Виконавчий директор Peugeot Лінда Джексон дала велике інтерв'ю німецькому виданню Handelsblatt, в якому розповіла, як компанія планує конкурувати з китайськими брендами. Зараз витрати виробників з Китаю в середньому на 30 відсотків нижче, тому першочерговим завданням Peugeot, як і всього концерну Stellantis, стане зниження витрат і отримання контролю за ланцюжком доданої вартості - від сировини до дилерських центрів. У перспективі марка має стати, що називається, «китайськішою» і навчитися оперативно реагувати на ринкові зміни.
Одночасно робиться ставка на імідж і технології, адже найчастіше машини купують не лише через їхню низьку ціну. Інший важливий чинник – широка мережа дилерських та сервісних центрів. За межами Європи Peugeot активно просуватиметься в Африці, Близькому Сході, Південній Америці та В'єтнамі. А ось Китай з його агресивною конкуренцією та постійними ціновими війнами цікавить французів дедалі менше. Сьогодні на міжнародні продажі припадає близько 20 відсотків, але в майбутньому їхня частка зросте до тридцяти.
Незважаючи на зниження інтересу до електромобілів, Peugeot не поспішає переглядати стратегію розвитку, згідно з якою до 2030 її лінійка складатиметься з одних батарейних моделей. Втім, за словами Джексон, компанія «продовжує вивчати ринок» і про всяк випадок розвиває всі три напрями силових установок: традиційні ДВС, гібридні та електричні системи. Мета колишня - до 2038 року оголосити себе вуглець-нейтральним виробником.
|