Neue Klasse стане довгоочікуваною спеціалізованою платформою для електромобілів BMW, яка дебютує наступного року у кузові кросовера. І концептуальний Vision Neue Klasse X показує яким він буде – світлим, просторим, футуристичним та добрішим на вигляд. Особливо на фоні таких “монстрів” як BMW XM. А ще, він буде підтримувати двосторонню зарядку, тобто зможе не лише брати енергію, але й за потреби віддавати, живлячи будинок, наприклад.
Двонаправлена зарядка стане стандартною функцією для моделей на платформі Neue Klasse. Ще й безкоштовною, що вже приємно, враховуючи те, що саме BMW почала брати гроші за місячну підписку навіть на такі опції, як підігрів керма, чи додаткову потужність для електромобілів.
У той час як нинішні EV та PHEV використовують батареї з призматичними елементами, наступне покоління (вже шосте) батарей перейде на круглі елементи. За оцінками BMW, швидкість заряджання і дальність ходу збільшиться на 30%, а щільність енергії зросте на 20%.
BMW має намір впроваджувати двонаправлену зарядку в три етапи, починаючи з програми Vehicle to Home для домогосподарств. За ним послідує Vehicle to Grid, що дозволить власнику автомобіля віддавати накопичену енергію назад в мережу, але тільки в тих країнах, де це дозволено законодавством. Vehicle to Load живитиме зовнішнє електрообладнання. Цікаво, що німецький люксовий бренд нічого не говорить про Vehicle to Vehicle для забезпечення енергією іншого електромобіля Neue Klasse EV.
Після запуску iX3 та i3, BMW має намір випустити ще щонайменше чотири моделі на тій самій платформі до 2028 року. До кінця десятиліття мюнхенський автовиробник сподівається, що більше половини її глобальних річних продажів складатимуть електромобілі. На початку 2030-х років Mini та Rolls-Royce стануть повністю електричними.
До речі, фанати марки знають, що назва платформи Neue Klasse – це відсилка до BMW 1500, яка на початку ‘60-х фактично відродила компанію. Сімейство седані тоді назвали BMW Neue Klasse (“Новий клас” з німецької), бо вони були створені по новітнім на той час інженерним розробкам, отримали сучасний дизайн та на голову кращий ергономічний інтер’єр. І дійсно створили новий клас седанів, який відомий усім як “п’ятірка”. Перша BMW п‘ятої серії (E12) дебютувала в 1972 році саме як наступниця лінійки седанів Neue Klasse.
Не менші сподівання німці покладають й на нову платформу для електромобілів, які мають перенести BMW в нову еру. Тому й спільні дизайнерські акценти можна помітити між сучасними концептами Vision, та седанами 60-річної давнини. Достатньо глянути на характерні вертикальні фірмові ніздрі воздухозабірників, які електромобілям непотрібні.
Premium-сегмент в Україні почав стагнувати
|