Новий Cupra Born VZ (скорочення від "veloz", або "швидкий") стане потужнішою на третину – від 228 к.с. у стандартній версії, до прогрітого варіанту з e-Boost потужністю 322 к.с., як у Volkswagen Golf R!
Крутний момент збільшився ще більше: задньопривідний двигун тепер видає 545 Нм, забезпечуючи час розгону від 0 до 100 км/год за 5,7 секунди, що робить його найшвидшим автомобілем, побудованим на платформі MEB Volkswagen Group. Максимальна швидкість Born також була збільшена з 160 км/год до 200 км/год.
Компанія Cupra стверджує, що цей приріст продуктивності "був досягнутий не за рахунок втрати ефективності". Офіційний запас ходу нового хот-хетча EV становить 570 км, частково завдяки невеликому збільшенню ємності батареї з 77 кВт*год до 79 кВт*год.
Модернізація трансмісії супроводжується значним оновленням шасі: наприклад, ззаду встановлені нові амортизатори та пружини, а також доопрацьована передня підвіска, яка, за словами представників Cupra, "забезпечує кращий контроль над автомобілем".
Система рульового управління також була модернізована для надання більш "спортивного" відчуття, в той час як налаштовані гальма стали "жорсткішими та надійнішими".
Зміни в дизайні менш помітні: VZ вирізняється з-поміж інших моделей двома спеціально розробленими варіантами забарвлення, новим дизайном ширших 20-дюймових коліс та темним хромом на значках.
VZ – це перша версія Born з новим великим 12,9-дюймовим сенсорним екраном інформаційно-розважальної системи, який минулого року був встановлений на спорідненому Volkswagen ID.3, а також з новою підсвіченою панеллю управління клімат-контролем.
Фокус на продуктивність VZ підкреслюють стандартні ковшоподібні сидіння, а також безліч додаткового обладнання, включаючи аудіосистему Sennheiser з 10 динаміками, "розумні" фари, які реагують на різні функції автомобіля і відображають рівень заряду акумулятора, а також функцію дистанційного паркування.
У найближчі місяці також очікується поява більш "гарячої" версії ID.3, яка отримає такий самий пакет модернізацій трансмісії та шасі, як і електрична альтернатива Golf GTI.
Яке майбутнє чекає бренд SEAT в Україні
|