Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років: Авто новини від AUTO-Consulting - Renault

Интернет-ресурс информационно-аналитической группы AUTO-Consulting  
Новини CARS TRUCKS BUSES ЗНИЖКИ % Статистика 125 років успіху Renault
Пошук по новинам

Розширений пошук
Розділи
Головна
Новини
 Ринок автомобілів
 Акції в автосалонах
 Тест-драйви
 Статистика автопродажів
 Ринок автобусів
 Ринок вантажівок
 Військова техніка
 Виробництво автомобілів
 Законодавство
 Автобізнес LIFE
 Дилерська мережа
 Кредити/лізинг/страхування
 Автохімія
 Сільгосптехніка
 Авто-електроніка
 Ринок запчастин
 Ринок шин
 Мототехніка
 Поради власникам авто
Розмитнення авто
Підписка на новини


• Новини по темі: Renault
• Український виробник комерційної техніки поповнив автопарк новими Renault Duster
• На шасі Renault Trucks K 6x6 виготовили паливозаправники
• На вантажівки Volvo та Renault діятимуть вигідна партнерська программа кредитування
• Renault підвищує обізнаність молодих водіїв про ризики надмірної швидкості
• Яким буде новий Renault Austral
• Renault і Nissan вирішили переглянути умови альянсу
• Нове покоління Renault Duster повернуло собі звання №1 на українському ринку
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• В салонах Renault холдингу GM GROUP представлять три нові моделі
• Renault Trucks представив своє бачення міста майбутнього
Ще по Renault...
Новини від AUTO-Consulting
Всі новини по темі - Європейський Союз

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років

ринок автомобілів | Опубліковано - 2025-03-17 15:34:43 (2110 разів прочитано)
Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault
Renault 5 Turbo 3E перезавантажує культову спадщину Renault 5 Turbo і Turbo 2 1980-х років, двох швидкісних демонів, які залишили свій слід завдяки їх екстравагантному характеру та інноваційному духу для свого часу, а також своїм вражаючим ралійним виступам. Вони були першими французькими моделями з турбованим бензиновим двигуном, технологією, яку Renault щойно успішно впровадив у Формулі 1 і зараз дуже затребувані як колекційні автомобілі.
Але Renault 5 Turbo 3E також більше, ніж це. Більше, ніж просто рестомод культової моделі, модернізований, інноваційний, електричний і навіть більш екстравагантний і потужний, ніж його попередники, він стверджує свою ідентичність як перший у новому класі автомобілів: міні-суперкари. Як і більші автомобілі, він має вражаючі технічні характеристики (540 к.с., 0-100 км/год менш ніж за 3,5 секунди, карбонова суперструктура тощо), пропонуючи високий рівень налаштування для задоволення всіх вимог. Крім того, він має мінімальне співвідношення довжини/ширини 2,01, що ставить його в один ряд із суперкарами, але у компактному форматі хот-хетча.

Побудований на спеціальній платформі, адаптованій до його амбіцій та продуктивності, Renault 5 Turbo 3E є міні-суперкаром, який займає позицію поряд із Renault 5 E-Tech electric (міський автомобіль) та Alpine A290 (спортивний міський автомобіль). Група Renault таким чином застосовує формулу, вже бачену в 1980-х роках з Renault 5, Renault 5 Alpine та Renault 5 Turbo: сміливий імідж та сильні характеристики Renault у поєднанні з конкурентним духом та досвідом Alpine.

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Водночас з'являються інші додаткові сили, такі як Ampere для програмного забезпечення та електронної архітектури, і Mobilize для двосторонньої зарядки (V2L і V2G), а також ряд послуг, щоб зробити електричне водіння легшим: Mobilize Smart Charge, Mobilize Charge Pass і функція Plug & Charge. Деякі партнери також надали свій досвід і ноу-хау для ключових компонентів, таких як мотори в колесах і карбонова суперструктура. Таким чином, Renault 5 Turbo 3E повністю використовує трансформацію групи Renault, керовану планом Renaulution.

Екстравагантний дизайн для спортивності та маневреності
Зовні Renault 5 Turbo 3E спроектований так, щоб виглядати як суперкар: екстравагантний – про що свідчать видатний бампер і розширення заднього крила – при цьому ніколи не відходячи від прагнення до спортивності, маневреності та оптимізованої аеродинаміки. В електромобілі аеродинаміка, як і вага відіграють ключову роль у ефективності автомобіля.

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Дизайн Renault 5 Turbo 3E природно натхненний оригінальними Renault 5 Turbo і Turbo 2. Деякі риси та характеристики впізнавані з нещодавнього Renault 5 E-Tech electric, такі як задні ліхтарі та дзеркала заднього виду, але основна ідея проекту полягала у відродженні культової спадщини цих двох моделей 1980-х років, використовуючи передові технології для демонстрації сучасних характеристик та оптимізації продуктивності. Це концепція ретро-футуристичного дизайну, вже застосована до Renault 5 і Renault 4, перезавантажених як Renault 5 E-Tech electric і Renault 4 E-Tech electric.

Щоб відродити генетичну базу оригінальних Renault 5 Turbo і Turbo 2, Renault 5 Turbo 3E побудований на новій платформі зі спеціально розробленою архітектурою заднього приводу. Порівняно з Renault 5 E-Tech electric (3,92 м завдовжки і 2,54 м колісної бази), лобове скло було переміщено назад, а колісна база подовжена (2,57 м), щоб досягти справді вражаючих розмірів (4,08 м завдовжки, 2,03 м завширшки, 1,38 м заввишки), які демонструють витончені лінії. Наприклад, стійка лобового скла здається, ніби плавиться до передніх коліс. З такими розмірами Renault 5 Turbo 3E має довжину міського автомобіля при ширині суперкара. Завдяки своїй комбінованій продуктивності він створив категорію «міні-суперкарів».

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Спереду Renault 5 Turbo 3E зберігає ту ж компоновку, що й його попередники: квадратні фари – тепер з LED-технологією – зливаються з краєм капота, тонка смужка з трьома центральними секціями та двома додатковими квадратними фарами, які спочатку були дальнім світлом, а тепер замінені на світлодіодні денні ходові вогні.

Технічна архітектура призначена для ультрапродуктивності
Як і Renault 5 E-Tech electric, Renault 5 Turbo 3E був розроблений на платформі та архітектурі, спеціально призначених для електромобілів, щоб досягти найвищих рівнів продуктивності без компромісів. Метою було зробити автомобіль якомога легшим для неперевершеної маневреності та швидкості, відповідно до стандартів суперкарів, тобто 0-100 км/год менш ніж за 3,5 секунди.

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Це завдання було покладено на Alpine, інженери якої розробили спеціальні знання в галузі електричних спортивних автомобілів з моделями A110 E-ternity, A290 і A390. Інженери розробили спеціальну алюмінієву платформу, здатну вмістити будь-яку архітектуру. Для силової установки вони обрали задньомоторну архітектуру з моторами в колесах (архітектура заднього приводу) для чотирикратної переваги:
• потужний крутний момент у 4800 Нм;
• ще миттєвіша передача потужності порівняно зі звичайним електродвигуном – для ефекту, схожого на турбіну минулих років, але без затримки;
• значна економія ваги та простору на задній осі;
• маневреність, покращена за рахунок окремого керування двома двигунами.

Батарея розташована під підлогою, знижуючи центр ваги та дозволяючи інженерам Alpine, відповідальним за налаштування та підвіску, повністю розвинути свої ідеї для автомобіля, досягаючи максимальної маневреності, неймовірної продуктивності та видовищних можливостей для дрифту (з функцією допомоги при дрифті та вертикальним ручним гальмом у стилі ралі) для справжніх водійських відчуттів. З цієї ж причини суперструктура автомобіля виконана з карбону, міцного та легкого матеріалу.

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Renault 5 Turbo 3E важить не більше близько 1450 кілограмів загалом, включаючи батарею на 70 кВт год. З силовою установкою потужністю 540 к.с. (2 x 200 кВт), він має виняткове співвідношення потужності до ваги 2,7 кг/к.с., подібно до культових суперкарів. Очікуваний час розгону 0-100 км/год менш ніж за 3,5 секунди та запас ходу понад 400 км на дорозі (WLTP комбінований запас ходу очікує на сертифікацію). Повна зарядка акумулятора змінним струмом займає близько восьми годин за допомогою вбудованого зарядного пристрою на 11 кВт.

Для більш спортивного водіння на треку Renault 5 Turbo 3E зможе виконати кілька гарячих кіл з максимальною швидкістю до 270 км/год, перш ніж розпочати швидку зарядку постійним струмом до 350 кВт завдяки своїй архітектурі на 800 вольт. Зарядка акумулятора з 15 до 80% займе всього 15 хвилин. Для обгону кнопка на кермі забезпечує збільшення потужності. Інша кнопка дозволить налаштувати рекуперативне гальмування на чотири рівні. Нарешті, з MULTI-SENSE будуть доступні чотири режими водіння: Snow (Сніг), Regular (Звичайне), Sport (Спорт) і Race (Перегони), який також включає функцію допомоги при дрифті.

Спортивний, підключений інтер'єр
Інтер'єр буде демонструвати спортивні наміри, з ковшовими сидіннями та шеститочковими ременями безпеки, компонентами, виготовленими переважно з карбону для зменшення ваги автомобіля, і преміальними матеріалами, такими як алькантара для сидінь і панелі приладів. Вертикальне ручне гальмо в стилі ралі додасть завершальний штрих до цієї зарядженої атмосфери."

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Перед водієм 10,1-дюймові та 10,25-дюймові екрани OpenR відображатимуть інформацію про водіння, навігацію та мультимедіа через інтерфейс, натхненний панеллю приладів оригінальних Renault 5 Turbo і Turbo 2, забезпечуючи сучасний, підключений досвід водіння, очікуваний від автомобіля, схваленого для доріг, навіть зі спортивними характеристиками. У цьому відношенні система OpenR Link з вбудованим Google, вже баченим на Renault 5 і Renault 4 E-Tech electric, надасть доступ до широкого спектру сервісів Google, які постійно оновлюються протягом місяців і років. Вони включають Google Maps, що дозволяє водіям планувати свою подорож і також планувати зарядку до місця призначення.

Повністю кастомізована ліврея
Renault 5 Turbo 3E буде доступний у виборі зовнішніх і внутрішніх кольорів, деякі з яких нагадують історичне оформлення Renault 5 Turbo і Turbo 2, такі як Rouge Grenade, що бачили на серійних моделях, або жовто-біло-чорне гоночне оформлення моделі ралі “Tour de Corse 1982”. Також будуть доступні нові варіанти оформлення для "джентльменів-водіїв" або сучасні варіанти.

Водночас клієнти отримають широкий вибір варіантів персоналізації, починаючи від зовнішнього оформлення до внутрішнього оздоблення (сидіння, панель приладів, дверні панелі, центральна консоль тощо). Разом із дизайнерами Renault вони зможуть комбінувати варіанти, щоб створити свій власний унікальний автомобіль.

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

1,980 пронумерованих екземплярів
Винятковий автомобіль для вимогливих клієнтів вимагає виняткового маркетингового підходу! Як привілейовані партнери, дилери, які зарезервують автомобіль, братимуть участь у його попередньому фінансуванні за принципом "авансового фінансування". Справжнє колективне зусилля, яке також включає клієнтів. Renault 5 Turbo 3E буде доступний на кількох ключових ринках, включаючи Європу, Близький Схід, Японію та Австралію, у кількості 1980 одиниць – данина року, коли був запущений оригінальний Renault 5 Turbo – кожен з яких буде пронумерований. Клієнти зможуть вибрати свій номер при замовленні. Резервування відкриється в найближчі тижні, а перші поставки відбудуться протягом 2027 року."

Технічні дані
Довжина: 4.08 м
Ширина: 2.03 м
Висота: 1.38 м
Колісна база: 2.57 м
Кліренс: 118 мм
Вага: 1,450 кг

Renault перезавантажує культову модель із 1980-х років - Renault

Платформа
Спеціально розроблена електрична платформа
Архітектура 800 вольт

Силова установка і батарея
Електричні вбудовані мотори в задніх колесах 2 x 200 Квт (540 к.с. / 4,800 Нм)
70 кВт год літій-іонна батарея
WLTP запас ходу до 400 км

Зарядні пристрої
11 кВт змінного струму двосторонній (час зарядки змінним струмом 0-100 %: годин)
350 кВт постійного тсруму (час зарядки постійним струмом 15-80 %: 15хв)

Продуктивність
Від 0 до 100 км/год: < 3.5 сек
Найвища швидкість: 270 км/год (на треку)

FaceBook     Twitter     email     Telegram   Підпишись на канал в Telegram


Підпишись на новини на пошту
Новини по темі - Європейський Союз Всі новини по темі ринок автомобілів


Цікаве по темі...
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• Українська співачка закупила для ЗСУ 100 автівок
• В Україні стартували продажі нового технологічного кросоверу CUPRA Terramar
• В Україні з 1 травня до бензину додаватимуть біоетанол
• В Україні стартували продажі нового Renault Kardian
• В Україні знайшли Mitsubishi Pajero Wagon з пробігом 1 000 000 км
• Прага передасть Україні покинуті автомобілі
• Українські захисники отримають нову потужну версію пікапу Peugeot Landtrek
• Нове покоління Renault Duster повернуло собі звання №1 на українському ринку
• Із заводу KIA вкрали 900 двигунів
• В Україні створили спеціальний автомобіль для перевезення людей на візках
• Автовиробники призупиняють поставки автомобілів до США
• CUPRA представила в Україні три нові моделі
• Військовим передали чергові нові кейсеваки на базі Toyota Land Cruiser 79
• На європейських ринках стартують продажі нового Volkswagen Tayron
Головні новини
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На український авторинок вийшов новий бренд комерційного електротранспорту Gecko
• Новий Volkswagen Tiguan R-Line доступний до замовлення в Україні
• Український виробник комерційної техніки поповнив автопарк новими Renault Duster
• Перевізник негабаритних вантажів обрав 500-сильні тягачі Volvo FH
• Концерн ZF отримує велике замовлення на електричну вісь AxTrax 2 для комерційного транспорту
• Авійційну логістику підтримуватимуть фургони Peugeot
• В Україні набирають обертів продажі нового Opel Combo та Opel Combo Electric
• Стало відомо, скільки покинутих та знищених авто прибрали з київських вулиць
• В Україні пропонується cміттєвоз із портальним типом завантаження на шасі JAC N120
• SACHS пропонує високоякісні вилки зчеплення для комерційного транспорту
• Німеччина передала ЗСУ черговий пакет військової техніки
• Військовим передали чергові нові кейсеваки на базі Toyota Land Cruiser 79
• ЗСУ почали отримувати броньовану беспілотну платформу українського виробництва, здатну проходити мінні поля
• Автоспецтехніка на службі громад і держави: що нового комунальні, дорожні служби та держустанови побачать на ComAutoTrans?
• Чим допуск до експлуатації відрізняється від прийняття на озброєння?
• Перший покупець IVECO S-Way в Україні знову обрав цю модель
• Хмельницький отримав перший тролейбус Еталон чернігівського виробництва
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• Tesla скорочує виробництво Cybertruck на фоні падіння продажів
Всі новини...

Авто- мото- музеї та колекції України
«Фаетон» Запорожжя
«Ретро Гараж» Львів
«Винтаж Гаражъ» Дніпро
«Машини часу» Дніпро
Музей КПІ Київ
Harley-Davidson Kyiv
«Мотомір» Камєнскоє
Ретромотомузей Львів
Zastava Умань
Мотоколекція OldCarService Київ
Гараж Януковича
Мотоколекція Берегово
Ретро музей Карлівка
Колекція Львівських мопедів
100 екземплярів за 100 років
Колекційна мото- вело- ЗАЛА

Заводи, де виробляють
Ваші машини
Книга по історії появи мотовиробництв в Україні
Український авторинок за 100 років
ЗАЗ 2009 р., Як роблять ZAZ Forza 2011 р., ЗАЗ 2017 р.
Богдан (Черкасы), 2009, 2013, 2019 рік
Богдан JAC, Богдан-МАЗ
АвтоВАЗ
ЛуАЗ, ЛуАЗ 2016
Черкаський Автобус 2003, 2016 рік
КрАСЗ
Що залишилося від ЛАЗу
Що залишилося від КМЗ
Що залишилося від ХВЗ
Що залишилося від ЛМЗ
Єврокар
ЧАЗ
Часов-Яр
Історія КМЗ
Завод ім. Малишева
Київський БТЗ
Перший український автозавод
Велосипеди України
Audi
Jaguar Land Rover China
Peugeot
Porsche
Volvo
FSO
KIA Slovakia KIA Russia KIA Korea
Lamborghini
MG
BYD
Chery, Chery 2016
Geely, Emgrand EC8, Emgrand GC9
Great-Wall, 2012 рік
FORD Otosan
MAN & Neoplan Туреччина
IVECO
MAN
Scania Сідертельє
ГАЗ, ГАЗ 2010
УАЗ

Лічильники


SHALB  
Secured  




Купить машину на автопродаже? Автобазар Украины.

Популярні новини
• США передасть Україні 150 бронемашин Roshel Senator
• В Україні почали збирати 40-метрові корейські автовишки DASAN
• ЗСУ вже за кілька місяців отримають перші бронемашини Inguar-3 вітчизняного виробництва
• В Україні розпочали серійне виробництво захисних екранів для БТР Stryker
• Україна отримала останню партію з 20 корейських автомобілів швидкої допомоги KIA BONGO
• В Україні налагодили виробництво удосконалених автовишок на базі повнопривідних MAN
• Американські мита на авто обвалили фондовий ринок. Що буде далі?
• В Україні планують скасувати медичні довідки для водіїв
• В Україні представили нове покоління шиномонтажу для бронемашин Hamvee, MaxxPro та ROSHEL
• В Україні знайшовся HMMWV, який витримав вже 10 років бойових дій
•  В Україні випробовують вітчизняну машину для розмінування Germina URCM-3000
• Український виробник представив новий будівельний самоскид
• Audi вперше в світі почала використовувати революційну технологію виробництва кузовів
• До України прибув найпотужніший Volvo FH16 Aero 780
• Міноборони допустило до використання ще один бронеавтомобіль українського виробництва
Акції у дилерів...
• На Porsche діє вигідна сервісна пропозиція | ALMAZ GROUP & Porsche
• На автомобілі Toyota в наявності діють вигідні ціни | ALMAZ GROUP & Toyota
• Для СТО, Автомагазинів та Підприємств з власним парком техніки діє Акція від Opet
• В Тойота Центр Дніпро діють спеціальні умови офіційного сервісу
• В Україні пропонуються дві електричних моделі Lexus зі значною вигодою | ALMAZ GROUP & Lexus
• В Україні стартує сервісна акція «Тримай дорогу з Renault»
• Фінальний розпродаж складу 2024 року в CUPRA Центр Київ
• Opel Crossland тепер пропонується зі знижкою в 50 000 грн.
• Спеціальна пропозиція: знижка до 8% на автомобілі Toyota 2024 року виробництва
• На Peugeot 408 діє знижка 50 000 грн.
• На гібридний Honda CR-V діють акційні пропозиції з вигодою в 100 тис. грн.
• Вигода до 50 000 грн* діє на автомобілі Mitsubishi в транзиті
• В Україні стартувала сервісна акція на аксесуари Renault
• На Honda CR-V діє спеціальна зимова пропозиція з вигодою 100 тис. грн.
• На INFINITI діє сезон розкішних цін
Авто історія
Історія АвтоЗАЗа
Історія Богдан/ЛуАЗ
Історія Черкаський автобус
Історія КМЗ / КМЗ 75 років
Музей Audi
Історія NSU
Музей BMW
Музей Citroen
Історія Citroen
Музей DAF
Музей Ferrari
Музей Fiat
IVECO 50 років
Музей MG
Музей Peugeot
Історія Dangel 4x4
Історія Jeep
Історія Mazda
Музей Porsche
Музей Volvo
Парк Ferrari World Park
ВАЗ-2101 "Копійка"
ВАЗ-2121 "Нива"/LADA 4x4
LADA Sport
ГАЗ-24 "Волга"
ЛуАЗ-969
ЗАЗ-965
Перший український мотоцикл
Найперша мотоколяска К-1В
Перший київський мотоцикл К-1Б
Всі модели ЛМЗ
Історія Mini
Музей в Брюселі
Музей в Турині
Музей в Пекині
Музей в Шанхаї
Гараж Князя Монако
Авто королів XX сторіччя
Гараж Януковича
Китайський автопром
Турецький автопром
Корейський автопром
Авто II світової війни
Автівки Великої Перемоги
Авто Ленд-ліза
Лімузини російських вождів
Київський тролейбус
Київський автобус
Перші українські тролейбуси
Київський швидкісний трамвай
НТУ - 75 років
Перші авто та автоСМІ в Україні
ТОП10+ найстаріших автомобілів в Україні
Автономера Київа за 116 років
Статистика українського авторинку за 100 років
Історія появи українського мото- та велопрому
Скільки авто було продано в Незалежній Україні

Великі особистості Андре Сітроєн, Джорджетто Джуджаро, Луїджи Колані, Фердинанд Порше, Марчелло Гандіні, Mr. Dream Car Олексій Сахновський, Свємпа, київлянин Володимир Вєклич, Філіп Прибилой Д4
 
Зв'язок
Тел.: +38 063 233 43 31
Пишіть нам >>>
Зробити стартовою | У вибране
Експорт новин |
Реклама на сайті
Роздрук, збереження, переклад іншою мовою або носій матеріалів, опублікованих у новинах AUTO-Consulting, допускаються лише для особистого використання. Інше використання матеріалів (зокрема, часткова чи повна публікація) допускається лише з дозволу ІАГ AUTO-Consulting. Використання матеріалів www.autoconsulting.com.ua допускається за наявності гіперпосилання на www.autoconsulting.com.ua.