
- оптимізований час заряджання завдяки можливості «швидкої зарядки» з потужністю до 100 кВт та оптимізованою кривою заряджання «час/потужність»;
- покращене споживання електроенергії завдяки наявності теплового насосу, а також гігрометричного датчика (вимірює вологість повітря) для оптимізації роботи кліматичної системи;
- новий енергетично-ефективний електродвигун;
- оптимізована аеродинаміка, що включає використання заднього спойлера та аеродинамічні обтічні накладки під кузовом; також використані шини з низьким опором коченню тощо.

Пропозиція моделей, адаптованих до різних потреб різних клієнтів:
Щоб задовольнити потреби різних клієнтів-покупців, електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X доступні з двома варіантами акумуляторів та електродвигунів:
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 100 кВт/136 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 357 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 потужністю 115 кВт/156 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 100 кВт/136 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 50 кВт*год. та запасом ходу до 360 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).
- Електромобіль CITROЁN ë-C4 X потужністю 115 кВт/156 к.с. з літій-іонною акумуляторною батареєю на 54 кВт*год. та запасом ходу до 420 км (за правилами вимірювального циклу WLTP).

Новий CITROEN e-C4 X перемагає у тесті-порівнянні електромобілів на дистанції пробігу 1 000 км - CITROEN

Можливості «швидкої зарядки» для електромобілів CITROЁN
Замість того, щоб постійно возити з собою важкий та дорогий акумулятор, краще мати акумулятор оптимального розміру та ваги, який можна швидко заряджати за потреби – ось головна ідея електромобілів CITROЁN. Можливо це здається дивним на перший погляд, проте виявилось більш ефективно робити регулярні короткі зупинки для підзарядки, ніж долати великі відстані зі значно довшими зупинками.

Серед іншого, цей ефект також пояснюється т.зв. «кривою зарядки» (співвідношення часу заряду та можливої потужності заряду), адже «крива зарядки» поступово спадає зі збільшенням рівня заряду батареї. Тобто, заряджання відбувається швидше на початку, ніж у кінці заряджання акумулятора. Відповідно, потрібно більше часу, щоб зарядити акумулятор від 80% до 100%, ніж від 0% до 80% його ємності. Тому користувачі не тільки економлять час зарядки, але й власні гроші. Оскільки, наприклад на більшості зарядних станцій у Франції, вартість «швидкої зарядки» розраховується за хвилини використання. Тому для тривалої подорожі ефективніше зробити кілька коротких зупинок для заряджання, щоб скористатися найвищою потужністю заряджання за короткий час та зменшити витрати на заряджання.

Найкращий компроміс для щоденних потреб та довготривалих подорожей
Електромобілі CITROЁN ë-C4 та CITROЁN ë-C4 X пропонують ідеальне рішення для щоденних коротких поїздок та довготривалих багатокілометрових подорожей. Зручний комфорт приваблює багатьох клієнтів під час коротких поїздок на роботу, з дітлахами в школу, або з друзями на відпочинок: безшумне водіння, плавний рух без ривків та вібрації, динамічне прискорення та нульові викиди вуглекислого газу (CO2). Для щоденних поїздок оптимальним є заряджання батареї від стандартної розетки або пристрою типу «Wall Box»: в офіс вранці або ввечері, коли власник повертається додому тощо – це забезпечує час заряджання та радіус дії, які цілком задовольняють потреби. Крім того, максимально можливий діапазон автономного пробігу дозволяє рухатись кілька днів взагалі без підзарядки електромобіля. А для здійснення далеких подорожей, відповідно, оптимальним є варіант «швидких зарядок».

Нагадаємо, що Бренд уже пропонує українським покупцям сучасний та комфортний електромобіль CITROЁN ё-С4 у варіанті зі збільшеним акумулятором: дізнайтесь про нього більше на офіційному сайті CITROЁN в Україні! Або обирайте автомобіль до вподоби на онлайн-складі бренду прямо зараз.

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Renault готує недорогий кросовер трохи більший за Duster
• В Україні з`явився брутальний позашляховик Polestone 01 з дизайном від Pininfarina
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• В Україні стартують продажі електрокара за 347 тис. грн.
• Audi представила нову генерацію кросоверу Audi Q5
• Перші плагін-гібриди Audi Q7/Q8 TFSI e quattro вже в Україні та доступні для замовлення
• Лімітована спецверсія нового універсала Audi RS 6 Avant GT уже в продажу в Україні
• Українська співачка передала ще 20 автомобілів для військових
• Яким буде електричний кросовер Skoda Elroq. Перші зображення
• Повністю електричний PEUGEOT E-2008 вже прямує в Україну
• Нові PEUGEOT E-3008 та E-5008 пропонують найкращі показники автономності в класі SUV
Головні новини
• Rheinmetall розробив гібридні тактичні баггі Ermine для військових
• В Україні доступні Mazda CX-90 з варіантами 5+2 або 6 місць
• Енергетики України продовжують обирати повнопривідні вахтовки на шасі IVECO Eurocargo
• Комітет Верховної Ради схвалив законопроєкт №9083. Що це міняє на авторинку?
• В Україні продемонстрували найпотужніший BMW i7 з прискоренням до 100 км/год за 3,7 с
• Володимир Кличко передав бійцям броньовик Cobra
• Продажі Jeep в Європі перевищили 100 000 автомобілів
• На сідельні тягачі IVECO T-WAY 6х6 почали встановлювати крани-маніпулятори
• Opet пропонує антифризи для цілорічного застосування
• Toyota та Subaru випустять спільний електричний кросовер
• Два українських ЛуАЗи проїхали 17765 км надскладними дорогами
• Україна отримала велику партію аварійно-рятувальної техніки
• Підготовка жінок-водіїв стартувала в 4 регіонах. Стало відомо де вони будуть працювати
• Київ отримав від Лейпцига понад 50 автомобілів
• В Україні представлять нові моделі спецтехніки на шасі JAC
• Все більше цікавих моделей спецтехніки почали виготовляти на шасі FOTON
• В сервісних центрах стартувала акція з бескоштовного зняття з реєстрації старих авто
• За підтримки "Вольво Україна" стартував пілотний проєкт підготовки жінок-водіїв
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
• Українські військові отримали ще 4 всюдиходи на базі Iveco
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• Відбулася ще одна велика купівля мережі АЗС в Україні
• У Києві завершують експлуатацію автобусів ЛАЗ
• Донеччину відновлюватимуть самоскиди на базі шасі JAC N350
• Toyota Prius побив світовий рекорд Гіннесса
• Новий Nissan Qashqai встановив світовий рекорд
• НГУ отримала перші 60 автомобілів Renault Duster, профінансованих Нідерландами
• Іспанія передала Україні партію бронеавтомобілів VAMTAC
• Кабмін змінив процедуру купівлі-продажу вживаних авто
• ЗСУ отримали перші легкі бронеавто українського виробництва
• Які типи номерних знаків існують в Україні та як їх вибрати?
• Новий водневий Renault Master H2-Tech матиме 700 км запас ходу та зарядку за 5 хвилин
• Renault представила фургон для доставки майбутнього
• В Україні почнуть випускати броньовані пікапи
• Чим завершиться для російського автопрому співпраця з Китаєм. Офіційний наказ
• В Україні створили прототип автомобіля-амфібії для заміни ТПК ЛуАЗ-967
Акції у дилерів...
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Осіння діагностика»
• Акція для власників Bosch KTS: оновлюємо діагностику через трейд-ін
• Вигідна пропозиція та подарунки від «Автокомпоненти Автек» та ТМ Opet
• SEAT Arona тепер доступний від 299 грн. на день
• В Україні діє спеціальна пропозиція на SEAT Ateca FR
• Opet пропонує додаткову фінансову вигоду
• Сенсаційна пропозиція на усі CUPRA Formentor в Україні. Вигода до 240 000 грн.
• На автомобілі Mitsubishi діє літня пропозиція з вигодою до 100 000 грн.
• В Україні діє сервісна акція на Renault «Мультимедія та комфорт»
• Кросовер CITROEN C5 Aircross пропонується зі знижкою до 90 тис. грн.
• На Skoda Kodiaq першого покоління діє вражаюча знижка в 94 500 грн.
• В Україні розпродають фургони Volkswagen Crafter
• В мережі Renault в Україні стартувала сервісна акція «Вигідне ТО»
• На культовий Mazda MX-5 діє літня цінова пропозиція
• Volkswagen T-Roc в Україні зараз доступний зі складу з вигодою 9%
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.