Автобус "Богдан" 2013 року випуску вже встиг перевезти мільйони пасажирів, але останні роки перебував у несправному стані. Каркас салону зробила інша організація, майстри тролейбусного депо займаються його збіркою. Наразі закінчили зовнішні роботи. Особливу увагу приділили навісній системі, адже до неї кріпиться оновлене начиння. Обробили каркас стійкими до корозії матеріалами.
«Відновили мости, зашили підлогу фанерою, поставили пластикові борти, капітально відремонтували двигун, коробку передач. Замінили електропроводку, відновили гідравлічну та пневмосистеми. Замінили масла, запускали двигун – працює відмінно», - не відволікаючись від роботи розповідає майстер по ремонту рухомого складу «ВТК» Сергій Юник.
Модель старого «Богдана» не мала відкидного пандусу. Наші майстри, під час роботи, ним облаштували новий автобус. «Богдан», який виїде з конвеєру нашого підприємства - з низьким рівнем підлоги і він буде оснащений місцем для людей на кріслах колісних, батьків з дитячими візочками», - розповідає керівник Вінницької транспортної компанії Олександр Нечаєв.
На маршрут він виїде в лютому. Майстри обіцяють – відновлений автобус прослужить щонайменше 10 років.
Отже, цей вінницький досвід варто вивчити, зрозуміти собівартість відновленного автобусу та можливо це стане ремейком до запровадження централізованого виробництва капітальних ремонтів старих автобусів, тролейбусів, яких багато скопилося у різних містах. То ж слідкуємо за вінничанами. |